Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

MedLife țintește piața Bistriței

Pentru MedLife există varianta unei achiziții sau a unei investiții de la zero

Cel mai dinamic jucător din piaţa românească de servicii medicale, cu afaceri de 860 de milioane de lei, a pus ochii pe Bistrița în planurile de dezvoltare a companiei.

Pentru MedLife există varianta unei achiziții sau a unei investiții de la zero, conform Bistrița Business. „Dacă este o companie sănătoasă, antreprenorială, ne putem aşeza la masă cu dânşii. Sunt şi criterii de performanţă. Dimensiunea nu este cea mai importantă. Pe termen lung, noi ne-am diversificat tot timpul.

Am luat şi companii multidisciplinare şi companii de nişă. Există câteva pete albe pe harta României în care va trebui să fim prezenţi. Ori creştem prin dezvoltare organică, ori prin achiziţii“ a spus directorul de dezvoltare al MedLife, Dan Simulescu.

Printre zonele menționate în care s-ar putea orienta investiţiile MedLife, în perioada următoare, se numără județele Bistriţa-Năsăud, Suceava, Călăraşi, Ialomiţa şi Giurgiu.

„După aceea, ne ducem în afară. Ne uităm spre vecini prima dată. Dacă doar aştepţi momentul potrivit, acesta poate să nu vină niciodată”, a precizat Simulescu.

MedLife este operatorul cu cel mai mare portofoliu de achiziţii în zona medicală din România, compania investind masiv în creşterea reţelei în ultimul deceniu.

Aceasta a înregistrat, în primul semestru al anului, un profit net de 45 de milioane de lei, la o cifră de afaceri consolidată de 860 de milioane, în urcare cu 27%, evoluţie bazată pe creşterea organică a liniilor de business şi pe achiziţii.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
O delegație a Băncii Mondiale a avut întrevederi, la Cluj, cu conducerea Transilvania IT Cluster (TITC).

Proiectul Transilvania Digital Innovation Hub, prezentat Băncii Mondiale

Articolul următor

ANUNȚ DE PARTICIPARE : ACHIZIȚIE ECHIPAMENTE PENTRU LUCRĂRI DE PREGĂTIRE A TERENULUI

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
În februarie 2024, sosirile înregistrate în structurile de primire turistică (SPT) au însumat 41.450, potrivit Direcției Județene de Statistică.
Citeste mai mult

Turismul face pași înapoi la Cluj

Sosirile turiștilor în județ, în luna februarie, s-au diminuat față de aceeași perioadă a anului trecut. În februarie…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share