Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Biofarm, 100 de ani de istorie în industria farmaceutică din România

Istoria farmaceutică modernă datează de la mijlocul anilor 1800, când farmaciile își extind serviciile de distribuție de medicamente din plante la dezvoltarea primelor substanțe chimice. La începutul secolului 20, industria farmaceutică se dezvoltă la nivel mondial și România face primii pași în cercetare prin intermediul unor întreprinderi mici.

Pentru a ține pasul cu evoluția rapidă din industria farmaceutică, acestea fuzionează și 1921 devine anul fondator pentru Biofarm. Rezultatele fuzionării micilor întreprinderi nu întârzie să apară, produsele Biofarm având o contribuție majoră la creșterea calității vieții în rândul pacienților români din anii 20. Printre aceste produse se numără și Carmol, lansat în 1928, fiind astfel cel mai longeviv și unul dintre cele mai cunoscute produse ale companiei.

Inovația, motorul companiei

Au trecut mai bine de 90 de ani de la lansarea Carmol și 100 de ani de activitate continuă pentru compania cu sediul central în strada Logofătul Tăutu. 100 de ani în care misiunea Biofarm de a face bine s-a concretizat prin fiecare acțiune a companiei. 100 de ani de ani în care grija și responsabilitatea față de clienți au fost primordiale. 100 de ani de inovații constante. 100 de ani în care Biofarm a lansat sute de produse în peste 60 de arii terapeutice, multe dintre acestea și astăzi lideri în categoriile lor.

Triferment, Anghirol, Colebil sau Cavit sunt doar câteva exemple ca dovadă incontestabilă a calității extraordinare a produselor, dar și a faptului că pasiunea pentru a identifica cele mai bune soluții de tratament a fost întotdeauna una dintre valorile de bază a întregii echipe de cercetare-dezvoltare Biofarm.

Inovația constantă și diversitatea portofoliului au diferențiat întotdeauna Biofarm de competitori și au adus companiei rezultate remarcabile de-a lungul timpului și au contribuit semnificativ la evoluția companiei în cei 100 de ani de activitate. Actualizarea continuă a portofoliului de bază Biofarm, cât și lansarea de noi produse în categoriile cele mai efervescente din industrie au diferențiat întotdeauna Biofarm în contextul competitiv al pieței farmaceutice din România ultimilor 20 de ani.

Investiții constante în viitor

Povestea companiei nu este doar despre portofoliul extins de produse, ci și despre responsabilitatea față de generații întregi de consumatori, ceea ce a determinat Biofarm să privească întotdeauna spre viitor înainte de orice acțiune și decizie de business.

Centenarul aduce în prim plan cea mai importantă investiție a ultimilor 30 de ani în industria farmaceutică locală – o unitate de producție construită de la zero, cu instalații și utilaje moderne, condusă de o echipă de specialiști în continuă formare.

Cu o suprafață utilă de peste 10.000 mp și un flux de producție anual de peste 30 milioane de unități comerciale de comprimate și capsule și peste 10 milioane de produse în formă lichidă, noua fabrică Biofarm contribuie major la creșterea producției și va face posibilă extinderea pe noi piețe.

Dorința autentică de a face bine a fost motorul care a ținut viu business-ul Biofarm timp de 100 ani și reprezintă premisa următoarei ere de inovație și performanță Biofarm în industria farmaceutică.

(Publicat în ediția print TB nr. 106)

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Rata dobânzii de politică monetară majorată de BNR

Articolul următor

Emerson și-a modernizat laboratorul de la Universitatea Tehnică

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share