Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Influencerii din Cluj au câștigat 58.000 € în trei luni

Creatorii de conținut din Cluj au câștigat, din postările de pe Instagram sau TikTok, 58.000 de euro în primele trei luni ale anului, arată datele FameUp
Promovarea prin influenceri confirmă o tendință vizibilă la nivel internațional | Foto: The Drum

Creatorii de conținut din Cluj au obținut, din postările de pe Instagram sau TikTok, 58.000 de euro în primul trimestru al anului, arată datele FameUp. Platforma conectează brandurile cu influencerii locali.

Pandemia și digitalizarea au deschis noi oportunități de comunicare online, potrivit FameUp. În dorința de a fi tot mai aproape de comunități, companiile implică tot mai des influenceri în campanii găzduite pe rețele sociale.

La Cluj, 1.300 de influenceri având peste 500 de urmăritori sunt activi zilnic pe platformă pentru campanii la diverse produse sau servicii. În primele trei luni ale anului, prin intermediul FameUp au fost derulate, în Cluj, 18.400 de tranzacții. Utilizatorii de social media au câștigat din tranzacții financiare și bartere 90.000 de lei.

„Clujul este unul dintre cele mai dinamice orașe ca piață de influencer marketing. Brandurile locale au înțeles rapid beneficiile de a se conecta direct cu publicul, prin intermediul comunităților mici, de nișă. Creșterea este vizibilă de la o lună la alta, atât ca influenceri înregistrați în platformă, cât și ca număr de branduri ce derulează campanii.

Confirmă un trend vizibil atât la nivel național, cât și internațional. Ce facem noi este să ajutăm brandurile să găsească influencerii potriviți și să ajungă astfel mai ușor la publicul țintă”, explică Victor Gavronschi, marketing manager al FameUp.

Instagram, preferat pentru promovare. TikTok vine din urmă

În Cluj sunt 600 de branduri care utilizează influencerii locali pentru a se promova. Domeniile cu cele mai active campanii derulate prin FameUp sunt frumusețe, HoReCa, modă, sport, comerț, vacanțe, evenimente, banking, criptomonede. Canalul preferat de promovare rămâne Instagram – 80% din materiale create (postări, povești).

TikTok vine puternic din urmă, având rate de interacțiune foarte ridicate, mai ales la publicul tânăr. Lansată în 2020, FameUp are o bază de date de 20.000 de influenceri activi zilnic în platformă la nivel național. Startup-ul dezvoltat de Ionuț Pătrășcoiu a beneficiat de mai multe investiții. Cea mai mare provine de la un grup de investitori din care fac parte fondul Early Games Venture și Daniel Dines – UiPath.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Creșterea continuă se datorează angajamentului Corteva de a ajuta fermierii să-și mărească productivitatea și calitatea culturilor printr-un portofoliu extins de produse și servicii care combină genetica, soluțiile de protecție a plantelor și agricultura de precizie.

Corteva Agriscience deschide primul Centru de Tehnologii Aplicate Semințelor din Europa

Articolul următor

Târgul de Paști Oradea își așteaptă vizitatorii începând de vineri, 15 aprilie

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

Cultură în tramvai, la Timișoara

Un proiect inedit a fost lansat de Universitatea de Vest din Timișoara (UVT), în colaborare cu Societatea de…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share