Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Nouă firme și asocieri vor să construiască una dintre cele mai scumpe porțiuni de autostradă din România, tunelurile pentru urși de pe autostrada Lugoj – Deva

Nu mai puțin de nouă oferte au fost depuse pentru deja celebrul traseu cu tuneluri ”pentru urși” de pe autostrada A1, adică cei zece kilometri de autostradă lipsă de pe lotul 2 din autostrada Lugoj – Deva, dintre Margina și Holdea. Vorbim de unul dintre cele mai scumpe și dificile trasee de autostradă din țară, singurul care mai lipsește pentru a asigura o legătură integral pe autostradă între Nădlac și Sibiu.

Luni, 10 mai, a avut loc depunerea candidaturilor pentru procedura de atribuire a contractului “Proiectare și execuție lucrări pentru obiectivul major de investiții Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 – km 56+220 – Secțiunea E și finalizare Secțiunea D”.

Până la termenul limită de depunere au depus candidaturi următorii ofertanți:

1. Aktor S.A. (Grecia); 2. Asocierea SC Alsİm Alarko Sanayİ Tesİslerİ Ve Tİcaret A.Ș – Makyol Insaat Sanayi Turizm Ve Ticaret A.S. (Turcia); 3. Asocierea FCC Construccion SA – Gulermak Agir Sanayi Insaat Ve Taahhut A.S. (Spania – Turcia); 4. Asocierea Impresa Pizzarotti & CSpA – Pizzarotti SA – Retter Project Management SRL (Italia – Romania); 5. Asocierea Terna SA – Intracom Constructions Societe Anonyme Technical and Steel Constructions (Intrakat) (Grecia); 6. Kolin Insaat Turizm Sanayi Ve Ticaret Anonim Sirketi (Turcia); 7. Asocierea Mapa Insaat Ve Ticaret A.S. – Cengiz Insaat Sanayi Ve Ticaret A.S. (Turcia); 8. Asocierea Rizzani De Eccher Spa – Ozgun Insaat Taahhut Sanayi Ve Ticaret Limited STI – Cipa Spa (Italia –  Turcia); 9. Strabag SRL (Romania)

Comisia de Evaluare va analiza candidaturile în conformitate cu prevederile Documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.

Prezenta procedură este de tipul “licitație restrânsă”, iar din cei 9 Candidați Autoritatea Contractantă va selecta un număr de minim 5 – maxim 6 candidați care vor depune oferte Tehnice și Financiare în etapa a II-a a procedurii de achizitie publică. Valoarea estimată a contractului este de 1,363 miliarde de lei fără TVA. Traseul are o lungime de 9.13 km, din care 2,13 km de tunel. Sursa de finanțare este din fonduri nerambursabile europene. Termenul de finalizare prevăzut este 10 luni proiectare și 28 de luni execuție conform factorilor de evaluare din Documentația de Atribuire.

Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea, execuția și finalizarea lucrărilor pentru obiectivul major de investiții Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 – km 56+220, Secțiunea E și finalizare Secțiunea D în lungime de aproximativ 9,13 km, din care 2,13 km de tunel forat.

Conform condițiilor din Acordului de mediu a fost prevăzută realizarea a două tuneluri în cadrul Secțiunii E2 în contexul evitării problemelor de stabilitate și a impactului negativ cu implicații majore asupra mediului. Lungimea celor două tuneluri va fi de aproximativ 2,13 km. Tunelurile vor fi formate din două galerii unidirecționale prevăzute pe fiecare cale de circulație cu platforma de 11,25 m.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Școlile din Timișoara nu pot satisface cererea de personal specializat local din domeniul ospitalității, în perspectiva proiectului Capitală Europeană a Culturii 2023

Articolul următor

Ce putem automatiza? Care sunt costurile? Care e durata de implementare? Întreabă direct experții KUKA

Citește si:
Total
0
Share