Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Manager nou la Visit Oradea

Asociația pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune (Visit Oradea) continuă proiectele cu un nou management. Marți, 27 septembrie, Adunarea Generală a Acționarilor APTOR a aprobat numirea lui Alexandru Chira în funcția de director general cu un mandat de 4 ani, pentru intervalul 2022-2026.

Alexandru este membru al echipei Visit Oradea din 2019, fiind inițiatorul multor proiecte majore dezvoltate de organizație, din care menționăm întocmirea documentației care a stat la baza obținerii statutului de areal balnear pentru Oradea, obținerea statului de ONG de utilitate publică, campania de gratuități pentru turiști „Oradea cu Drag” și a unor evenimente precum Sounds of Oradea Festival, Digital Crusade, Conferințele Dilema Veche și Unchain Fintech Festival.

„Îmi doresc să continuăm proiectele existente importante, apreciate de orădeni și turiști deopotrivă, dar îmi propun totodată să dezvoltăm și noi direcții, prin care să aducem plus valoare orașului și comunității“, a declarat Alexandru Chira.

„A fost o onoare să contribui cu experiența mea la portofoliul Visit Oradea! Doresc să mulțumesc atât instituțiilor, cât și tuturor partenerilor cu care am avut plăcerea să colaborez în ultimul an! Nu în ultimul rând, mulțumesc echipei Visit Oradea! O echipă minunată alături de care am reușit să dezvolt și să implementez proiecte de succes, de care ne-am bucurat cu toții! În ceea ce mă privește, decizia de a mă retrage vine din dorința mea de a mă implica în proiecte personale. Urez mult succes în continuare, echipei conduse de Alexandru!”, a precizat Alinei Toie..

Evenimente

De la începutul acestui an și până în prezent, Visit Oradea a organizat 23 evenimente și a fost implicată, ca partener, în 40 de evenimente desfășurate în Cetatea Oradea. Totodată, asociația a susținut partea administrativă a Cetății Oradea, inclusiv gestionarea bunelor relații cu colaboratorii, furnizorii de servicii, comodatari și chiriași, a inițiat și continuat proiecte subvenționate prin fonduri europene, a continuat dezvoltarea politicilor de marketing pentru dezvoltarea turistică a orașului și destinației concretizate prin campanii specifice, prezență constantă online și conferințe de presă, apariții în presa scrisă și televiziune. Dintre cele mai notabile la nivelul industriei de turism, menționăm obținerea locului 6 în cadrul concursului „European Best Destination 2022”, a locului 1 la categoria „Best Art Nouveau Destination in Europe” și participarea la programul Destinația Anului 2022.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
La predarea amplasamentului pentru Complexul Multifuncțional Măgura (CMM) au fost prezenți responsabilii firmelor care s-au asociat, TCI Construct și Arhitab.

TCI Construct are liber la Complexul Multifuncțional Măgura

Articolul următor
O echipă de medici neurochirurgi din Spitalul MedLife Humanitas (SMH) Cluj a testat, în vederea implementării în cadrul unității, cea mai performantă tehnologie robotică și de neuronavigație integrată disponibilă în lume.

MedLife aduce la Cluj robotul cel mai performant din lume

Citește și:
În luna sărbătorilor, Iulius Christmas Market din Iulius Parc îi poartă pe vizitatori în lumea de basm a Crăciunului.
Citeste mai mult

A început Iulius Christmas Market

Bucurie și magie sunt cuvintele care descriu cel mai bine luna decembrie, iar aceste stări au pus stăpânire…
Citeste mai mult

ROMGAZ, investiție de 300.000 lei la ASE

În cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti (ASE), a fost inaugurat Amfiteatrul ROMGAZ, un proiect al Asociației Studenților…
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
0
Share