Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Investiția într-o spălătorie auto self service poate să fie o investiție de succes chiar și în timpul unei recesiuni

Societatea EHRLE-Reinigungstechnik GmbH din Germania dezvoltă, proiectează și fabrică echipamente de curățare la presiune înaltă, printre care și echipamentele pentru spălătorii auto self service, de peste 50 de ani, fiind unul dintre producătorii de vârf din Europa, în acest domeniu. Societatea VALOR SMARTWASH SRL, și-a început activitatea ca partenerul în România a societății ungare, KVANT KFT – EHRLE Hungária, reprezentantul exclusiv al producătorului german în Ungaria.

În interviul nostru cu Vass Orsolya, CEO al VALOR SMARTWASH – EHRLE România, dezvăluim secretul succesului EHRLE și de ce merită să investești într-o spălătorie auto cu autoservire EHRLE mai ales în condițiile actuale de inflație ridicată. Dacă te gândești să investești, citește mai departe pentru a afla răspunsurile la o serie de întrebări utile pe care este posibil să le ai deja în minte.

 

De ce și când ați decis să preluați conducerea EHRLE România?

 

Oportunitatea de a înființa EHRLE România s-a ivit acum aproximativ 9 ani de zile, într-un moment în care cariera mea bancară a ajuns la un punct de cotitură și simțeam din toate punctele de vedere necesitatea unei schimbări. În perioada respectivă am primit o ofertă din partea reprezentanței EHRLE din Ungaria de a înființa un dealership individual și la noi în țară și să colaborăm cu ei. După ce am studiat și analizat această piață mi-am dat seama de oportunitatea imensă pe care o aveam, în vremea respectivă domeniul acesta fiind total la început în România. Și pentru că mă aflam într-un impas în viața profesională, nu a durat foarte mult până când ne-am decis împreună cu soțul meu să acceptăm oferta și să profităm de această oportunitate. 

 

Ce s-a întâmplat de atunci? Cum s-a dezvoltat afacerea la nivel național?

 

După primii ani în care ne-am confruntat cu o reticență foarte mare din partea pieței în ceea ce privește acest tip de spălătorie auto și succesul acestuia în România, investitorii au început să vadă oportunitatea în această afacere și încet-încet au apărut primele spălătorii auto self service EHRLE și la noi în țară, pentru ca astăzi să ne mândrim cu aproape 70 de spălătorii în funcționare sau în pregătire, pe tot teritoriul țării, totalizând peste 220 piste de spălare. În ceea ce privește activitatea reprezentanței, avem astăzi o echipă tehnică profesionistă ce asigură suportul tehnic necesar funcționării continue a spălătoriilor EHRLE, împreună cu un spațiu de depozitare de peste 300 mp pentru echipamente, detergenți și piese de schimb, pentru a asigura operarea continuă și fără probleme a sistemelor EHRLE asigurate de noi.   

 

Cum ați putea rezuma pe scurt ce este EHRLE și ce reprezintă EHRLE în termeni de investiții?

 

Pe scurt EHRLE reprezintă calitatea, fiabilitatea, experiența în domeniul spălătoriilor auto self service, devenind în cei peste 50 de ani de specializare în acest domeniu, producătorul nr.1 în Europa, cu peste 6.000 de spălătorii operaționale și reprezentanțe în peste 60 de țări din Europa și nu numai. În termeni de investiții, EHRLE reprezintă calitatea ce a dovedit deja pe piețele externe, calitatea ce poate asigura o afacere de succes din toate punctele de vedere pe cel puțin 10-15 ani de operare, fiind o sursă de venituri aproape pasivă ce asigură un nivel constant al veniturilor investitorilor. 

 

În general, cine sunt persoanele care investesc în spălătoria auto EHRLE?

 

Majoritatea clienților noștri sunt oameni de afaceri cu business-uri din total alte domenii, care își doresc diversificarea veniturilor printr-o afacere ușor de întreținut, fără personal, care poate asigura venituri pasive, constante.  

 

De ce aleg EHRLE și nu un alt furnizor? Ce poate oferi în plus EHRLE? 

