Auto Economie Industrie Lideri si afaceri Producători Slider Transport

Renault Group prezintă noua sa Misiune

În cadrul Adunării Generale Anuale din 23 aprilie, Grupul și-a prezentat Misiunea în fața acționarilor. Aceasta a fost creată împreună cu angajații și în consultare cu părțile interesate și validată de Consiliul de Administrație. Misiunea exprimă ambiția noastră și sensul proiectului colectiv al Grupului în Franța și în întreaga lume.

 „Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.”

Prin aceste cuvinte, entitatea socială a Grupului Renault și cei 170.000 de angajați ai săi au dorit să sublinieze esența misiunii sale aflată în slujba clienților și partenerilor săi. A face să pulseze inima inovației este o misiune care confirmă atât dimensiunea profund umană și generoasă a Renault, cât și creativitatea, inventivitatea și calitatea tehnică a Grupului.

„La Renault, tehnologia și inovarea sunt mereu în slujba oamenilor și niciodată invers. Pentru că scopul final este acela de a ne apropia mai mult unii de ceilalți. Aceasta este libertatea care face posibilă mobilitatea de astăzi și cu atât mai mult pe cea de mâine”, a subliniat Jean-Dominique Senard, Președinte al Consiliului de Administrație al Renault, pentru a descrie misiunea.

El a subliniat, de asemenea, că misiunea este un factor-cheie al competitivității: „Puterea unei companii, evoluția acesteia, dinamica pe termen lung depind de alinierea adecvată a valorilor, a guvernanței și a strategiei cu ceea ce întruchipează Misiunea. Această aliniere produce substanță și sens. Și sensul stă la baza încrederii, a mândriei apartenenței, a motivației, a implicării partenerilor … și, prin urmare, a performanței.”

Definirea misiunii Grupului este rezultatul unui efort colectiv. Pentru început, grupurile de lucru au analizat sute de interviuri cu angajați dintr-o mare varietate de meserii și țări, din entitățile operaționale și de la nivelul managementului. În paralel, a fost realizat un studiu cu privire la  cultura companiei. Acest demers a fost finalizat prin discuții cu partenerii externi (investitori, ONG-uri etc.).

Pentru a susține această misiune, Grupul a decis să meargă mai departe de Comitetul Acționarilor și să înființeze un Comitet dedicat Misiunii înainte de finalul anului. Acest comitet, format din personalități internaționale din diferite medii și domenii de expertiză, va oferi Consiliului de Administrație analize și recomandări privind strategia Grupului.

Misiunea Renault Group:

Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți. Ne pasă, credem în progresul responsabil respectat de fiecare.

 Din 1898, istoria noastră a fost scrisă de oameni pasionați care creează produse inovatoare ancorate în cultura populară pentru a ne sta alături pe parcursul vieții. Facem acest lucru deoarece mobilitatea este o sursă de împlinire și o libertate. Credem că această libertate merge mână în mână cu conservarea planetei și conviețuirea optimă. De aceea ne provocăm să limităm impactul pe care îl avem asupra climei și asupra resurselor și să facem mobilitatea mai incluzivă și mai sigură pentru toată lumea.

Suntem îndrăzneți, îmbrățișăm viitorul cu optimism.

Suntem o companie în care oamenii pot fi ei înșiși, cu propriul rol într-o aventură comună. Suntem mândri de diversitatea noastră, de originea noastră franceză și de prezența noastră internațională care ne face să ne deschidem către lume. Suntem mai puternici datorită Alianței și relațiilor constructive pe care le stabilim cu partenerii noștri. Încă de la începuturile noastre, spiritul nostru de inovare ne-a dus mai departe, creând valoare, anticipând nevoile de mobilitate și aducând oamenii mai aproape.

Related posts

Lactalis, trei dintre cele mai vândute cinci branduri de unt

Stefana Muresan

Gotic Media mizează pe reclama în mișcare

Traian Dan

Grupul Renault a vândut 1.256.658 de vehicule în prima jumătate a acestui an, înregistrând o dinamică puternică pe piața vehiculelor electrice și o redresare a vânzărilor în luna iunie.

Nicolae Pop

Auchan, venituri de 52,8 miliarde euro, în creștere cu 0,7%, anul trecut

Stefana Muresan

Laboratorul de prăjituri, componenta dulce Pansab Reghin

Ligia Voro

Wielpütz Automotive, furnizor pentru pentru Daimler, Volkswagen, BMW sau Ford, a început construcția fabricii de la Craiova. Investiție de 10 mil. euro și 300 de noi locuri de muncă

Stefana Muresan

Wembley Park added Amazon Fresh to its growing line-up of brands

Ionut Oprea

SIXT New Kopel, lider de piată în 2017; 14 milioane de euro cifră de afaceri în primele 6 luni și 30 de milioane de euro, cifră estimată până la finalul anului

Stefana Muresan

La Timişoara a fost deschis cel mai mare hub de încărcare electrică a autovehiculelor

Robert Bloancă

Ford pariază în 2020 pe inovație, conectivitate și forță

Transilvania Business

JLL: CEE Investment Market, H1 2020

Ionut Oprea

Firmele de mobilier din Ardeal vor să deschidă un centru expozițional

Nora Dumitrescu

Rareș Cojoc, antreprenor general: “În acest business cel mai important factor este locația”

Ligia Voro

Nou lider în economia Maramureșului. Aramis bate Eaton

Nora Dumitrescu

Elicoptere din Djibouti, recondiţionate la IAR Ghimbav. Contract de 5 mil. euro

redactia

TAROM, aproape de imposibilitatea finanțării activității curente. Guvernul a aprobat un ajutor de 195 milioane lei

Papuc Irina

Mecanicul Anului în România este din Cluj

Nora Dumitrescu

Zece firme selectate în primul accelerator de export din România – ScaleOut

Traian Dan

Săpunul Cheia, relansat și exportat de un băimărean

Stefana Muresan

Aplicația care îi ajută pe nevăzători să recunoască culorile, inventată de un clujean

Stefana Muresan

New entry on the Romanian retail market: Nr1 Fitness opens its first location, with a 24/7 open program, in Rotar Park Residence

Papuc Irina

Primăria Zlatna scoate la licitație exploatarea aurului din halda de steril a fostei uzine Ampelum

redactia

Noul președinte al FRT, Ion Țiriac, felicitat de Simona Halep

Ligia Voro

Grupul Teraplast, ”profitabil în ciuda contextului nefavorabil”

Stefana Muresan

Leave a Comment