Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Expertiză și expansiune, atuurile Rustler în România

„Noi preluăm grija proprietății din punct de vedere tehnic și operațional, lăsându-l pe client să se concentreze pe obiectivul afacerii lui”. Ștefan Bunea, Area Manager Rustler România, explică rolul cheie al serviciilor specializate în piața de real estate.

Cum s-a format legătura dvs. cu piața imobiliară, ce v-a atras în acest domeniu și care sunt provocările care vă motivează?

Pot să afirm că în cei peste 10 ani de experiență în Facility Management și expertiză tehnică, sunt în continuare deschis provocărilor de natură tehnică și de a fi în acord cu tendințele pieței. Trebuie să recunosc faptul că de când m-am alăturat echipei Rustler, mă identific cu misiunea companiei și împărtășesc aceleași valori profesionale și morale. Principalul factor motivațional este reprezentat de strânsa legătura cu echipa de management și colegii din sediul central.

Mi-am asumat de la început rolul de dezvoltare a companiei în regiune prin acțiunile întreprinse atât în plan intern – dezvoltarea unei echipe operaționale și relația cu clienții existenți, cât și în plan extern, prin cooptarea de noi contracte.


Care sunt provocările în piața regională și atuurile suplimentare ale Rustler aici?

Considerăm că potențialul de business din regiunea de Vest a României este ridicat, iar noi ne asumăm să furnizăm servicii în beneficiul clienților noștri, înțelegând cu adevărat nevoile lor. Din punct de vedere tehnic, Rustler deține toate certificările necesare prestării serviciilor specializate în conformitate cu cerințele legale și oferim soluții eficiente în intervenții cu personal propriu asupra instalațiilor electrice de până la 20 kV, precum și asupra sistemelor de detecție și stingere a incendiilor. În acest fel ne-am construit un istoric favorabil în furnizarea serviciilor cu specialiști din echipa noastră la nivel național, iar una dintre cele mai mari provocări cu care ne confruntăm la acest moment o reprezintă cooptarea personalului tehnic calificat, dar și infrastructura rutieră. Cu toate aceastea, avem capacitatea de a interveni și de a aloca resursele necesare în situații de tipul celor mai provocatoare, fie că este vorba despre gestionarea unui nou proiect, fie despre o intervenție cu grad ridicat de urgență.

Care sunt serviciile principale furnizate de Rustler în orașele regionale; care au fost cerințele în noul context din 2022?

Raportat la obiectul nostru de activitate, principalele servicii furnizate sunt Property, Facility și Project Management. În realitate suntem alături de clienții noștri, asigurând un parteneriat bazat pe experiența atât din punct de vedere legal și financiar, cât și pe expertiza tehnică. Dezvoltarea accelerată a sectorului logistic a susținut dezvoltarea departamentelor cu profil tehnic ale companiei, astfel Rustler are azi în administrare aproximativ 1,5 milioane mp la nivel național.

Care sunt obiectivele echipei pentru 2022-2023?

Prin modul de lucru specific și procedurile noastre interne, am pus bazele unui standard de lucru exigent în activitatea noastră, iar rolul echipei de management împreună cu mine este de a ne menține angajamentele față de echipă și parteneri. Principalul meu obiectiv în regiunea pe care o coordonez constă în dezvoltarea portofoliului de clienți și consolidarea echipelor locale. Suntem în permanentă căutare de noi colegi, care să ni se alăture în urmărirea acestor idealuri profesionale.

Înainte de a începe un proiect sau pentru a optimiza modelul de business ce recomandări aveți pentru investitori, în baza expertizei voastre?

Deoarece înțelegem procesele de proiectare, dezvoltare și exploatare ale unui proiect cu specific comercial, deoarece avem în cadrul echipei noastre persoane cu experiență relevantă, cea mai importantă recomandare pe care o transmitem este aceea de a fi implicați încă din faza de proiectare. Experiența locală pe care am dobândit-o în ultimii 10 ani, coroborată cu experiența internațională a Grupului Rustler, în operarea proprietăților de tip: office, logistic, retail, rezidențial, spitale și spații din industria HoReCa, ne asigură calitatea unui bun consultant. Acest aspect este foarte relevant și important din punct de vedere tehnico-financiar, atât în faza de execuție, cât și în fazele de exploatare, având impact direct în eficiența energetică a clădirilor și pe durata de exploatare a sistemelor și echipamentelor.

Un articol publicat in revista TB 110 – “Surprizele din logistică”, disponibilă  – aici.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Rottaprint a produs o etichetă premium personalizată pentru Triterra

Articolul următor

Participare consistentă la festivalul de la Cluj: 90.000 de oameni în ziua a doua

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share