Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Rottaprint a produs o etichetă premium personalizată pentru Triterra

Podgoria de pe Dealurile Halmeului combină obiceiurile culturale din trei regiuni: România, Ungaria și Ucraina | Foto: Triterra

Compania de brand & visual identity TD Studio și tipografia Rottaprint Apahida au realizat o etichetă de vin premium personalizată pentru Crama Triterra Winery.

Graficianul Sorin Tîrt, de la TD Studio, și-a folosit expertiza în domeniu pentru a găsi o modalitate de a obține trei etichete de vin Triterra cu design diferit, dar consecvente cu toate cele din gamă, conform Rottaprint. Produsele brandului sătmărean Triterra sunt comercializate în principal în cadrul hotelului și restaurantului propriu, dar și în alte restaurante, baruri și magazine de specialitate.

Marca de vin își trage numele de la zona geografică deosebită pe care se întind viile cramei. Dealurile Halmeului combină obiceiurile culturale din trei regiuni. „Ideea numelui Triterra mi-a venit datorită faptului că din podgorie, care se află pe teritoriul României, se văd atât Ungaria, cât și Ucraina, deci locul acesta se află la intersecția celor trei țări. Logo-ul sugerează grafic intersecția a trei “pământuri”.

O altă caracteristică importantă a locului, respectiv podgoriei, este faptul că se află pe o limbă de sol din rocă vulcanică. Aceasta vine din Ungaria și intră în România în zona Halmeu. Roca vulcanică oferă strugurilor și vinului caracteristici speciale. Tocmai de aceea am ales pentru conceptul etichetelor reprezentarea a trei pietre diferite” mărturisește Tîrt.

Specializați în etichete inteligente

Rottaprint s-a implicat în conceperea etichetei, în strânsă legătură cu graficianul, pentru a recomanda cele mai potrivite metode de tipar, înnobilare și materiale. Eticheta este tipărită cu ajutorul a două tehnologii: digital și serigrafie.

Tipografia din Apahida a finalizat, anul acesta, un proiect de 3,7 milioane de euro, pe fonduri norvegiene, ce îi permite să producă etichete inteligente și un proces de fabricație prietenos cu mediul. Planurile societății prevăd producția de energie din deșeurile generate.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Emilian Podaru, Crosspoint: E-mobility impact in the local automotive industry

Articolul următor

Expertiză și expansiune, atuurile Rustler în România

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share