Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Trei oferte pentru proiectarea și execuția Lotului 3: Chețani – Câmpia Turzii

Astăzi a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului Proiectare și execuție Autostrada Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 2A: Ogra – Câmpia Turzii, Lot 3: Chețani – Câmpia Turzii – Relicitare.

Trei asocieri au depus oferte, și anume: Asocierea DIMEX 2000 COMPANY SRL – ALPENSIDE SRL – EXPLAN SRL; Asocierea DRUM ASFALT SRL – OPR ASFALT SRL – OBRAS PUBLICAS Y RAGADIOS SA – TRAMECO SA – DRUMURI BIHOR SA; Asocierea STRABAG SRL – GEIGER TRANSILVANIA SRL.

Valoarea estimată a contractului se cifrează la aproximativ 283,5 milioane de lei, fără TVA pentru cei 15,7 km, iar durata de realizare este de 21 de luni, din care 3 luni pentru perioada de proiectare și 18 luni pentru execuția lucrărilor.

Contractul semnat în 2015 cu asocierea dintre Straco Grup – Specialist Consulting – Total Road cu o valoare de 280 milioane de lei, mai puțin de jumătate decât valoarea estimată inițial de 620 de milioane de lei, a fost reziliat în acest an, după ce în aproape 5 ani de la începerea lucrărilor, stadiul fizic era de doar 40%, conform informațiilor Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

Rezilierea contractului a fost însă contestată. CITR, Filiala București, SPRL, administratorul judiciar al Straco Grup – companie aflată în insolvență, a solicitat în 18 martie, la Tribunalul București, anularea înștiințării de reziliere a contractului, înregistrată sub nr. 92/19750 din 11 martie, obținând în instanță, în data de 22 martie, suspendarea efectelor acestui act prin ordonanță președințială. Hotărârea Tribunalului a fost atacată de CNAIR la Curtea de Apel București.

Prezent la jumătatea lunii iunie în județul Mureș, ex-ministrul Transporturilor și Infrastructurii, Cătălin Drulă susținea că se așteaptă doar o hotărâre a instanței, fie de declarare a falimentului Straco Grup, fie de respingere a cererii de anulare a înștiințării de reziliere pentru ca lucrările să fie relicitate. Ceea ce s-a întâmplat în luna iulie când declararea falimentului Straco Grup a fost admisă de instanță.

 

 

 

Total
9
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Tehnoproiect SRL proiectează parcarea de la Spitalul Județean Oradea

Articolul următor

Orange România a încheiat preluarea pachetului majoritar al Telekom Romania

Citește și:
Total
9
Share