Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Uleiul bio produs de TAF Presoil a obținut 3 stele de aur echivalent Michelin

Producătorul clujean TAF Presoil a fost recompensat cu maximul de 3 stele de către International Taste Institute (ITQI) pentru uleiul bio de floarea-soarelui.
Uleiurile fabricate în satul Luncani sunt acum apreciate la nivel european

Producătorul clujean TAF Presoil a fost recompensat cu maximul de 3 stele de către International Taste Institute (ITQI) pentru uleiul bio de floarea-soarelui.

“Bucuria este cu atât mai mare cu cât anul acesta, la împlinirea a 10 ani de la lansarea brandului Luna Solai, uleiul evaluat este obținut din semințe de floarea-soarelui obținute chiar de către noi, în urma primei recolte de pe pământurile noastre, după standardele agriculturii bio.

Am supus evaluării doar uleiul bio de floarea-soarelui pentru că, deși îl avem în cantități limitate, am dorit să verificăm munca noastră de mici fermieri și de mici producători. În plus, acesta este cel căruia îi datorăm povestea brandului nostru, fiind și gustul preferat al românilor”, a transmis managerul Felicia Tulai.

Evaluare ca la Michelin

“Recunoașterea calității uleiului bio de floarea-soarelui de către ITQI vine ca o confirmare a muncii familiei mele, dar și a pasiunii și exigenței pentru uleiul curat pe care am deprins-o în anii de ucenicie pe lângă tatăl meu. Am speranța că această recunoaștere internațională vine să întărească încrederea micii mele echipe de angajați în perspectivele de dezvoltare a făbricuței”, a menționat aceasta.

Similar cu celebrul ghid Michelin în gastronomie, ITQI nu organizează un concurs, ci o evaluare a produselor pe baza meritelor proprii. Numai produselor care au primit un procent mai mare de 70% li se acordă distincția Superior Taste Award cu 1-3 stele de aur.

Cum evaluează produsele ITQI

  • În timpul testelor, fiecare produs este supus unei degustări în orb, conform unei proceduri riguroase de analiză senzorială.
  • Degustătorii (chefi și somelieri de prestigiu) sunt rugați să evalueze produsele ca și cum acestea ar fi în bucătăria lor, nu în conformitate cu standardele restaurantelor.
  • Fiecare produs evaluat este analizat în forma unui raport de analiză senzorială pe baza unor criterii (miros, gust, impact vizual, textură).
  • Toate acestea sunt luate în considerare de către membrii al juriului. Fiecare scrie comentarii și, când este necesar, sugestii de îmbunătățire.
  • După degustare, ITQI întocmește un grafic detaliat al diferitelor clase. Acesta rezumă observațiile și propunerile membrilor juriului pentru companiile participante.
Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Antrepriza de Construcții și Instalații (ACI) Cluj a surprins lucrările pe care le efectuează la sala polivalentă din municipiul Blaj.

Se conturează noua sală polivalentă a Blajului

Articolul următor

T-Systems International deschide un Hub Digital în România

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share