Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Fortim, extra focus pe piața imobiliară din Transilvania

Costin Nistor, Managing Director al Fortim T.A., companie membră a Alianţei BNP Paribas Real Estate, detaliază evoluția proiectelor și strategiei pentru oportunități în piața regională.


Ce atuuri conferă acum expertiza și echipa Fortim, care sunt direcțiile strategice de business pentru 2022-2023?

Un atu al companiei noastre este faptul că suntem prezenți și la nivel regional, cunoaștem foarte bine piețele locale mari pe care activăm. În acest moment, avem trei filiale, în București, Cluj-Napoca și Târgu Mureș. Filiala noastră din Cluj-Napoca asigură serviciile de Property Management pentru două clădiri de birouri: Hexagon Offices și Maestro Center, precum și pentru parcul industrial de la Tureni, iar filiala din Târgu Mureș are în administrare centrul comercial Promenada Mall și suntem în discuții să ne extindem. În București, avem în portofoliul de Property Management clădirea emblematică America House, cu birouri de clasă A și spații de retail moderne la parter și clădirile de birouri Baneasa Business Center și Bucharest Business Center (ex One Victoriei Center). Fortim Trusted Advisors, Alliance Member of BNP Paribas Real Estate, este o companie “one-stop shop“ pentru clienții săi. Pe zona de Advisory, modelul nostru de business se concentrează mai mult pe stabilirea unor parteneriate strategice cu mari jucători din Real Estate, cărora le oferim ciclul complet de la identificarea oportunităților de achiziție, consultanță în dezvoltare, implementare de proiect, supervizare construcție, vânzare sau închiriere – dar și administrarea proprietății pe zona Asset & Property Managementului.

Ceea ce ne diferențiază de concurența noastră la serviciile de Property Management și ne aduce valoare adăugată este know-howul pe zona financiară, implementat de către partenerul de alianță, BNP Paribas Real Estate care face parte dintr-un grup bancar, spre deosebire de alte companii care asigură administrarea financiară a unor clădiri moderne de birouri în excel. Specific modelului de business Fortim este și faptul că acționarii din top management participă la dezvoltarea parteneriatelor strategice și sunt direct antrenați în proiecte, oferind expertiză 100%.

Care au fost principalele provocări, rezultate și ce tendințe se întrevăd pe baza proiectelor derulate la Cluj-Napoca și ce așteptări aveți pentru proiecte în orașele regionale?

Principala provocare a fost să închiriem complet o clădire nouă de birouri, în Cluj-Napoca, pe timp de pandemie. Și am reușit cu brio, aducând un mix excepțional de chiriași. Este vorba de Hexagon Offices, cu o suprafață totală de 21.600 mp spații de birouri de clasă A, unde au închiriat spații companii precum Accenture, Cognizant – Softvision, Fortech, PRO TV, UMT Software, Future Electronics, Touchpoint Medical, Morphoza, Evalueserve. Credem că orașe precum Cluj- Napoca, Târgu Mureș, Timișoara, Iași și Brașov au un mare potential și merită standarde înalte ale spațiilor cu destinație comercială și servicii sustenabile de Property Management. De aceea, intenționăm să ne dezvoltăm rapid pe aceste piețe, pentru că proprietarii de clădiri cu destinație comercială, fie că sunt spații de birouri, retail sau spații industriale, au nevoie de o garanție de calitate și previzibilitate în fața chiriașilor mai mult ca oricând în această perioadă.

Ce ingrediente sunt necesare în perioada plină de provocări și ajustări, cum vedeți evoluția pieței de RE în România?

Sunt foarte importante seriozitatea, atenția îndreptată către client, către nevoile lui, implicarea 100%. Mai există potential de creștere a ofertei imobiliare, dar cu prudență, și în perioada imediat următoare. Mai sunt firme de IT&C care intră pentru prima dată în România sau care se dezvoltă și care au nevoie de spații de birouri de calitate, indiferent că este vorba de București, Cluj-Napoca, Târgu Mureș sau Timișoara. În fiecare mișcare, pe piața imobiliară, există o oportunitate, chiar și pentru firmele care se restrâng și au nevoie de spații mai flexibile și cu un cost mai mic. Noi suntem pregătiți să le oferim cele mai bune soluții atât lor, cât și investitorilor, care au active imobiliare și se gândesc să eficientizeze serviciile de Property Management. Cu ajutorul nostru, chiriașii lor vor beneficia de cele mai bune software-uri și tehnologii de administrare a clădirilor.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

#RoResiRetreats | La Colina Lac, construim case care transmit un mesaj despre cei care le locuiesc.

Articolul următor

Untold a adunat 360.000 de participanți la Cluj

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share