Constructii Ultimele stiri

Sinohydro vrea să termine centura Zalăului anul viitor

Lucrările derulate de compania chineză Sinohydro la varianta de ocolire se vor finaliza până în toamna anului 2022, conform municipalității zălăuane.

Au început lucrările la tronsonul II al variantei ocolitoare a Zalăului. La ora actuală, compania chineză care execută lucrările se ocupă de organizarea de șantier și marchează traseul pe unde urmează construcția. Termenul de realizare a lucrărilor la tronsonul II este de doi ani, însă primarul Zalăului, Ionel Ciunt, a declarat că firma chineză a oferit asigurări că într-un an și jumătate lucrările vor fi finalizate.

Dacă totul decurge conform planului, în toamna lui 2022 se va putea circula pe centură, de la ieșirea din comuna Hereclean până pe Drumul European 81, spre Cluj-Napoca, potrivit Sălajul Liber. Ministerul Transporturilor a semnat autorizaţia de construire pentru Centura Zalău, prima şosea nouă din România care se face cu un constructor din China.

Emiterea autorizaţiei a fost urmată de ordinul pentru începerea lucrărilor şi intrarea în şantier. Antreprenor este Sinohydro, constructor din China care a câştigat contractul în 2020 pentru o valoare de 185 de milioane lei. În acest contract, componenta financiară a avut 60 de puncte, iar oferta tehnică, 40 de puncte.

Proiectul include cinci viaducte şi două poduri. Varianta Zalău are 5,5 km şi asigură legătura între Drumul Național 1F (Cluj-Napoca – Zalău – Satu Mare) şi Drumul Judeţean 191 C, termenul de execuţie fiind de 24 de luni, cu șapte ani de garanţie. Compania din China va asigura managementul pe şantier şi utilajele specializate, în timp ce forţa de muncă vine din plan local. Unele utilaje vor fi închiriate din ţară.

Related posts

Libra Internet Bank, profit de 91 milioane de lei pentru primele 9 luni, în creștere cu 21%

Papuc Irina

Universitatea din Sibiu lansează două proiecte de 250.000 de euro în lupta cu Covid-19

Ion Surdu

“Consumatorii pun acum presiune pe digitalizarea afacerilor”

Nora Dumitrescu

FOTO: Cetățenii germani au aflat care sunt oportunitățile din Regiunea Centru

Ligia Voro

Lista completă a autostrăzilor în pregătire și în execuție

redactia

Iaurtul “ca pe vremuri”, aruncat pe piață la Cluj. Statul se luptă cu granzii lactatelor

Stefana Muresan

Furnizorul de componente auto Preh România şi-a bugetat pentru 2021 o creștere cu 13% a cifrei de afaceri

Ion Surdu

Noul ministru al agriculturii vrea să desființeze Casa de Comerț Unirea

Nora Dumitrescu

Milionarul Sándor Csányi, preşedintele OTP Bank, vrea să dezvolte proiecte imobiliare în Oradea

redactia

Peste 200 de participanti din 25 tari, la cea de-a treia editie a Conferintei Internationale de Business Diplomacy 2018 / Diplomacy360

redactia

Aeroportul International Iasi a primit Certificatul European de Aerodrom

Stefana Muresan

Promenada Mall Târgu Mureş şi America House Bucureşti în vizorul Morgan Stanley

A. I.

USAMV Cluj a produs 120.000 de răsaduri

Nora Dumitrescu

Italienii de la Astaldi, pregătiți să investească minimum 400 mil. euro anul viitor, în România

Stefana Muresan

Concernul Alu Menziken a inaugurat fabrica de la Medieșu Aurit, investitie de peste 50 mil. euro

redactia

Spitalul Polaris, închiriat pe șase luni de Consiliul Județean

Nora Dumitrescu

Energobit, furnizor preferat pentru înlocuirea stațiilor de transformare

Stefana Muresan

Bucharest – skyline transformation 2025: Autograph, a luxurious new business card for Bucharest

Ionut Oprea

Austriecii de pe Autostrada Transilvania încep anul în forță în Germania

Nora Dumitrescu

Dana Ababei, ANEVAR: Piata de apartamente din Cluj-Napoca este “suprasaturata”

redactia

ADP green building, premiu la BREEAM Awards 2021

Ionut Oprea

Via Tranilvanica – Drumul care unește – continuă până la Putna

Stefana Muresan

Consiliul Concurenței a autorizat preluarea lanțului Ecofarmacia din Transilvania de către gigantul Phoenix

Papuc Irina

Clujul se vrea Capitala Europeană a Inovării

Nora Dumitrescu

Leave a Comment