Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

TOP 4 motive pentru care marketingul online îți poate crește afacerea

Cu siguranță, marketingul online poate părea intimidant la prima vedere, datorită varietății de platforme online și a pieței extrem de competitive. De cele mai multe ori, afacerile mici consideră că nu dispun de suficiente resurse pentru a-și construi o companie online. Drept urmare, mulți preferă să ia lucrurile încet și să rămână cu una sau două forme de publicitate tradițională, presupunând că afacerea lor va evolua pe măsură ce trece timpul.

 

Însă adevărul este că, fără o prezență online puternică, riști ca produsele și serviciile pe care le oferi să nu ajungă la potențiali clienți. Intră și descoperă aici mai multe detalii despre cursul de Online Marketing de la Atelierele Ilbah – o adevărată cheie către succesul business-ului tău în era digitală.

 

Iată cum poate beneficia compania ta în mod concret de pe urma marketingului online

  1. Clienții îți vor găsi afacerea mai ușor

 

Când cineva este interesat de afacerea ta, primul lucru pe care îl va face este să caute informații online despre tine. În era digitală de astăzi, clienții se așteaptă să găsească un site web ușor de navigat, prezență pe diverse rețele sociale și bineînțeles – recenzii de la clienți pentru a afla ce spun alți oameni despre serviciile pe care le oferi. Dacă un potențial client nu te poate găsi online, ar putea concluziona că afacerea nu inspiră încredere, ceea ce îl poate face să se orienteze către alți competitori.

 

  1. Afli ce fac competitorii tăi în mediul online

 

Când observi modurile de promovare ale brandurilor cu care ești în competiție, îți poți face o idee despre ceea ce funcționează și ce nu în industria pe care o reprezinți. Poți afla cu ușurință ce platforme folosesc, ce fel de conținut creează și ce rezultate dau acestea cu ajutorul unor aplicații special create pentru online marketing. Totodată, accentul pe cuvintele cheie și optimizarea SEO a website-ului îi poate da un avantaj enorm afacerii tale în fața competiției. De aceea este important să înțelegi ce este marketingul online și cum îți poate ajuta brandul să fie în topul căutărilor de pe Google.

 

  1. Vei ajunge cu mai multă ușurință la publicul țintă

 

Marketingului online are marele avantaj de a-ți permite să interacționezi cu clienții potențiali și să obții feedback de la cei existenți. De exemplu, poți începe o conversație sau efectua un sondaj pe rețelele sociale, pentru ca mai apoi, informațiile colectate să fie folosite la dezvoltarea unui plan de marketing adaptat la preferințele clienților. Făcând acest lucru, vei construi o relație bazată pe încredere cu clienții tăi. Aceștia la rândul lor vor fi satisfăcuți de experiența colaborării și vor continua să cumpere produsele serviciile sau produsele pe care le oferi.

 

  1. Vei economisi mai mulți bani

 

Puține forme de publicitate sunt la fel de rentabile ca marketingul online, în mod special pentru afacerile mici. Promovarea pe rețelele sociale este de cele mai multe ori gratuită, iar în cazul unei campanii mai complexe, aceasta nu va necesita un buget exorbitant pentru a-și îndeplini scopul. Tot ce trebuie să faci este să demarezi un research al canalelor de promovare existente, împreună cu datele demografice asociate, pentru ca mai apoi să faci câteva teste simple pentru a vedea ce mesaje și conținut funcționează pentru publicul tău țintă.

 

Având în vedere că peste 4 miliarde de oameni folosesc zi de zi internetul, este absolut necesar ca afacerea ta să aibă o prezență online puternică. Cu ajutorul marketingului online, poți atragere un număr mai mare de clienți și astfel, îi vei crește cu siguranță profilul business-ului tău.

 

Sursă foto: pexels.com

 

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

2021 din perspectiva unui robot de recrutare

Articolul următor

Chimcomplex Borzești trece pe Piața Reglementată în 17 ianuarie, sub simbolul bursier CRC

Citește și:
Citeste mai mult

Ce este Business Intelligence?

Business Intelligence (BI) este procesul prin care o organizație folosește strategii și tehnologii pentru a transforma datele în…
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
1
Share