Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

De ce să participi la Interactiv Transilvania, conferința dedicată retailului regional, pe 21 septembrie

Interactiv, evenimentul Progresiv ce se adresează comunităților regionale de retail & FMCG, le dă întâlnire retailerilor și producătorilor din Transilvania la cea de-a 17-a ediție, pe 21 septembrie, la Business Center Târgu Mureș.

Sub conceptul “Strategii pentru viitor”, evenimentul aduce informații relevante despre impactul inflației în comportamentul de cumpărare, particularități ale coșului de cumpărături în regiune, gestionarea și adaptarea sortimentației, cum se poate construi o relație pe termen lung cu shopperul, care sunt noile motivații ale consumatorilor, dar și cum poate fi creat un mix perfect între online și offline. În plus, în contextul actual, în care marile lanțuri de retail investesc sute de milioane de euro în expansiune, presiunea pe retailerii independenți este tot mai mare. O soluție concretă o reprezintă alianțele de achiziții. Jucători cu notorietate din piață ne vor vorbi despre beneficiile unei alianțe comune de achiziții și despre lecțiile învățate.

De ce să participi la Interactiv Transilvania:

  • Afli informații relevante despre piața de retail și comportamentul de cumpărare;
  • Ai acces la două sesiuni interactive cu consultanți de renume din piața de retail și FMCG;
  • Îți întâlnești partenerii de business și creezi noi oportunități de colaborare;
  • Descoperi cele mai noi produse lansate de producători;
  • Faci schimb de informații și afli cum arată strategiile unora dintre cei mai importanți jucători din piață;

Cine va urca pe scena Interactiv Transilvania

Vlad Barbu, Senior Consultant în cadrul echipei de Retailer Services a NielsenIQ România, va oferi informații concrete despre comportamentul de cumpărare în regiunea Transilvaniei și ne va ajuta să identificăm trendurile actuale ale pieței de FMCG și oportunitățile de optimizare a businessului.

Cătălina Aldea, Managing Partner Cătălina Aldea Consulting, ne va arată în cadrul workshopului “Tactici pentru gestionarea sortimentației” ce trebuie să facă comercianții pentru a se asigura că managementul categoriei devine un motor al schimbării în perioada următoare și cum pot folosi planogramele în strategia de maximizare a vânzărilor.

În cadrul workshopului ”Comerțul online, o pârghie de creștere pentru retailul local”, Cosmin Costea, Consultant & Business Advisor eComMasters, va explica de ce ar trebui să fie retailerii și producători prezenți în online, ce investiții presupune intrarea pe acest canal, dar va oferi și opțiuni prin care jucătorii din piața de retail și FMCG pot maximiza potențialul acestui segment de business.

De asemenea, în contextul în care provocările sunt la tot pasul, adaptabilitatea și puterea de a privi crizele ca oportunități de creștere par să aibă un cuvânt tot mai greu de spus. O soluție concretă și un răspuns la presiunea lanțurilor internaționale de magazine asupra furnizorilor naționali sau locali și implicit asupra jucătorilor din retailul tradițional o reprezintă alianțele de achiziții. Despre beneficiile unei alianțe comune de achiziții și lecțiile învățate ne vor vorbi membrii CBA Partners într-un panel dedicat:

  • Ludovic Barta, General Manager CBA Nord-Vest
  • Atilla Fazakas, Director Comercial Elan-Trio
  • Ghassan Shakhshir, Director Comercial Home Garden Supermarket
  • Leber Lazslo, Director General CBA Partner

Adina Vlad, Managing Partner Unlock Market Research, va prezenta rezultatele unui studiu Unlock realizat special pentru Progresiv privind antreprenoriatul în industria de retail & FMCG. Nu în ultimul rând, la Interactiv Transilvania, Polixenia Iordăchescu, Senior Partner, Consultant și Coach Growth Leadership Consulting, Luciana Zaharia, Senior Consultant și Coach Growth Leadership Consulting și Adriana Nestoriuc, Senior Consultant Growth Leadership Consulting vor susține prezentarea “Viziune și oportunități în businessurile locale”, unde ne vor arăta cum se dezvoltă un business local, care este viziunea necesară pentru un astfel de brand și ce oportuntăți există pentru jucătorii din piață.

Interactiv Transilvania este un eveniment cu participare GRATUITĂ pentru managerii și administratorii de magazine alimentare independente! Detalii despre eveniment si modalități de participare găsiți aici.

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Banca din Cluj a dat în folosință 50 de sedii BT Dialog, dedicate consultanței clienților, în 19 localități din țară.

Banca Transilvania a înființat 50 de agenții premium

Articolul următor

Monopostul de Formula E al echipei Mahindra Racing, condus de Nick Heidfeld, prezentat la Timișoara

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
1
Share