Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Începe proiectul Mara Strategy. Antreprenorii, chestionați asupra investițiilor

Agenții economici din Maramureș își vor putea expune administrației județene planurile de viitor | Foto: Techtex

Elaborarea strategiei investiționale a județului se va concretiza, într-o primă fază, în, analiza cerințelor mediului antreprenorial privind investițiile posibile și dezvoltarea celor existente, prin organizarea de consultări publice cu investitorii.

Reprezentanții mediului de afaceri au fost puși să completeze un chestionar privitor la intențiile de investiții în Maramureș, în perioada 2022-2023. Proiectul este derulat de compania de consultanță Fida Solutions în parteneriat cu administrația județeană. Scopul său este de valorifica resursele investiționale existente și identificării celor posibile la nivel județean și generarea unei competiții reale între investitorii actuali, pentru stabilirea viitoarelor direcții certe de dezvoltare a județului.

Totodată, se dorește promovarea și valorificarea durabilă a resurselor locale, dar și a avantajelor competitive existente la nivel local, pentru creșterea numărului de investitori și investiții în județ. Pentru o reflectare cât mai bună a așteptărilor și planurilor mediului de afaceri din Maramureș s-a elaborat un chestionar, iar reprezentanții mediului de afaceri din județ sunt îndemnați să îl completeze până în 17 noiembrie și să își expună opiniile.

Pentru centrele urbane dezvoltate ale județului se vor folosi chestionarele ca și instrument de cercetare precum și analiza resurselor umane din județ (potențial, impactul migrației, structura și specializări, actori relevanți, modalități de motivare a repatrierii forței de muncă calificate).

„Astfel, se va avea în vedere elaborarea planului de acțiuni și portofoliul investițional pe baza datelor colectate, identificarea domeniilor și oportunităților, evaluarea potențialului și perspectivelor investiționale ale județului, pe zone și centre de referință, definirea priorităților de acțiune în domeniul investițional, pe termen scurt, mediu și lung.

Prin implementarea proiectului Mara Strategy se asigură elaborarea unui set de planuri și strategii la nivel județean coerent și armonizat între componentele fundamentale, esențial pentru dezvoltarea teritorială și sectorială. Valoarea a proiectului este de 3,9 milioane de lei”, susțin inițiatorii demersului.

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

ANL a recepționat 16 locuințe de serviciu în orașul Aleșd (jud. Bihor)

Articolul următor

A fost lansat primul atlas al profesiilor și competențelor în domeniul înverzirii urbane

Citește și:
Citeste mai mult

ATP Group a luat avânt!

În 2019 ATP Group prezenta pentru prima dată noua sa divizie ATP Trucks,  producătorul de autovehicule de transport…
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
1
Share