Platforma creată de Bogdan Buta și Sveatoslav Vizitiu a contabilizat, anul trecut, 77.000 de utilizatori și își propune să dubleze numărul până la vară.
Ridicarea restricțiilor post-Covid a contribuit la creșterea accelerată a cererii de servicii și experiențe care readuc oamenii împreună, potrivit fondatorilor platformei de experiențe pentru timpul liber Extasy.
“Revenirea la viața fără restricții de socializare a impus în România o tendință contra curentului muncii de acasă. În viața de după job, unde sistemele de muncă hibrid și de la distanță sunt preferate, românii își doresc, mai mult ca oricând, să socializeze și să își petreacă timpul liber în compania apropiaților.
Această tendință se va accentua în 2023 și este reflectată în obiceiurile de achiziție de experiențe pentru timp liber. 80% din experiențele cumpărate în platforma Extasy sunt destinate cuplurilor și familiilor și mai puțin pentru uz individual”, conform inițiatorilor platformei.
Topul preferințelor: spa și degustări de vinuri
„Într-o lume postpandemică, definită de o nouă normalitate într-o multitudine de aspecte ale vieții, odată cu ridicarea restricțiilor, a revenit. Chiar a crescut dorința oamenilor de a face lucruri speciale împreună, în cuplu, în familie ori cu prietenii. În topul preferințelor acestora se află degustările de vinuri, participarea la festivaluri și accesul la spa pentru cupluri”, spune Vizitiu.
Valoarea alocată unei experiențe de cuplu este între 300 și 500 de lei, excepție făcând mari festivaluri precum Untold, Neversea și Massif. Apropierea de Valentineˈs Day și Dragobete a adus o creștere a cererilor pentru experiențe romantice, precum cine romantice, spa pentru cupluri, tururi și excursii romantice, locații exclusiviste pentru cereri în căsătorie, plimbări cu balonul.
Afacerile anuale, de cinci ori mai mari
“De la începutul anului și până în prezent, ne așteptăm să se impună o frecvență de cumpărare de minimum o experiență pe săptămână per user înregistrat în aplicație. Pentru utilizatorii noi, am observat o creștere a numărului de experiențe comandate prima dată. Comportamentul este să cumpere atât pentru ei, cât și pentru prieteni”, a menționat Vizitiu.
Compania a înregistrat afaceri de 4 milioane de lei și estimează pentru 2023 o creștere de cinci ori, la 20 de milioane. Extasy a fost înființată de Bogdan Buta, fondatorul Festivalului Untold, și de Sveatoslav Vizitiu, cofondator al platformei de sănătate pentru copii şi părinţi, Wello. Utilizatorii pot alege din 1.500 de experiențe pentru timp liber, pentru toate vârstele, listate în 29 de categorii.