Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Producătorul de carne de pasăre Oprea Avi Com din Mureș a investit 11 milioane de euro în dezvoltare

Producătorul procesează anual peste 6 milioane de păsări crescute integral în fermele proprii și își propune să ajungă în 2 ani la 10 milioane de păsări comercializate la nivel național și nu doar regional.

Emanuel Oprea – Managing Director Oprea Avi Com
“Creșterea și dezvoltarea constantă este un obiectiv principal al nostru iar investițiile sunt corelate direct cu acest obiectiv. Avem în derulare mai multe proiecte de investiții printre care menționez:

– Investiție de 11 milioane de euro, din care 2,5 milioane atrase din fonduri europene, într-un abator cu o capacitate de 6.000 de capete pe oră, proiect finalizat în luna februarie a acestui an.

– Investiții de 500.000 de euro pentru modernizarea și retehnologizarea unei ferme aflate în conservare, termenul de punere în funcțiune fiind luna noiembrie 2021, în vederea măririi capacității de creștere de pui de carne.

– Investiție de 8 milioane de euro într-o fermă de creștere a rațelor. Prin acest proiect, ne dorim să creștem 1 milion de rațe anual, iar ca parte a acestui demers va fi retehnologizat vechiul abator.

– Investiția de intrare anul viitor pe piața produselor semipreparate, printr-un parteneriat strategic cu un producător specializat.

– Investiție și respectiv implementare a două centrale fotovoltaice în fermele de pui de carne, până la finalul anului 2022 pentru că ne preocupă asigurarea independenței energetice a fermelor noastre.

Ne-am dorit și ne dorim permanent să ne dezvoltăm. Investițiile vor continua pe întreg lanțul de producție, urmărind să rămânem un sistem de producție integrat și independent. Investim nu numai în dezvoltare, dar în primul rând în oameni. Suntem o mare familie care prețuiește responsabilitatea, onestitatea și tradiția. Iar familia noastră a ajuns la 380 de oameni, cu 39 de oameni mai mult decât în anul precedent. Și nu ne oprim aici.
În acest sens, compania estimează o creștere a cifrei de afaceri de aproximativ 16% comparativ cu anul trecut.

Compania Oprea Avi Com dispune de o rețea formată din peste 30 de magazine localizate în principalele orașe ale Transilvaniei unde comercializează brandul propriu. Produsele sale sunt comercializate și în magazine de tip supermarket, hyper-market în proporție de 30%, în comerțul tradițional în proporție de 10 %, și în HoReCa în proporție de 25%. Pentru 2022 compania are în plan deschiderea a încă 5 unități, dar și remodelarea celor existente.

În prezent compania și brandul propriu – Puiul de Crăiești și-au modernizat imaginea. Noul brand va fi vizibil în rafturi începând cu luna septembrie a acestui an.

Compania Oprea Avi Com este o afacere de familie, prezentă pe piață de 27 de ani, care dispune de un proces integrat de producție format dintr-o fermă de reproducție, o stație de incubație, ferme de creștere a puilor de carne, un abator, o fabrică de nutrețuri combinate. Toate aceste facilități sunt echipate cu tehnologii de ultimă generație pentru a oferi un grad ridicat de siguranță alimentară clienților prin măsurile de biosecuritate adaptate constant. Puiul de Crăiești, brandul companiei Oprea Avi Com, reunește o gamă largă de sortimente de carne de pui, proaspătă și congelată”.

(Din ediția print TB 105)

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Numărul de tranzacții pe card din primele 9 luni, peste cel din 2019

Articolul următor
bucurestifm.ro

Introducerea unei „taxe de solidaritate”, subiect de dezbatere în coaliția de guvernare

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share