Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Brașovul își construiește în 2022 brandul de oraș

Autoritățile Brașovului au anunțat că la sfârșitul anului 2021 municipalitatea a semnat contractul pentru realizarea brandingului de oraș cu compania MAP Advertising (parte din GMP Group). Procesul de branding de oraș a fost demarat cu scopul de a defini o viziune identitară de dezvoltare pe termen lung, de a planifica acțiuni concrete care decurg din această viziune și de a crea o identitate vizuală a orașului, în linie cu valorile și viziunea definite.

Având în vedere prevederile legale privind achizițiile publice și termenul până la care trebuia finalizată procedura de achiziție, respectiv sfârșitul anului, achiziția serviciilor pentru realizarea brandului de oraș, crearea consiliului de brand și elaborarea manualului de brand s-a făcut din catalogul SEAP, compania selecționată fiind MAP Advertising (parte din GMP Group), avându-l ca director general și acționar (70%) pe Felix Tătaru. La baza acestei decizii au stat: portofoliul și expertiza GMP Group, dovedite în peste 20 de ani de proiecte de comunicare strategică, consultanță si branding, atât în România, cât și pe plan internațional, o dimensiune foarte importantă pentru dezvoltarea viitoare a orașului Brașov, faptul că este una dintre puținele companii din România care au realizat un brand de oraș, respectiv pentru municipiul Reșița, în 2021, precum și de oferta de preț, cea mai mică dintre cele analizate.

Administrația Coliban și-a propus să construiască o nouă viziune pentru Brașov, iar transparența și dialogul cu factorii interesați sunt valori de la care Primăria Brașov nu face rabat. Constituirea și coordonarea Consiliului de brand, unul dintre obiectivele cele mai importante ale serviciilor pe care le primim prin această achiziție presupune exact acest aspect, respectiv colaborarea cu peste 40 de personalități brașovene care să definească identitatea și valorile brandului municipiului Brașov. La momentul constituirii Consiliului de brand, cetățenii vor fi invitați să facă propuneri privind persoanele reprezentative pentru diferite categorii de brașoveni care să fie invitate să facă parte din acest consiliu.

Grupul condus de Felix Tătaru este cel mai premiat grup independent de comunicare din România. Portofoliul prezentat Primăriei Brașov a inclus rebrandingul Asociației Globale a marketingului și comunicării, IAA (www.iaaglobal.org), sute de campanii de comunicare și branding pentru unele dintre cele mai mari companii și branduri din România, precum Ursus Breweries – Timisoreana, Ciucas, Bucovina, OMV Petrom, Telekom Romania, Rompetrol, Dorna Lactate, Renault, Cris-Tim, City Grill, Hochland, Caroli, dar și campanii cu anvergură internațională, de care ne amintim cu toții. “Why don’t you come over”, campania realizată de echipa condusă de Felix Tătaru și sustinută de Gândul, ca reacție la declarațiile guvernului și ale presei din UK după eliminarea restricțiilor de muncă pentru români, a fost preluată în multe publicații din toată lumea și a contribuit în acel moment la o schimbare de percepție asupra imaginii românilor în Regatul Marii Britanii, devenind cea mai de impact campanie de imagine pentru brandul România.

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Colliers a intermediat vânzarea Dacia One

Articolul următor

Taximetriștii clujeni vor să circule și fără clienți pe benzile dedicate

Citește și:
Citeste mai mult

Ryanair reia zborurile Oradea – Londra

Ryanair va relua zborurile din Oradea spre aeroportul Londra Stansted, începând din 1 februarie. Pe platforma companiei, biletele…
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
1
Share