La 340 de milioane de euro se redică veniturile raportate de Grupul DIGI Communications NV, controlat de orădeanul Zoltan Teszari, pe primul trimestru din 2021. Acestea sunt cu 8,6% mai mari față de perioada similară din 2020. mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Digi Group a înregistrat o performanță generală susținută în primul trimestru al anului 2021, în ciuda faptului că economia globală se află, în continuare, în căutare de soluții pentru gestionarea pandemiei în curs. Operațiunile din România și-au reconfirmat poziția de lider între piețele grupului, contribuind cu 61% la veniturile totale ale companiei. Pe locul secund, sub raportul veniturilor generate, s-a aflat Spania (23%), urmată de Ungaria (14%) și Italia (2%).
În ianuarie-martie 2021, DIGI România a depășit cifrele cheie înregistrate în primul trimestru din 2020 și a ajuns la 13,1 milioane RGU pe piața locală. Principalele segmente, internetul fix și pay-TV, au oferit rezultate solide, ajungând la 4,9 milioane RGU (pay-TV, + 15,6 % față de trim. I 2020), respectiv 3,4 milioane RGU (internet fix, + 19,7% comparativ cu trim. I 2020).
Pe segmentul de date și voce mobile, DIGI România a marcat un nou record în ceea ce privește portabilitatea mobilă, atingând pragul de 2,5 milioane de numere mobile portate de la lansarea serviciului de portabilitate (octombrie 2008), în timp ce a adăugat alte 137.200 de numere portate în primul trimestru al anului 2021. Operatorul a fost liderul incontestabil al portabilității numerelor mobile în ultimii 13 ani. La 31 martie 2021, serviciile de voce și date mobile livrate clienților români numărau 3,8 milioane RGU (+ 9,2% comparativ cu perioada precedentă).