Startup-ul clujean va face vizibile experiențele aflate în proximitatea utilizatorilor.
Românii sunt dispuși să meargă până la 50 km față de zona în care locuiesc pentru a face sporturi extreme și activități în natură, potrivit platformei de experiențe pentru timp liber Extasy. Pentru a participa la evenimente sau a petrece timp de calitate în afara casei împreună cu familia, se deplasează între 10 și 15 km și parcurg între 15 și 20 km pentru a accesa experiențe de relaxare singuri sau cu prietenii.
Datele reflectă comportamentul utilizatorilor platformei când folosesc cel mai nou instrument implementat de Extasy, o hartă interactivă ce permite vizualizarea tuturor experiențelor pentru timp liber disponibile în apropiere. Aceasta a fost introdusă în platformă la începutul anului și este folosită de 80% dintre utilizatorii Extasy. În ultimele 15 zile, 63.000 de utilizatori au accesat harta.
Identificare mai simplă a evenimentelor
„Ne-am dorit ca utilizatorii Extasy să vizualizeze și astfel să înțeleagă că pot accesa experiențe în majoritatea orașelor din țară. Odată cu integrarea hărții interactive, am îmbunătățit experiența de utilizare a platformei în direcția identificării cât mai simple a locațiilor unde se pot desfășura experiențele.
În zilele ce urmează vom realiza integrarea cu Google Maps, astfel încât majoritatea utilizatorilor să poată folosi cât mai ușor harta”, spune Sveatoslav Vizitiu, cofondator Extasy. După integrare, noul instrument va fi folosit de peste 90% din utilizatori pentru a detecta experiențele din jurul lor. Utilizatorii platformei Extasy pot alege din 29 de categorii de experiențe.
Estimează o creștere de cinci ori a afacerilor
Acestea cuprind drumeții, tururi de orașe, salturi cu parașuta, plimbări cu avionul și cu elicopterul, excursii off-road, pachete spa, masaj, city break-uri, evenimente tematice, concerte, pilotaj sportiv, plimbări cu bicicleta în cadru organizat, vizite la castele din România, karting, escape room-uri, tabere de supraviețuire, tabere militare, degustări de vinuri și brânzeturi, festivaluri de teatru, plimbări cu balonul, ședințe de cățărare, airsoft, tir cu arma, paintball, experiențe de realitate virtuală, lasertag.
Extasy a încheiat anul trecut cu 77.000 de utilizatori și are ca obiectiv dublarea numărului lor până în vară. Compania a înregistrat, anul trecut, afaceri de 4 milioane de lei și estimează pentru 2023 o creștere de cinci ori, la 20 de milioane. Aplicația poate fi descărcată din AppStore și Google Play. Extasy a fost înființată de Bogdan Buta, fondatorul Festivalului Untold, și de Sveatoslav Vizitiu, cofondator al platformei de sănătate pentru copii şi părinţi Wello.