Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Strabag a început lucrările la Drumul Nordului

Societatea de construcții Antrepriza de Reparații Lucrări (ARL) și-a propus să realizeze tronsoanele I și II din Drumul Nordului.

“Am verificat stadiul și calitatea lucrărilor efectuate pe Drumul Nordului și am discutat cu reprezentanții ARL Cluj despre modul în care vor evolua lucrările în perioada următoare. Cei de la ARL, societate care aparține de grupul Strabag, au preluat o parte din tronsoanele de pe Drumul Nordului, care se află în reabilitare.

Am încredere că prin noul subcontractor vom reuși să finalizăm lucrările pe tronsonul I și II până la finalul acestui an. Totodată, îmi cer scuze tuturor cetățenilor pentru toate neplăcerile cauzate în urma lucrărilor de reabilitare și îi asigur că vom avea o infrastructură rutieră modernă și calitativă, pe toate tronsoanele de drum până la finele anului”, a declarat președintele Consiliului Județean Maramureș, Ionel Bogdan.

Au existat mai multe disensiuni între beneficiarul lucrării și antreprenorul general, Implenia (Elveția-Germania), CJ Maramureș solicitând chiar înlocuirea echipei de management a companiei. Locuitorii din zona Codru – Chioar au reclamat ritmul scăzut al lucrărilor.

Drumul Nordului urmează următorul traseu: lot 1: limită de județ Sălaj dinspre Cehu Silvaniei – Ariniș – Gardani – Farcașa – Ardusat – Hideaga – limită de județ Satu Mare înspre Borlești ; lot 2 : Șomcuta Mare – Remetea Chioarului – Coas – Copalnic Mănăștur – Surdești. În paralel au fost propuse mai multe proiecte care ar trebui să asigure legătura, prin Maramureș, cu Ungaria și cu Moldova.

Strabag derulează și lucrările pentru tronsonul de 9,2 km (4,5 km autostradă și 4,7 km drum de legătură cu patru benzi), de la Târgu-Mureș la Ungheni (Aeroport) al Autostrăzii Transilvania (A3) avansează, iar constructorul ar urma să încheie proiectul la finalul acestui an.

De asemenea, Strabag a câștigat licitația pentru proiectarea și execuția drumului de legătură dintre Centura Oradea și A3 (Biharia). Durata contractului este de 30 luni, din care șase luni proiectarea și 24 luni execuția lucrărilor. Perioada de garanție a lucrărilor este de 84 de luni. Lungimea traseului este de 18,9 km.

Total
4
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

Tenaris a livrat țevi pentru cea mai mare macara din lume

Articolul următor

Giganții industriali din Cluj și-au deschis centre de vaccinare

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
4
Share