Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Life Is Hard va lansa un modul de asigurări bazat pe inteligența artificială

Life Is Hard (LIH) a anunțat rezultatele financiare ale primului trimestru al anului.
Angajații producătorului de software din Florești au toate motivele să sărbătorească | Foto: LIH

Compania clujeană de software a înregistrat creșteri de afaceri și profitabilitate la început de an.

Life Is Hard (LIH) a anunțat rezultatele financiare ale primului trimestru al anului. Profitul net are o creștere de 384% comparativ cu aceeași perioadă din 2022, în timp ce cifra de afaceri LIH s-a majorat cu 14%.

“Rezultatele înregistrate urmează linia ascendentă pe care LIH o parcurge încă din 2020: toți indicatorii de business relevanți sunt în creștere, investim în piloni noi care își confirmă eficiența.

În paralel consolidăm echipele interne de specialiști și atragem noi talente capabile să asigure managementul creșterii de competențe și volum de business. Toate rezultatele financiare s-au îmbunătățit, comparativ cu aceeași perioada din 2022.

Cifra de afaceri este de peste 6,8 milioane de lei, în creștere cu aproape 14%, iar profitul net a crescut cu peste 1 milion de lei, ajungând la 1,6 milioane, ceea ce arată că avem focus constant către performanță și optimizare”, se specifică în scrisoarea managementului către acționari.

Semnale de criză financiară

“Stabilitatea noastră pe termen lung este vizibilă prin faptul că la finele trimestrului LIH înregistra active totale care acoperă de aproape trei ori datoriile. Rata de solvabilitate patrimonială a avut și ea valori peste limitele minime recomandate, adică un echilibru financiar stabil al companiei, dincolo de contextele macroeconomice sau regionale care nu au favorizat creșterea.

Buna strategie pe care construim s-a văzut și la nivelul indicatorilor de lichiditate și îndatorare. Nivelul acestora ne arată faptul că LIH se află în zona de echilibru financiar stabil pe termen mediu și lung.

Companiile în care LIH are dețineri au înregistrat financiare bune. Acestea sunt legate de strategia de dezvoltare pe care și-au bazat creșterea și demersurile de securizare a business-urilor, în contextul în care piața globală a dat semnale de posibilă criză financiară care trebuie luate în calcul.

Dacă până acum am avut focus pe creșterea competentelor, de anul acesta punem accent mai mare pe creșterea relevanței lor. 2023 este începutul unui nou ciclu de creștere, în care continuăm toate demersurile de pană acum, însă capacitatea de inovare devine cuvânt-cheie”, se menționează în document.

Atacă piața Europei de Est

“Ne propunem ca leadership-ul LIH în zona de digitalizare în asigurări să devină punctul de start al unui ecosistem regional. LIH Ventures va fi vehiculul pe care îl activăm pentru a crește relevanța noastră în Europa Centrală și de Est. Este o regiune în care piețele de asigurare au o istorie destul de recentă, comparativ cu Vestul Europei sau USA, și unde spațiul de creștere și asset-urile LIH ne conduc în mod natural.

Primul semestru din 2023 este o perioada de tranziție către această nouă etapă, ale cărei demersuri și rezultate le veți putea vedea deja în a doua jumătate a anului în curs. De ce intrăm în această etapă? Pentru că astăzi compania se află într-o zonă de echilibru și siguranță, la care am ajuns folosind instrumente clasice (fuziuni și achiziții), care vă sunt familiare.

Este momentul potrivit să apăsăm o pedală de accelerație nouă – creșterea capacității de inovare. Pe lângă 24broker, unde în curând vom lansa un prim modul bazat pe inteligența artificială, ne dorim să dezvoltăm și să sinergizăm competențe și oportunități cu impact pozitiv în viitorul apropiat și de lungă durată”, a spus Cătălin Chiș, CEO al companiei clujene.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Parteneriat pentru meserie: AFB, Cesal, Colegiul Tehnic Constantin Brâncuși

Articolul următor
Alice Gheorghiu va avea ca principală responsabilitate coordonarea departamentului financiar din cadrul Trencadis și, ca parte a echipei de management, va contribui la dezvoltarea proiectelor de business ale companiei. 

Alice Gheorghiu, noul director financiar al Trencadis

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share