Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Deltamed, finalistă în competiția Made in Romania

Trei dintre cele 15 finaliste au fost alese prin votul publicului, iar membrii juriului Made in Romania au desemnat celelalte 12 companii românești care s-au calificat în cadrul programului

Compania clujeană Deltamed a intrat în programul Made in Romania al Bursei de Valori București (BVB), fiind între cele 15 finaliste în cadrul galei de premiere desfășurate în capitală.

Trei dintre cele 15 finaliste au fost alese prin votul publicului, iar membrii juriului Made in Romania au desemnat celelalte 12 companii românești care s-au calificat în cadrul programului, conform Făclia.

Dintre cele 15 companii finaliste, șase provin din IT&C, două din comerț, două din industria prelucrătoare și câte una din tehnologie în agricultură, industria farmaceutică, industria alimentară, FMCG și educație. Una dintre finaliste este compania clujeană Deltamed, fondată în 1997, unul dintre principalii producători de vehicule pentru intervenții speciale din Europa de Est.

Celelalte 14 companii sunt 5 to Go – care activează sub sloganul Smile, there’s coffee!, Agricloud – companie care monitorizează culturile agricole, podgoriile, livezile și fermele de animale, folosind tehnologia IoT, Agroland Business System – grup antreprenorial românesc, care operează una dintre cele mai extinse rețele de magazine agricole din țară, Antibiotice Iași – unul dintre cei mai importanți producători români de medicamente generice, Code of Talent – platformă românească de microlearning pentru corporații și instituții de învățământ, Curtea Veche Publishing – una dintre cele mai mari edituri din România, Cyscale Systems – companie care oferă suport prin protejarea aplicațiilor și a datelor în cloud, Digisign – unul dintre furnizorii principali care oferă de servicii de infrastructură a cheii publice (PKI) și de securitate a tehnologiei informaților, dotLumen – start-up care construiește o soluție tehnică pentru mobilitatea persoanelor nevăzătoare, Fintech OS – start-up care dezvoltă soluții digitale pentru industria financiară, IRUM – companie fondată în 1953, specializată în construirea de mașini și utilaje, Merlin’s Beverages – companie care deține brandurile Vitamin Aqua, Lemonade, Pop Cola și Vitanimix, Transavia – afacere de familie, producător de carene de pui și Zebrapay – companie specializată în furnizarea de soluții de plată printr-o rețea de terminale de tip self-service.

Rezultatele au fost obținute în urma celor două etape de selecție a companiilor finaliste, care au avut loc în 31 iulie – data la care s-a încheiat perioada de vot al publicului, fiind alese primele 3 finaliste și în 2 august – data la care a avut loc întâlnirea juriului, în cadrul căreia s-au desemnat 12 dintre cele 15 povești antreprenoriale de succes.

În etapa de vot al publicului s-au strâns 10.132 de voturi valide, prin care votanții și-au arătat sprijinul pentru compania favorită. Dintre acestea, DotLumen a primit 1.251 de voturi din partea publicului, urmată de Agroland Business System – 1.049 și 5 to Go – 951.

Proiectul Made in Romania a fost lansat de BVB în 2017, pentru a identifica și promova companiile de top din România. Platforma www.investingromania.com este dedicată investitorilor, consultanților și în special companiilor cu perspective de creștere, care doresc să atragă finanțare de la investitori sau care se află în procesul de pregătire a unui plasament privat pe Piața AeRO sau pe Piața Principală.

În cele patru ediții precedente, circa 1.000 de companii au intrat în contact cu piața de capital prin intermediul programului, 16 companii au mers la BVB cu acțiuni sau obligațiuni, rundele de finanțare derulate de acestea însumând peste 212 milioane de euro.

„Suntem la a cincea ediție a programului Made in Romania și vedem, încă o dată, companii din industrii care se dezvoltă puternic în țara noastră și care se armonizează cu structura economiei noastre. Ponderea cea mai mare o au companiile din sectorul IT&C, performanță pe care am văzut-o și în ediția precedentă, urmate de cele din zona de bunuri de larg consum și de cele din industria prelucrătoare.

Vedem companii cu o istorie care se întinde chiar și pe mai bine de 30 de ani, fiind un model de reziliență și continua adaptare la nevoile consumatorilor, dar și companii care se află pe piață de doar câțiva ani și care deja se remarcă în domeniul lor de activitate. Ne bucurăm că le putem oferi această platformă prin care se pot promova și pot accesa strategii care să le ajute în dezvoltarea lor” a declarat Radu Hanga, președintele BVB.

Total
12
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Castelul în care a trăit scriitorul maghiar Miklos Josika are prețul fixat la 560.000 de euro, conform Magazin Sălăjean.

Castelul Josika, scos la vânzare

Articolul următor

Crește puterea fermierilor din sectorul taurin - UNCST - BOVICOOP s-a extins în 11 județe

Citește și:
În luna sărbătorilor, Iulius Christmas Market din Iulius Parc îi poartă pe vizitatori în lumea de basm a Crăciunului.
Citeste mai mult

A început Iulius Christmas Market

Bucurie și magie sunt cuvintele care descriu cel mai bine luna decembrie, iar aceste stări au pus stăpânire…
Citeste mai mult

ROMGAZ, investiție de 300.000 lei la ASE

În cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti (ASE), a fost inaugurat Amfiteatrul ROMGAZ, un proiect al Asociației Studenților…
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
12
Share