Leader Team Broker, jucător cheie pe piața asigurărilor de nișă din Europa, a actualizat asigurarea Amazon în concordanță cu noile cerințe ale retailerului american, păstrând aceleași prime de asigurare pentru polițele reînnoite. Retailerul online Amazon a anunțat că, de la 1 august, toți sellerii care vând prin intermediul platformei și au încasări mai mici de 1 milion de dolari vor fi obligați să achiziționeze o asigurare de răspundere civilă comercială fără franșiză.
Recent, Amazon a înăsprit cerințele pe care trebuie să le îndeplinească cei care își vând produsele prin intermediul platformei online. Astfel, dacă până în prezent, sellerii își puteau achiziționa o asigurare de răspundere contractuală cu o franșiză de până la 10.000 de dolari, de la 1 august, cei care realizează vânzări mai mici de 1 milion de dolari pe Amazon pot pierde această deductibilitate. În consecință, eliminarea franșizei va duce la scumpirea poliței de asigurare.
Leader Team Broker, care a lansat anul trecut, în premieră, asigurarea Amazon, care poate fi achiziționată atât de companiile din România, cât și de cele din UE, vine în sprijinul sellerilor înscriși pe platformă, astfel încât noile condiții impuse de platforma online să nu îi afecteze semnificativ. Compania de brokeraj a actualizat produsul dedicat sellerilor pe Amazon, răspunzând astfel noilor cerințe ale retailerului american. Partenerii cu care Leader Team lucrează pe acest produs vor păstra aceleași prime de asigurare, iar pentru polițele reînnoite nu vor exista măriri de prime dacă clientul are același volum de vânzări și aceeași structură a produselor, în ciuda recentei decizii luate de Amazon.
”Leader Team a fost primul broker de asigurări din România care a lansat, pe piața internă și europeană, acest produs de asigurare impus de Amazon sellerilor, anul trecut. Acum, venim din nou în sprijinul clienților noștri și, în condițiile noilor cerințe impuse de compania americană, îi ajutăm să încheie în continuare polițe avantajoase și la prețuri apropiate de cele din prezent. Produsul nostru de asigurare, conceput împreună cu partenerii de pe piața LLOYD’S, este acceptat de Amazon, are acoperire oriunde în lume, inclusiv în SUA și Canada, și acoperă daune de până la 1 milion de dolari, pentru eventualele prejudicii produse clienților de mărfurile vândute de terți prin intermediul platformei. Polița Amazon este unul dintre cele mai vândute produse ale noastre în Europa în ultimul an și vrem să ne asigurăm clienții că le vom fi în continuare alături cu oferte avantajoase, chiar și în condițiile înăspririi condițiilor de către retailerul american”, a declarat Alexandra Elena Durbacă , CEO, Leader Team Insurance Broker.
”Asigurarea de răspundere contractuală Amazon” – Amazon Seller (FBA) Insurance este o poliță special concepută pentru companiile care vând produse prin intermediul cunoscutei platforme de retail, produs pe care Leader Team Broker l-a creat anul trecut pentru a acoperi obligația contractuală introdusă de gigantul de retail online în relația comercială cu toți sellerii.
Polița poate fi obținută rapid, cu un simplu telefon către consultanții Leader Team Broker, care pot oferi o cotație de preț în maximum 48 de ore.
Mai mult de jumătate dintre mărfurile tranzacționate pe Amazon sunt vândute de terți, fără ca retailerul online să le verifice. Gigantul de retail online și-a actualizat politica comercială, solicitând sellerilor o asigurare specială, după ce, anul trecut, a fost trimisă în judecată de către Comisia pentru siguranță a produselor de consum din SUA, care a încercat astfel să oblige Amazon să-și asume răspunderea pentru sute de mii de produse defecte sau care puneau în pericol sănătatea cumpărătorilor, vândute de terți prin intermediul platformei.