Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Platformă virtuală de reclamații pentru Zalău

Municipalitatea zălăuană a activat harta sesizărilor, serviciu online pus la dispoziția cetățenilor pentru semnalarea problemelor apărute în localitate.

Odată cu implementarea proiectului de digitalizare și operaționalizarea celor 10 servicii electronice, cetățenii au posibilitatea pot să depună sesizări online prin intermediul platformei. Acesta este un serviciu online pe care Primăria Zalău îl pune la dispoziția cetățenilor pentru sesizarea problemelor apărute pe raza municipiului a căror rezolvare este de competența administrației locale.

Prin localizarea pe hartă, personalul din cadrul instituției poate interveni pentru remedierea problemelor. Odată accesat serviciul, cetățenii pot selecta locația pe hartă, urmând să completeze date cu privire la sesizare.

Acestea sunt nume, prenume, e-mail, telefon, mesaj și categoria sesizării (salubrizare stradală, semnalizare rutieră, spații verzi / parcuri, transport public, iluminat stradal, lucrări edilitare în desfășurare, mașini abandonate sau parcate neregulamentar, ordine publică).

Aceștia au posibilitatea de a adăuga inclusiv fotografii. “Odată sesizarea transmisă, aceasta este preluată de către compartimentele de specialitate din instituție și soluționată conform procedurilor, în cel mai scurt timp, în funcție de situațiile semnalate”, susțin reprezentanții municipalității.

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

Giganții industriali din Cluj și-au deschis centre de vaccinare

Articolul următor

Aeroportul Oradea se modernizează cu fonduri UE pentru Boeing 737 și Airbus A320

Citește și:
Citeste mai mult

S-a definitivat Zona Metropolitană Arad

Aceasta include 24 de orașe și comune din jurul municipiului. „Cele 24 de unități administrativ-teritoriale incluse în Zona…
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
1
Share