Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Trei oferte pentru drumurile ce leagă Centrul de Transport Intermodal de A3

Marți, 28 iunie a fost ultimul termen de depunere a ofertelor pentru execuția lucrărilor la obiectivul „Construire drumuri colectoare şi pasaj pentru Centru de Transport Intermodal”, o investiție foarte importantă pentru municipiu, un nod rutier care va conecta Oradea la autostrada A3.

Această nouă investiție va asigura o circulație fluidă în zonă, precum și accesul la viitorul centru logistic intermodal.

Valoarea estimată a lucrărilor este de 49.450.726, 67 lei fără TVA.

Oferte

Pentru execuţia lucrărilor au fost depuse următoarele trei oferte:

1. PORR CONSTRUCT – ofertant unic, având ca subcontractanți pe SC RITMOTEH SRL și ENERGOTRANSCONSULT SRL;

2. Asocierea formată din PROCONS GROUP – lider de asociere, Freyrom – asociat 1, Constructii Erbasu – asociat 2, având ca subcontractanți PE LEKO CONSTRUCT, RITMOTEH SRL, DRUMURI ORASENEȘTI SA;

3. Asocierea formată din SSAB-AG – lider de asociere, HYDROSTROY AD – asociat 1, având ca subcontractanți pe ELECTROAXA SRL, GAZINSTAL ENERGY, ACA ZOORK PROJECT.

Urmează procedura de evaluare a ofertelor.

Ce prevede proiectul

Proiectul prevede trei mari obiective:

– pasaj peste sensul giratoriu, în zona parcului industrial, amplasat pe DN1, cu o lungime de 1.043 de metri;

– drum colector cu o lungime de 2.220 m, care se va intersecta cu drumul de legătură Centura Oradea – Autostrada A3 Biharia-Borș;

– drum de acces, lung de 665 de metri, care va începe din intersecția cu drumul colector și va ajunge până la viitorul acces în Centrul de Transport Intermodal.

Durata de execuție a pasajului și a drumurilor colectoare este de 16 luni.

Strategia de dezvoltare a orașului pe termen mediu și lung are în vedere dezvoltarea unui centru intermodal pentru asigurarea transportului combinat rutier-feroviar al mărfurilor, cu facilități de manipulare și depozitare a mărfurilor și zone dedicate serviciilor.

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior
Soluția propusă de KADRA este o structură din oțel, cu 12 laturi învelite în sticlă securizată și fundația realizată din beton armat. Accesul la Biketower se face cu ajutorul modulului de intrare, care este echipat cu o casă automată de plată și un ecran pentru instrucțiuni.

Bike Tower, varianta “verde” la parkingurile auto

Articolul următor

Pictură de Ghenie, scoasă la vânzare cu doar 1.000 de euro la București

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
1
Share