Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

TeraSteel și-a făcut strategie energetică: panouri solare, vehicule electrice, apă reciclată

Prin programul Planet Passionate, TeraSteel și-a propus să acționeze concret în direcția îmbunătățirii mediului și a calității vieții.
Compania trece la schimbarea autovehiculelor clasice cu cele electrice | Foto: TeraSteel

Energia solară va fi esențială pentru a satisface atât cererea de energie în creștere, cât și pentru prevenirea efectelor celor mai grave schimbări climatice, potrivit conducerii producătorului de panouri termoizolante.

Prin programul Planet Passionate, TeraSteel și-a propus să acționeze concret în direcția îmbunătățirii mediului și a calității vieții. “Schimbările climaterice reprezintă una dintre cele mai importante probleme cu care se confruntă lumea astăzi. Doar 1,5 grade ne separă de depășirea limitei de încălzire globală, cu efecte devastatoare asupra mediului și calității vieții noastre.

Compania a stabilit obiective clare pe următorii 10 ani, pe patru mari direcții: energie, carbon, circularitate, apă. Cu ajutorul celor 1.016 panouri fotovoltaice instalate pe acoperișurile fabricilor noastre din România, 23% din curentul electric folosită într-un an va proveni din energie solară”, se prevede în strategia TeraSteel.

Patru obiective stabilite

Primul obiectiv (energie) vizează ca 60% din consumul de energie electrică să fie generat direct în fabrică, începând cu 2025, prin intermediul centralelor solare. Vor fi instalate sisteme fotovoltaice pe toate clădirile de producție, până în 2026. Al doilea (carbon) presupune plantarea a 10.000 de puieți, până în 2030, în scopul reducerii emisiilor de cabon din atmosferă.

40% din utilajele din dotare (stivuitoare, combilift-uri) vor fi electrice până în 2024. Toate mașinile companiei vor fi cu emisii zero până în 2030, iar 50% din achizițiile de mașini noi pentru parcul auto, mașini electrice, până în 2025. În cadrul obiectivului circularitate, 50.000 de recipiente pet vor fi colectate și reciclate până în 2025.

Alte inițiative sunt zero deșeuri reciclabile ale companiei la groapa de gunoi până în 2025 și zero deșeuri ale companiei la groapă până în 2030. La al patrulea obiectiv, 630.000 de litri de apă pluvială vor fi reciclați. Totodată, va fi redus consumul de la rețea cu 50%, începând cu 2023, fiind programate și șapte proiecte de curățare a albiilor râurilor, până în 2025.

Acțiuni din strategie:

  • Achiziția de stivuitoare electrice pentru activitățile zilnice de logistică
  • Combaterea defrișării prin plantarea de puieți de molid și larice
  • Reciclarea a 250 kg de pet-uri anual
  • Reutilizarea a 700 mc apă / an prin sistemului de colectare a apei pluviale
  • Autoturisme nepoluante, 100% electrice, pentru activitatea companiei

Sursa: TeraSteel

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Dezvoltatorul complexulului hotelier, Winners First, procedează la o actualizare a planului urbanistic zonal (PUZ) pentru parcela de teren pe care se află construit și recepționat hotelul.

Extindere la Radisson Cluj: un nou corp de clădire

Articolul următor

S-a finalizat rețeaua de distribuție a gazelor naturale în localitatea Cefa

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică România (DEER) Cluj, cel mai mare distribuitor național de profil, a organizat proiectul educativ “Școala Altfel cu Micul Energetician”, proiect care face parte din campania sa educativă.
Citeste mai mult

DEER predă energetica viitoarelor generații

3.000 de elevi din ciclul primar de învățământ învață despre energie în cadrul proiectului educativ. Distribuție Energie Electrică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share