Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Telios Care: “Telemedicina aduce beneficii importante atât angajaților, cât și companiilor”

Mihaela Katerina Dobroiu este Chief Customer Officer la Telios Care, unul dintre pionierii serviciilor de îngrijire medicală la distanță din România. Construind pe experiența de peste 25 de ani din SUA, Telios Care îmbunătățește accesul la servicii medicale pentru peste 100.000 de beneficiari care lucrează în domenii precum retail, IT, servicii financiare, producție, transport și agricultură. Lucrând cu mari asiguratori din România, cât și cu lanțuri mari de farmacii, compania estimează pentru 2022 o creștere exponentială a numărului de beneficiari prin continuarea inovațiilor și regândirea serviciilor medicale prin prisma potențialului adus de tehnologia din prezent.

Katerina, care sunt principalele motive pentru care companiile aleg să ofere serviciul de telemedicină Telios Care pentru angajații lor?

Katerina Dobroiu: Cu un nivel record al absențelor de la locul de muncă și o scădere bruscă a orelor lucrate (Q1 2020 – studiu Eurostat), nu mă surprinde că atenția angajatorilor s-a îndreptat și asupra serviciilor medicale la distanță care facilitează angajaților un acces mai rapid la îngrijire medicală de calitate. Timpul altfel petrecut în trafic (dus-întors) și așteptând în clinică, acum este redus prin intermediul tehnologiei, medicul fiind la un click sau telefon distanță. Și să nu uităm de timpul petrecut așteptând ziua când avem programarea, care în cadrul serviciilor pe care Telios Care le oferă este de maxim 15 minute în cazul consultațiilor telefonice și de maxim 24 de ore în cazul consultațiilor online.

O creștere a productivității, coroborată cu o scădere a costurilor medicale sunt beneficii majore pentru companii, ținând cont că multe îngrijorări, întrebări, recomandări și monitorizări de tratamente, diagnostice inițiale pot fi rezolvate de la distanță. Dar nu toate.

Căror tipuri de companii vă adresați? Există un număr minim de angajați pentru ca o companie să poată să ofere serviciul Telios Care ca beneficiu către echipa proprie?

Katerina Dobroiu: Orice companie, de orice talie și din orice domeniu poate oferi angajaților săi abonamente de servicii medicale la distanță Telios Care. Colegii mei, asistenți medicali cât și specialiștii IT, au experientă atât cu beneficiari, angajati white collar cât și cu angajați blue collar, atât din mediul urban, cât și din mediul rural.

Care sunt beneficiile angajaților care apelează la Telios Care? Cum le ușurează telemedicina viața și cum îi ajută să rămână în același timp productivi?

Katerina Dobroiu: Aș spune de departe cel mai apreciat aspect al abonamentului este Care Coordination Center format din asistenți medicali, urmat îndeaproape de prescripțiile medicale care ajung automatizat în farmacia aleasă de către pacient. Telios Care este singurul furnizor de telemedicină din România unde asistenții medicali sunt primul contact al beneficiarului cu clinica, cât și singurul care asigură trimiterea automatizată a prescripțiilor medicale în farmacie. Printre alte beneficii sunt: dosarul medical electronic (ce permite gestionarea istoricului de consultații și a documentelor medicale), numeroasele specialități (abonamentul include 21 de specialități medicale și non-medicale), accesul nelimitat, 24/7 (serviciul Telios este disponibil în orice zi și la orice oră, inclusiv în weekend și sărbători legale) și includerea întregii familii în abonament (atât beneficiarii direcți, cât și rudele de gradul 1 se bucură de același pachet de îngrijire).

Care sunt domeniile medicale acoperite de abonamen-tul Telios Care?

Katerina Dobroiu: Telios Care oferă astăzi consultații medicale, diagnostic, tratament și monitorizare pe 21 de specialități, la care adăugăm regulat unele noi: Medicină generală, Nutriție, Psihiatrie, Endocrinologie, Nefrologie, Pediatrie, Diabet și boli metabolice, Psihiatrie pediatrică, Reumatologie, Ginecologie, Farmacie, Fitness, Dermatologie, ORL, Kinetoterapie, Stomatologie, Gastroenterologie, Cardiologie, Urologie, Medicină internă și Psihologie. Cele mai soli- citate specialități sunt: Medicină generală, Nutriție, Pediatrie și Psihologie.

Care este principala inovație pe care Telios Care a adus-o în 2021 pe piața serviciilor medicale la distanță?

Katerina Dobroiu: Telios Care a lansat anul acesta, în premieră în România, modelul american de „prescription fulfillment” – prescripții medicale digitale prescrise de către medic, respectând protocoalele de securitate, trimise automatizat la farmacia aleasă de către pacient. În prezent, 3 din cele mai mari 5 lanturi de farmacii din România sunt incluse în acest sistem și acceptă prescriptii medicale digitale Telios Care, prescrise în urma consultațiilor efectuate la distantă – telefonic, video și sub formă de mesaje scrise.

Mai multe informații le găsiți pe https://www.telios.ro/

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

Seiv Instal, jucator cheie în domeniul climatizarii și ventilației

Articolul următor

Elite în Business 2021. Banat și Transilvania. Județul SIBIU - Top 20 companii cu capital românesc

Citește și:
Citeste mai mult

Street Music Festival la Satu Mare

În perioada 1-3 iulie, Primăria Municipiului Satu Mare, Centrul cultural G.M. Zamfirescu și Asociația Culturală pentru Tinerii din…
Citeste mai mult

HR-ul inima oricărei companii

Multă lume ar fi crezut că după ce oamenii au stat acasă în timpul pandemiei, mulți  dintre ei…
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
1
Share