Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Peste 90 de procente din operațiunile bancare ale OTP Bank au trecut în mediul virtual

OTP Bank a suferit o modificare majoră a modului în care clienții băncii au efectuat operațiunile bancare. Pandemia a schimbat în mod profund modul timișorenilor și al românilor de a desfășura operațiunile bancare. Partea online a preluat aproape integral modul de lucru cu publicul, atât pentru firme, cât și pentru persoanele fizice

Peste 90 de procente dintre clienții uneia dintre băncile de pe piața românească au trecut cu banking-ul în mediul virtual, forțați de problemele medicale.

”Am reușit să ne adaptăm condițiilor și să punem siguranța colegilor noștri din front office și a cluenților pe primul loc. Am încercat să vedem cum putem înlesni legătura cu banca. Astfel, ne-am focusat pe digitalizare. (…). Aceasta s-a văzut și 93% din tranzacțiile persoanelor fizice și 97% din cele ale persoanelor juridice în anul 2020, s-au petrecut prin intermediul celor două aplicații, ceea ce înseamnă OTP direct pe laptop, și Smart Bank, ceea ce înseamnă aplicația pe telefonul mobil. Tot vremurile ne-au condus și am deschis la București prima sucursală cashless”, am aflat de la Roxana Hidan, director general adjunct, coordonator al Diviziei Retail, la una dintre băncile care, de curând, a deschis la Timișoara, în cadrul cartierului ISHO, o unitate nouă, complet diferită de restul sucursalelor, o investiție totală de peste două milioane de lei.

Decizia de a deschide o asemenea unitate aici, la Timișoara, dar și în cartierul ISHO, nu e doar o decizie de extindere, alegerea locației e bine justificată.

”Timișoara nu este o întâmplare pentru deschiderea acestei sucursale. O mare parte a business-ului nostru se desfășoară la Timișoara, mai ales în domeniul IMM. Vorbeam de programul IMM Invest, 43% din numărul de aplicații, respectiv 44% din volum, s-au întâmplat în zona Banat, cu preponderență în Timișoara. Există o efervescență în zona Timișoara, pe care noi o vedem. Anul trecut, numărul de clienți noi deschiși, comparativ cu 2019, a fost cu 27% mai mare. (…) Vedem o creștere și în zona de agricultură, Banatul fiind o zonă de tradiție în acest sector de activitate.”, mai spune Roxana Hidan.

Tot pandemia a schimbat și comportanementul financiar al clienților. Ei se orientează tot mai mult spre o ponderare a cheltuielilor și spre economisire.

”Observăm și o înclinare mare a clienților spre economisire. Valoarea sumelor economisite în Timișoara a crescut semnificativ, acesta este un trend pe care îl observăm în piață și a fost o primă adaptare a clienților la necunoscuta care s-a propagat în viețile noastre. Lumea a început să cheltuie mai puțin. Noi am văzut o creștere de 126% a economisirii”, a mai menționat Hidan.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Ikea se pregătește de demararea lucrărilor la noul magazin de lângă Timișoara

Articolul următor

CONAF si-a lansat o sucursală în Transilvania

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică România (DEER) Cluj, cel mai mare distribuitor național de profil, a organizat proiectul educativ “Școala Altfel cu Micul Energetician”, proiect care face parte din campania sa educativă.
Citeste mai mult

DEER predă energetica viitoarelor generații

3.000 de elevi din ciclul primar de învățământ învață despre energie în cadrul proiectului educativ. Distribuție Energie Electrică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share