Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Netflix, pionierul streamingului, așteptat să-și continue avansul pe NASDAQ

Potrivit specialiștilor, este de așteptat o revenire a titlului Netflix, de la bursă, ca efect al creșterii numărului de clienți din 2022 și a noii strategii de creștere a veniturilor, pe care compania a început deja să o implementeze.

Cel mai cunoscut furnizor global de servicii de streaming și televiziune pe internet, listat pe bursa NASDAQ, este așteptat să continue mișcarea ascendentă a prețului acțiunii, la bursă, pe termen mediu, apreciază analiștii Goldring, unul dintre cei mai activi brokeri în termeni de listări din România.

Potrivit specialiștilor, este de așteptat o revenire a titlului Netflix, de la bursă, ca efect al creșterii numărului de clienți din 2022 și a noii strategii de creștere a veniturilor, pe care compania a început deja să o implementeze.

Netflix, pionier al industriei globale de streaming, și-a crescut în ultimele trei luni din 2022 numărul net de abonați cu 7,6 milioane clienți, cu mult peste estimarea anterioară, care era de 4,5 milioane abonați (cu 68% mai mult decât estimarea inițială). Compania a ajuns în prezent la o capitalizare de piață de circa 155 miliarde dolari, față de minimele din mai-iulie 2022, prețul acțiunilor Netflix crescând cu peste 110%.

„În general, pe graficul săptămânal, acțiunea Netflix are o mișcare ascendentă de la minimele din mai – iulie 2022. Investitorii ar putea privi orice corecție a prețului acțiunii ca pe o oportunitate de a intra din nou la cumpărare, dacă acesta se menține peste pragul de circa 330 dolari”, a explicat  Dan Turmacu, analist al Goldring, certificat CFTe.

Fondată în 1997, în California, ca serviciu de vânzare DVD-uri și închiriere prin e-mail, Netflix a devenit ulterior primul furnizor de servicii de video-streaming și a început extinderea la nivel internațional. În prezent, compania are 231 milioane de clienți plătitori și oferă servicii de streaming video în peste 190 de țări ale lumii.

Potrivit ultimelor date financiare făcute publice, Netflix a încheiat anul 2022 cu afaceri de 31,6 miliarde de dolari, în creștere cu 6% față de 2021 și estimează continuarea avansului pentru primul trimestru al acestui an.

În România, compania care avea, anul trecut, 500.000 de abonați a anunțat că, începând din 13 februarie, reduce prețul abonamentului de bază cu aproape 40%, de la 7,99 la 4,99 dolari. Analiza complexă privind dinamica titlului Netflix pe bursa NASDAQ poate fi citită aici.

Goldring are o experiență de peste 20 de ani pe piața de capital și a fost premiată ca „Intermediarul companiilor antreprenoriale la BVB” pe segmentul de acțiuni, în cadrul Galei „Performerii anului 2020” organizate de Bursa de Valori București (BVB).

În 2019, compania a primit „Premiul pentru inovație în industria de brokeraj” în cadrul ceremoniei de premiere a performanțelor de pe piața de capital organizate tot de BVB și Premiul pentru „Intermediarul companiilor antreprenoriale românești la BVB” în 2018. În același an, Goldring a fost premiată de Asociația Brokerilor pentru contribuția la dezvoltarea activității de brokeraj.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Somarest este noul chiriaș al VGP Park Sibiu

Articolul următor
Clubul Managerilor în IT (CMIT), eveniment organizat de CITC, este locul în care reprezentanți din domeniu se întâlnesc pentru a dezbate metode de extindere a ecosistemului.

Clusterul Cluj IT a intrat în trei asocieri europene

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share