Transport Ultimele stiri

Nodurile Autostrăzii Sebeș – Turda, finalizate până în vară

Antreprenorul Impresa Pizzarotti lucrează la nodurile rutiere de la Sebeș și Alba Iulia Nord ale autostrăzii dintre județele Alba și Cluj, ultimele obiective importante de pe acest segment, care trebuie finalizate până în 30 iunie.

La nodul rutier Sebeș, constructorul mai are de montat grinzi pe două deschideri și jumătate, operațiune care va marca finalizarea tuturor structurilor, cel puțin în ce privește stadiile de ridicare, montare și fixare a grinzilor, conform Unirea.

Grinzile vor fi montate cu lansatorul, dar la ultima deschidere ele vor fi aduse cu mașini de capacitate mare de la Deme Macarale și vor fi montate de pe cealaltă direcție, Alba Iulia – Sibiu. Grinzile de beton care vor fi montate pe ultima deschidere au 41 m și 80 de tone. Până la jumătatea lunii, la nodul rutier Sebeș vor fi montate toate grinzile.

La nodul Sebeș se asfalta breteaua 2, care face legătura dintre A1 și A10 pe direcția Orăștie – Turda. La Alba Iulia Nord, compania Baxcom are de terminat de suprabetonat pasajul peste calea ferată, pe sensul de mers Sebeș -Turda. Tot acolo trebuie efectuate lucrări la vechiul sens giratoriu, ce va fi reconfigurat, la terasamente, în apropierea lotului 2 și soluționată definitiv problema alunecării din deal de la Pârâul Iovului.

Pe lângă celelalte lucrări la parapeți, montare panouri pentru izolare fonică și parcarea de Oarda, nodurile rutiere de la Sebeș și Alba Iulia Nord sunt cele mai importante ce i-au mai rămas de efectuat constructorului, de executarea lor depinzând finalizarea lotului, implicit fluidizarea traficului la Sebeș și la Alba Iulia Nord.

A10 va avea 70 km și costă 420 de milioane de euro. Loturile 3 şi 4 au fost deschise circulaţiei în 2018, iar 1 și 2 au început în 2014 și trebuiau finalizate în 2019. Când se va face joncțiunea cu A1, clujenii vor putea circula pe șosele de mare viteză până la Sibiu și Deva.

Related posts

CNAIR explică de ce lotul 3 din Autostrada Lugoj-Deva rămâne închis

Papuc Irina

Aeroporturile regionale, blocate în proiect

Nora Dumitrescu

Noul sistem de apă-canal din Huedin va costa 5,5 milioane euro

Nora Dumitrescu

Peste 150 de milioane de lei sprijin pentru apicultori în perioada 2020 – 2022

Traian Dan

ICE WINE made by Jidvei – Prima recoltă de struguri pentru ”Vinul de gheață”, după șapte ani de așteptări

redactia

Timişoara: Israelienii de la Plaza Centers au scos terenul la vânzare

Stefana Muresan

CNIPMMR, împreună cu Google, ajută firmele româneşti să facă export

Traian Dan

Clusterele din Transilvania atrag investiții publice pentru inovare și job-uri

redactia

Casa care bloca autostrada Sebeş-Turda a fost demolată

Stefana Muresan

AZOMUREȘ repornește producția

Ligia Voro

Universal Alloy, în grafic cu noua uzină de componente de aeronave

Nora Dumitrescu

Open Call pentru artisti! Inscrie-te in proiectul Fusion Arts 2018- A place to reCREATE yourself!

Stefana Muresan

Hidroserv a depus planul de reorganizare

Ligia Voro

Noul birou al AHK România

Papuc Irina

[Enjoy Transylvania!] Golful românesc, în căutarea timpului pierdut

Ligia Voro

La Sibiu sunt căutați ingineri și operatori pentru Zona Industrială Vest

Stefana Muresan

Compania Antibiotice a fost premiată pentru comunicarea excelentă cu investitorii

Papuc Irina

Care sunt așteptările tale de la o agenție de marketing digital?

A. I.

Care vor fi marile investiții ale anului în Zalău

Nora Dumitrescu

Brașov: Biroul de proiectare Dico&Țigănaș va crea conceptul pentru Sala polivalentă

Stefana Muresan

Tarom și WizzAir reiau zborurile de pe Aeroportul Satu Mare spre București și Luton

Traian Dan

Tenaris, desemnat ca lider al sustenabilității în Topul Worldsteel

Nora Dumitrescu

Donație semnificativă de echipamente medicale din Luxemburg pentru Spitalul Județean de Urgență Sibiu

Papuc Irina

Premieră în execuția de structuri cu cerință de beton aparent pentru noul sediu BT din Cluj-Napoca

Ionut Oprea

Leave a Comment