Acționarii existenți ai dezvoltatorului imobiliar au cumpărat 50 de milioane de acțiuni nou emise în baza drepturilor de preferință în prima etapă a operațiunii.
BRK Financial Cluj a intermediat prima etapă a majorării capitalului social al One United Properties (OUP), din 27 iunie – 27 iulie. În etapa 1 a operațiunii de majorare a capitalului social, prețul de subscriere pentru o acțiune nouă a fost stabilit la un preț de maximum 1,42 lei.
Prețul final de subscriere pentru o acțiune nou subscrisă în etapa 1 va fi publicat după închiderea etapei 2. În cazul în care prețul final de subscriere în etapa 1 este stabilit ca fiind mai mic decât prețul maxim de subscriere, compania va returna investitorilor diferența dintre prețul maxim și prețul final.
Operațiunea de mărire a capitalului social din prezent este a cincea majorare pentru One, care în 2021 s-a listat pe Piața Principală a Bursei de Valori București, în urma unui IPO de succes finalizat cu atragerea a 252 milioane de lei. La un an de la IPO, investitorii au tranzacționat acțiuni One în de 362 milioane de lei, compania devenind astfel al nouălea cel mai tranzacționat emitent de la Bursa de Valori București între iulie 2021 și iulie 2022.
Urmează plasamentul privat
OUP, principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, a anunțat închiderea primei etape a operațiunii de majorare a capitalului social, în urma căreia a atras 71 milioane de lei. Majorarea capitalului va continua cu a doua etapă – plasamentul privat, care vizează investitorii instituționali locali și internaționali. Pentru plasamentul privat, OUP lucrează cu UniCredit Bank, Raiffeisen Bank, Swiss Capital.
„Pe măsură ce continuăm operațiunea de majorare a capitalului social printr-un plasament privat, reconfirmăm perspectivele bune pentru sectorul imobiliar românesc, precum și existența unor oportunități unice pe piața de astăzi. În ciuda provocărilor globale, performanța pe care am înregistrat-o până acum în 2022 este dovada că atât segmentul rezidențial, cât și cel de birouri continuă să crească în România”, a declarat Victor Căpitanu, co-CEO al One.
Portofoliul comercial al OUP va ajunge în acest an la 190.000 mp, din care portofoliul de birouri se va ridica la 148.000 mp. Achiziția One Victoriei Plaza este în linie cu strategia OUP de a crește veniturile recurente din portofoliul comercial.