Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Autobuzul 100% electric MAN Lion’s City E este testat în condiții reale de trafic în România

  • MAN Lion’s City E a fost inclus în flota de transport public a orașului Oradea pentru a fi testat în condiții de trafic real
  • Viitorul mobilității urbane este electric. MAN oferă soluții eficiente operatorilor de transport în vederea trecerii la mobilitatea fără emisii

 În ultimele luni, autobuzul 100% electric, cu baterii,  MAN Lion’s City E și-a demonstrat tot mai des calitățile în orașele europene, arătând cât de ușor face față traficului urban și cât de lejer poate fi integrat în operațiunile existente.

La începutul lunii decembrie, MAN Lion’s City E a fost testat în condiții reale de trafic în Oradea. Acesta va fi testat și în alte orașe din zona de vest a țării.

“Ne bucurăm că, MAN Lion’s City E, autobuzul complet electric, este testat în România, în condiții reale de trafic, așa cum se întâmplă și în celelalte țări europene. Suntem siguri că acest vehicul va convinge prin fiabilitatea și eficiența sa. “, a declarat Elena Claudia Iordache, CEO MHS Truck & Bus.

Modelul prezent în România este MAN Lion’s City E de 12 metri. Produs în Germania, vehiculul este dotat cu un pachet de baterii, compus din șase unități, cu o capacitate de 480 kWh, 3 uși acționate electric, dintre care două au control automat, precum și faruri LED. La interior, MAN Lion’s City E are 35 de locuri în versiunea MAN City Advanced, spațiu pentru scaun cu rotile lângă ușa a 2-a, iluminat interior cu LED, sistem de aer condiționat, unitate de încălzire cu putere minimă de 20kW și încălzire auxiliară. Postul de condus al șoferului în versiune Lion’s City Pro este dotat cu scaun rotativ Isri ProActive 2, îmbrăcat în piele, cu încălzire și control al climei și centură de siguranță în 3 puncte. De asemenea, postul șoferului este dotat cu cameră retrovizoare și monitor de 6,5 inch.

MAN Lion’s City E este un model de autobuz electric și eficient. Acesta are amplasat motorul pe axa spate sau două motoare pe axa a doua și a treia, în cazul versiunii articulate. Bateriile au o capacitate de 480kWh (versiunea de 12 metri) și 640 kWh (versiunea de 18 metri). În funcție de model și de condițiile de operare (trafic, condiții meteo, etc), autonomia este cuprinsă între 200 și 270 km, pe toată durata de viață a bateriei.

“Viitorul mobilității urbane este electric. Ne dorim să susținem operatorii de transport în trecerea la mobilitatea fără emisii, de aceea, alături de partenerul nostru MHS Truck & Bus, oferim un concept complet, care include sfaturi despre electromobilitate și soluții personalizate. “, a declarat Heinz Kiess, Senior Manager, Head of Product Marketing Bus, MAN Truck & Bus SE.

Total
45
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

Liberty Technology Park: building permit for Liberty Residential in Cluj-Napoca

Articolul următor

Oradea, model de bune practici pentru UAT-urile din Nord Vestul României

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
45
Share