Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Raport: Cheltuielile românilor pentru educație digitală s-au ridicat la 1,8 miliarde de dolari în 2020

Până la finalul anului 2025 cheltuielile pentru educatie vor depăși pragul de 2,2 miliarde de dolari, reiese dintr-un raport emis de PayU, liderul plăților online din România.

„The Next Frontier” este un raport global realizat de PayU, care analizează piețele de e-commerce cu cea mai rapidă creștere, printre care și România. Conform acestuia, România se află printre primele 15 țări din Uniunea Europeană în ceea ce privește cheltuielile cu educația, iar românii arată că vor să investească din ce în ce mai mult în pregătirea lor.

Educația digitală sau e-Learning

Comerțul online s-a dezvoltat într-un ritm accelerat pe fondul pandemiei, iar acest lucru a ajutat industriile care activează în mediul digital să se dezvolte mult mai rapid decât într-un context normal.

Odată ce pandemia s-a extins, oamenii au fost nevoiți să petreacă mai mult timp în case și să găsească alternative la activitățile pe care le-ar fi făcut într-un context normal. Astfel, una dintre industriile care a început să se dezvolte rapid este industria de educație digitală sau e-Learning.

Fie că vorbim de cursuri, ateliere online, platforme sau cărți, oamenii și-au manifestat un interes crescut față de toate acestea în timpul pandemiei și s-au alăturat acestui trend în continuă creștere. Dacă în 2019 piața globală de e-learning era estimată la 200 de miliarde de dolari, până la finalul lui 2026 estimările arată că aceasta se va dubla.

Odată cu restricțiile impuse de pandemie, multe dintre activitățile care în mod normal se desfășurau fizic au fost adaptate pentru mediul online, iar cele care țin de educație au fost printre primele.

Astfel, sălile de curs fizice au fost înlocuite cu cele online, iar platformele digitale au fost cele care au făcut acest lucru posibil. Fie că vorbim de elevi, studenți, angajați care aveau nevoie de traininguri sau oameni care își doreau să descopere și alte zone de formare profesională, cu toții au fost nevoiți să facă aceste lucruri în online, iar pe lângă platformele digitale un rol la fel de important l-au avut și dispozitivele electronice. Vorbim de camere video, laptopuri, tablete sau chiar telefoane mai performante, care au facilitat accesul către platformele digitale.

Cele mai folosite platforme digitale în România pentru elevi și studenți sunt Moodle, Zoom și Google Classroom, cea din urmă reunind peste 41% din totalul ultilizatorilor din România. Principalele acțiuni pentru care platformele au fost folosite au constat în predarea informației și efectuarea de exerciții și dezbateri.

Total
1
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Feteasca Neagră va fi regina Salonului Vinurilor Millésime din acest an

Articolul următor

Corteva Agrisicence a crescut vânzările nete în România cu 73% în Trimestrul 2 2021  

Citește și:
Citeste mai mult

ibis Styles la Brașov in 2024

Accor, unul dintre grupurile lider la nivel global în domeniul ospitalității, își extinde portofoliul în România. Grupul a…
Zi de Zi știri economice:
Total
1
Share