Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Producătorii și meșteșugarii, instruiți digital de Produs în Bistrița-Năsăud

Asociația Produs în Bistrița-Năsăud (APBN) a demarat un proiect de dezvoltare a competențelor digitale și comunicării pentru membrii săi.

APBN a prezentat proiectul self-Learn, în cadrul evenimentului Cafeneaua Europeană. Proiectul APBN urmărește dezvoltarea competențelor pentru o mai bună înțelegere a mediului economic și adaptare la cerințele actuale ale pieței și din viața de zi cu zi.

Cursul realizat în cadrul proiectului va fi o aplicație interactivă pentru telefoanele mobile. Participanții – actualii și viitorii mici producători și meșteșugari, grup țintă vizat de APBN – vor putea să își îmbunătățească trei abilități: comunicare, raționament matematic, competențe digitale.

Finanțat prin Programul Erasmus+, proiectul self-Learn este apreciat drept unul inovativ prin utilizarea metodelor inovative de formare a adulților ce utilizează tehnologiile moderne, dar la îndemâna tuturor, în vederea îmbunătățirii parcursului personal și profesional.

APBN a fost creată în 2015. Viziunea APBN o reprezintă produsele locale de calitate, creative, ecologice, cu caracteristici unicat care exploatează specificul, tradițiile și valorile locale, în măsură să creeze avantaje pentru diferențiere.

Consiliul Județean a preluat inițiativa, atrăgând instituții care au văzut potențialul și necesitatea susținerii sale: Primăriile Bistrița, Beclean și Lechința, Centrul Județean pentru Cultură și Complexul Muzeal Bistrița-Năsăud. În 2018 s-au alăturat Primăriile Năsăud, Lunca Ilvei și Măgura Ilvei.

Misiunea APBN este de a susține, promova și reprezenta producătorii locali la nivel regional, național și internațional, de a promova produsele, tradițiile și valorile locale, contribuind astfel la dezvoltarea durabilă a județului.

Printre obiectivele sale se numără identificarea și susținerea intereselor micilor și marilor producători; reprezentarea lor la nivel local, național și internațional; promovarea produselor locale, tradițiilor și culturii locale, a meșteșugurilor și valorilor locale; un cadru pentru protejarea producătorilor locali din județ.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Finanțările Industry 4.0, prezentate la ABC Incubator

Articolul următor

Reabilitarea cabanei Vadu Crișului se apropie de final

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

Vine Iarmarocul la Cluj

Peste 50 de meșteșugari, artiști, creatori locali, din toată România, a căror metodă de producție este complet sustenabilă,…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share