Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Noii antreprenori locali, scutiți de chirii în mall-urile Iulius

Photo by Vlad Cupsa | fb.com/vladcupsafotograf

Grupul Iulius a declanșat o campanie de racolare a micilor antreprenori din orașele în care activează pentru ca aceștia să poată să vândă în mall-urile sale din Cluj, Timișoara.

Acesta va pune la dispoziția antreprenorilor infrastructura sa de retail din marile orașe, “cu scopul de a stimula afacerile locale într-un moment în care reziliența lor este pusă la încercare”. Micii antreprenori vor trece printr-un proces de selecție în cadrul programului Go Local, adresat celor care nu au mai fost prezenți în centre comerciale, urmând să beneficieze de scutiri temporare de la plata chiriei.

“Cafeneaua din drumul spre birou, magazinul cu preparate tradiționale, florăria cu aranjamente deosebite sau o locație cu haine create local sunt business-uri care ne aduc un plus în viața de zi cu zi și care salvează locuri de muncă”, motivează conducerea grupului. Business-urile selectate vor beneficia de măsuri de susținere personalizate (scutirea temporară de la plata chiriei, reduceri de 25-50%, flexibilitate la durata contractului, promovare și consultanță integrate).

În cadrul programul sunt implicate și Palas Iași, Iulius Iași și Suceava. „Ne-am dat seama că trebuie să acționăm proactiv și să punem umărul la crearea următoarelor rețele locale, naționale sau, de ce nu, internaționale, facilitând micilor antreprenori accesul în proiectele noastre.

Pentru aceștia, accesul în proiecte comerciale consacrate este o barieră și, din acest motiv, vrem să-i ajutăm să-și valideze business-ul, susținându-i măcar pentru început. Obiectivul nostru este să creștem numărul de retaileri activi și, din acest program, în cinci ani să vedem măcar un jucător care să ajungă o rețea la nivel de România”, a spus Sebastian Mahu, Head of Asset Management Iulius.

Antreprenorii vor fi selectați în funcție de coerența proiectului, conceptul inovator, capacitatea de dezvoltare a business-ului și de adaptare la așteptările consumatorilor, viabilitatea economică, încrederea candidatului în propriul business. Grupul Iulius a dezvoltat celor 300.000 mp de retail din cinci proiecte, ponderea chiriaşilor locali fiind de peste 16%, iar a celor naționali, de 20%.

Total
13
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

BLUE AIR își consolidează prezența în Iași

Articolul următor

Industria brașoveană și-a crescut cifra de afaceri cu aproape 40% în primul semestru

Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Total
13
Share