Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Grupul LafargeHolcim are o nouă identitate

Photo Taken In Singapore, Singapore

Holcim, cel mai mare producător de materiale de construcții de pe piața locală, a lansat, la nivel global, noua sa identitate și reconfirmă angajamentul „Net-Zero”, asumat la nivel internațional, în toamna anului trecut, prin care urmărește accelerarea tranziției către un viitor neutru din perspectiva emisiilor de CO2.



Este un moment deosebit de important pentru compania noastră, ce marchează transformarea pe care o facem pentru a deveni lideri în furnizarea de soluții de construcții inovatoare și durabile. Lumea este în continuă schimbare, populația crește, iar urbanizarea și schimbările climatice reprezintă o provocare. Avem un rol important de jucat în accelerarea decarbonizării și în îmbunătățirea calității vieții tuturor oamenilor. Noua identitate reprezintă un semnal dat tuturor că suntem pe deplin implicați în construirea unei lumi mai bune pentru oameni și pentru planetă”, a declarat Jan Janisch, CEO-ul grupului Holcim.

Totodată, grupul Holcim lansează o nouă pagină de Instagram, care prezintă modul în care își aduce aportul la transformarea orașelor și infrastructurii din întreaga lume. Pagina va include interviuri cu arhitecți, constructori și dezvoltatori renumiți, care contribuie la construirea orașelor viitorului.

Grupul Holcim reunește unele dintre cele mai de succes companii din industria construcțiilor, printre care: ACC, Aggregate Industries, Ambuja Cements, Firestone Building Products, Geocycle, Holcim și Lafarge. Toate aceste companii își vor păstra numele și identitatea de brand pe piețele în care activează.

Pe plan local, compania rămâne fidelă noului model de business ECONCEPT, lansat în primăvara acestui an. Acest nou model de afaceri are la bază o gamă integrată de produse și soluții ECO, prin care compania își propune să accelereze tranziția către construcțiile verzi.

Printre noutățile anunțate ca parte a ECONCEPT se numără: ECOPlanet – cimentul verde, ECOPact – prima gamă de betoane verzi din industrie, cu emisii de CO2 reduse cu 30%, Eticheta Verde – primul sistem de auto-evaluare transparentă a performanțelor climatice a produselor Holcim fabricate în România, ce indică procentul cu care sunt reduse emisiile de CO2 față de valoarea de referință la nivel UE.

Odată cu lansarea ECONCEPT, compania și-a setat noi obiective de sustenabilitate, în linie cu angajamentul „Net-Zero”, asumat la nivel global. Aceste obiective au la bază trei piloni de acțiune: reducerea de CO2, recuperarea prin economia circulară și inovarea la nivel de soluții și produse ale companiei. Acțiunile se concretizează prin scăderea constantă a amprentei de CO2 a produselor, înlocuirea treptată a combustibililor fosili cu alte resurse reciclabile, precum și prin dezvoltarea și digitalizarea continuă a produselor și soluțiilor.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

USAMV a scos la vânzare cireșe sub prețul pieței

Articolul următor

Aeroportul Timișoara are de luni un nou Terminal Sosiri Curse Externe

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Mozart
Citeste mai mult

Primul festival în bijuteria de la Colina

Grupul clujean E-Infra va finanța evenimentele organizate pe parcursul acestui an universitar de către Academia Națională de Muzică…
Citeste mai mult

COVER STORY. Despre consolidarea industriei farmaceutice și viziunea pe termen lung cu Mihai Fugarevici, GM STADA România

Fabrica STADA din Turda a împlinit un an de la inaugurarea oficială, un moment de cotitură pentru industria farmaceutică românească. „Pe lângă poziționarea geografică strategică, am avut în vedere și talentul pe care îl găsim în zonă atunci când am ales Turda. Orașul se află în apropierea a două centre universitare farmaceutice importante, cum ar fi UMF Cluj și UMFST Târgu Mureș, care pregătesc anual absolvenți farmaciști.”
Investiții
Citeste mai mult

COVER STORY. Despre consolidarea industriei farmaceutice și viziunea pe termen lung cu Mihai Fugarevici, GM STADA România

Fabrica STADA din Turda a împlinit un an de la inaugurarea oficială, un moment de cotitură pentru industria farmaceutică românească. „Pe lângă poziționarea geografică strategică, am avut în vedere și talentul pe care îl găsim în zonă atunci când am ales Turda. Orașul se află în apropierea a două centre universitare farmaceutice importante, cum ar fi UMF Cluj și UMFST Târgu Mureș, care pregătesc anual absolvenți farmaciști.”
Infrastructură
Turism
Citeste mai mult

Recomandare de weekend-Visit Timiș

Simple legende pentru unii, trasee de poveste pentru cei pasionați de mister și istorie. În acest weekend, de…
Educație
Mozart
Citeste mai mult

Primul festival în bijuteria de la Colina

Grupul clujean E-Infra va finanța evenimentele organizate pe parcursul acestui an universitar de către Academia Națională de Muzică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share