Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Două firme din Sibiu vor promova peste 300 de obiective turistice: proiect de peste 8 milioane de euro prin PNRR

Două firme înregistrate în Sibiu, ​Terra Building și Eventya, au câștigat licitația, prin care au luat un contract de peste 8 milioane de euro pentru promovarea a peste 300 de obiective turistice din România. Contractul este finanțat prin PNRR și gestionat de Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE).

Anunțul de atribuire a contractului a fost publicat miercuri, 1 martie, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP).

Potrivit hotnews.ro, MIPE a primit patru oferte de la următoarele asocieri de firme:

1. Gândul Media network (lider), MIRA Internațional și Edu Tech Labs
2. Terra Building (lider) și Eventya Co
3. Mida Sift Business (lider) și Angel Hot Soft Romania
4. GMP Advertising (lider), GMP Public Relations și Webstyler

La capătul a două contestații în cadrul licitației, despre care vom vorbi în cele ce urmează, contractul a fost atribuit asocierei de firme: Terra Building și Eventya, la valoarea de peste 39,8 milioane de lei (peste 8 milioane de euro).

Terra Building este o companie de construcții din Sibiu este deținută integral de omul de afaceri Ștefan Mihai Băcilă și are ca domeniu principal de activitate „lucrări de construcţii a drumurilor şi autostrăzilor”. Compania a raportat în 2021 un profit net de peste 2,8 milioane lei, în creștere față de anul anterior, având un număr mediu de 157 de angajați, iar cifr de afaceri în 2021 a fost de 64,6 milioane lei.

La rândul său, Eventya Co este o companie de software, fondată în 2013, în 2017 creând aplicația oficială de promovarea turistică a României, dar și mai multe aplicații de promovare turistică pentru mai multe consilii județene, din Maramureș, Harghita, Brașov și alte asociații din turism. Firma este deținută de Ionuț Alexandru Munteanu, care controlează 59%, Andrei Ionuț Luca (25%) și Robert Ioan Bălan (15%). Cu un număr mediu de 12 angajați, această firmă a încheiat anul 2021 cu o pierdere de peste 305.000 de lei și o cifră de afaceri de 1,3 milioane lei.

Proiectul constă în promovarea a 12 rute turistice și culturale, cu peste 300 de obiective turistice precum castele, castre romane, biserici fortificate, mănăstiri ori Delta Dunării. Rutele ar urma să fie marcate și semnalizate, dar și promovate online și offline local și internațional prin crearea de informații digitalizate ori aplicații pentru telefon.

Promovarea celor 12 rute turistice/culturale include 306 obiective turistice, după cum urmează:

1. Ruta castelelor – aproximativ 30 de obiective;
2. Ruta curiilor din Transilvania – aproximativ 25 de obiective;
3. Ruta culelor – aproximativ 15 obiective;
4. Traseul gastronomiei tradiționale românești – aproximativ 30 de obiective;
5. Ruta bisericilor fortificate – aproximativ 20 de obiective;
6. Ruta bisericilor de lemn – aproximativ 30 de obiective;
7. Ruta mănăstirilor din zona Moldovei – aproximativ 30 de obiective;
8. Ruta Sfântul Ladislau pe teritoriul României – aproximativ 20 de obiective;
9. Ruta castrelor romane – aproximativ 20 de obiective;
10. Ruta cetăților – aproximativ 30 de obiective;
11. Refacerea peisajului cultural din Delta Dunării în vederea creșterii atractivității zonei – aproximativ 36 de obiective;
12. Ruta satelor cu arhitectură tradițională – aproximativ 20 de obiective.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Te poți bucura de preparate specifice țărilor care înconjoară Marea Mediterană la Festivalul Mediteraneean, ce revine în acest weekend în Iulius Parc, în zona deck.

Festival Mediteraneean în Iulius Parc

Articolul următor

Bihorul cumpără echipamente de căutare și salvare în domeniul medicinei de urgență

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

Romgaz repornește forajele la Caragele

Într-un comunicat al Ministerului Energiei se anunță faptul că Romgaz repornește forajele la Caragele. Investiția va depăşi 1…
Citeste mai mult

Vine Iarmarocul la Cluj

Peste 50 de meșteșugari, artiști, creatori locali, din toată România, a căror metodă de producție este complet sustenabilă,…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share