Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Bio Culture trece la ambalajele exclusiv biodegradabile

Producătorul clujean de legume Bio Culture va schimba, în acest an, ambalajele clasice cu unele biodegradabile, a anunțat fondatoarea Alina Nedeluș.
Producătorul clujean a investit în sistemele de climatizare din seră | Foto: Bio Culture

Producătorul clujean de tomate Bio Culture va schimba ambalajele clasice cu unele biodegradabile, a anunțat fondatoarea Alina Nedeluș.

“Anul acesta dorim să înlocuim 100% ambalajele de la tomate cu unele biodegradabile. Încercăm de fiecare dată nu să inovăm, că nu este un domeniu în care poți să te trezești peste noapte și să ai roșii albastre, dar încercăm să fim în standardele calitative și, mai ales, să păstrăm gustul.

Un gust bun înseamnă un efort de achiziție. Semințele care au un gust bun nu costă 3 lei, ci pot să ajungă până la 15.000 de euro. Răsadurile pe care noi le utilizăm sunt răsaduri altoite și acreditate ecologic. Adică punem foarte mare accent pe partea de standarde calitative la absolut orice care are legătură direct cu producția”, a spus managerul Bio Culture, conform Spot Media.

O lună în plus de producție

Societatea din localitatea Căpușu Mare a realizat investiții în controlul de climat al serei și la partea de încălzire, astfel încât producția să demareze, anul acesta, mai repede cu o lună. Investiția inițială a fost de 1,2 milioane de euro, pe fonduri europene. Pe parcurs au fost folosite credite bancare pentru dezvoltare.

Sera de 8.000 mp, cu producție majoritară de tomate bio, a fost creată de economista clujeană după ce și-a încheiat activitatea în domeniile bancar și real estate. Ea a finalizat un masterat în științe horticole la Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară Cluj și un curs de specialitate organizat de Institutul Delphi, în Olanda.

Roșiile de la Bio Culture sunt certificate ecologic și Global Good Agricultural Practice, având titulatura de produs din zona de munte. Acestea sunt livrate preponderent în rețelele comerciale Carrefour, Cora și Mega Image. Societatea înregistra, anul trecut, afaceri de 2,5 milioane de lei și avea 14 angajați.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Parcare subterană cu 111 locuri în centrul municipiului Satu Mare

Articolul următor
Muzeul Etnografic al Transilvaniei (MET) a introdus tehnologia multimedia și aparatura de realitate virtuală (VR) în cadrul institiției.

Tehnologia multimedia pătrunde în Muzeul Etnografic al Transilvaniei

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share