 

Clienții noștrii au ales EHRLE pentru că își doreau o tehnologie eficientă, modernă și de calitate superioară, echipamente fiabile care să le asigure funcționarea pe termen lung la standardele cele mai înalte. Pe lângă echipamentele de calitate, ei apreciază foarte mult și detergenții EHRLE care asigură o curățare întradevăr eficientă și suportul ulterior oferit de reprezentanța noastră în asigurarea mentenanței, a pieselor de schimb și a consumabilelor necesare operării spălătoriilor operate.  

 

Cum a afectat perioada recentă EHRLE? Au crescut sau au scăzut investițiile?

 

Perioada recentă a afectat economia în general, nici EHRLE nu este o excepție în acest sens. Investitorii au devenit foarte precauți, foarte mulți și-au oprit proiectele de investiții sau continuă doar proiectele deja începute și nu se gândesc deocamdată la proiecte noi. Își doresc să-și protejeze capitalul și așteaptă ca lucrurile să se liniștească. Sunt unii, însă, care se gândesc la efectele negative ale inflației asupra capitalului acumulat și se gândesc că acestea pot fi semnificative și încep să se gândească la noi proiecte de investiții pentru a reduce aceste efecte. 

 

De ce recomandați oamenilor să investească în EHRLE în timpul inflației?

 

Investiția într-o spălătorie auto self service poate să fie o investiție de succes chiar și în timpul inflației, cu condiția ca proiectul să fie pregătit conform recomandării specialiștilor cu tradiție în domeniu și alegând o tehnologie eficientă și niște echipamente de calitate, fiabile. O spălătorie astfel construită va avea succes chiar și în perioadele de criză pentru că mașinile deținute trebuie spălate indiferent de starea și marca lor, însă, clienții vor căuta serviciile de calitate pentru a spăla mașina cât mai repede și eficient, economisind timp și bani.   

 

Cui recomandați să investească într-o spălătorie EHRLE? Și cui nu?

 

Recomandăm investiția într-o spălătorie EHRLE tuturor celor care își doresc o afacere producătoare de venituri pasive, relativ stabile în timp, pe termen lung. Recomand tuturor celor care își doresc o afacere part-time pentru a avea timp pentru alte afaceri, hobbiuri, familie. 

 

Trebuie să aveți cunoștințe pentru a investi în EHRLE?

 

Nu trebuie să aibă cunoștințe tehnice specifice nici investitorul, nici persoana care va realiza mentenanța zilnică a spălătoriei. Sarcinile zilnice de operare nu sunt complicate și pot fi realizate cu ușurință în urma instructajului tehnic susținut de către colegii din Departamentul Tehnic în momentul dării în funcțiune a spălătoriei.  

 

Mai mulți furnizori/investitori au descoperit recent că spălătoriile auto sunt o investiție bună. Cum afectează acest lucru EHRLE?

Piața spălătoriilor auto self service este relativ tânără în România, primele spălătorii de acest gen apărând acum aproximativ 9-10 ani. În aceste condiții este normal să apară pe piață tot mai mulți furnizori de astfel de echipamente, și încă vor mai apărea, după care va începe o stabilizare a pieței din acest punct de vedere. Vor rămâne pe piață furnizorii care oferă echipamente fiabile, de calitate, cu niște tehnologii moderne, întradevăr eficiente, care vor reuși să ofere suportul tehnic necesar funcționării spălătoriilor realizate. EHRLE datorită experienței de peste 50 de ani în acest domeniu cunoaște exact aceste tendințe ale pieței și este ferm convins că tehnologia oferită, care a dovedit în tot acest timp în peste 60 de țări ale lumii va reuși să convingă și piața din România.  

 

Ce sfat aveți pentru cei care doresc să investească în EHRLE?

 

Pentru cei care își doresc o investiție rentabilă pe termen lung în domeniul spălătoriilor auto self service, EHRLE poate să le ofere know how necesar pentru realizarea acestei investiții și noi de la EHRLE România suntem aici să oferim sprijin 100% pe tot parcursul realizării și operării spălătoriei auto self service. 

 

 

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Festivalul de muzică electronică de la Cluj-Napoca a definitivat programul, stabilind în ce zile urcă artiștii pe cele șase scene ale festivalului.

Untold și-a stabilit programul final

Articolul următor
Grupul Moderat, unul dintre cele mai așteptate la această ediție, au adunat în fața scenei principale cea mai mare parte din cei 54.000 de participanți care au fost prezenți joi.

Participanții la festivalul de la Bonțida, mai mulți cu 50%

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share