Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Lidl alocă fonduri pentru restaurarea Castelului Banffy

Retailerul german, partener strategic al Festivalului Electric Castle, investește 150.000 de lei în renovarea domeniului Banffy din comuna clujeană .

În 2021, retailerul și-a propus ca, pentru pentru fiecare recipient pet sau doză de aluminiu colectată prin intermediul aparatelor de colectare selectivă automată din incinta evenimentului EC Special, să doneze câte 1 leu pentru restaurare. În perioada celor 10 zile, participanții au colectat 5.000 de recipiente prin intermediul acestor aparate, Lidl a decis să doneze 150.000 de lei pentru a acoperi toată suma necesară pentru lucrările de renovare și modernizare.

Lidl România a investit 340.000 de lei în renovarea Castelului Banffy, din 2019. A fost realizată construirea unor scări interioare și a unei rampe de acces din interiorul clădirii. Suma donată în 2021 va fi folosită pentru restaurarea unor porți și uși aferente clădirii principale și de la grajduri, precum și dezvoltarea infrastructurii pentru a facilita accesul turiștilor la castel.

Inițiativa face parte din programul Environment First, prin care Lidl România și Electric Castle și-au propus să reducă amprenta ecologică a festivalului și să dezvolte o conștiință eco în rândul participanților. Programul a vizat și alte inițiative, derulate în cadrul EC Special, în perioada 6-15 august, la Bonțida și în Cluj-Napoca.

În parteneriat cu GreenPoint Management, Lidl a amplasat trei aparate de colectare selectivă automată, fiind colectate 5.000 de recipiente PET și doze de aluminiu. Retailerul a montat, în cadrul festivalului, 20 de stații de colectare separată pentru deșeuri reciclabile și resturi menajere, fiind strânse 5,2 tone de plastic și metal, 1,4 tone de carton, trimise spre centre de reciclare.

Inițiativele locale în domeniul reducerii cantității de deșeuri din plastic se înscriu în strategia REset Plastic a grupului Schwarz, din care retailerul face parte.

Aceasta cuprinde reducerea cantității de plastic din ambalaje și regândirea designului acestora, reciclare, eliminarea completă a acestui material, inovare și educare în domeniu. Lidl este prezent în 32 de țări și operează 11.550 de magazine și 200 de centre logistice și depozite în 29 de țări. Principalii săi concurenți direcți în România sunt Profi, Mega Image, Penny Market.

Total
4
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Infrastructura de acceptare carduri s-a dublat în ultimii 5 ani: va depăși 300.000 de terminale

Articolul următor

Hanning Motors se extinde în Parcul Industrial Oradea, creând 500 de joburi

Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Total
4
Share