Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

„Business Evolution. Finanțare. Digitalizare. Sustenabilitate”, în 25 mai la Oradea

Peste 150 de antreprenori și manageri din Bihor și din județele învecinate se vor întâlni la conferința de la Ramada.

„Business Evolution”, cel mai important road show de conferințe dedicate top managementului companiilor și antreprenorilor, dar

și managerilor departamentelor de dezvoltare, IT, financiar, marketing sau vânzări începe anul acesta cu ediția care va avea loc pe 25 mai 2023 la Oradea.

În contextul unei lumi aflate într-o continuă transformare, unde soluțiile bancare dedicate, fondurile nerambursabile europene, guvernamentale sau cele din PNRR reprezintă o oportunitate unică pentru modernizarea economiei României, road show-ul „Business Evolution” va aduce în discuție teme esențiale pentru viitorul afacerilor.

Principalul obiectiv al evenimentului este de a explora soluțiile și resursele pentru dezvoltarea sustenabilă a companiilor în contextul actualelor provocări. Subiectele de dezbatere vor include finanțarea și digitalizarea companiilor, tranziția verde și adaptarea la cerințele în continuă schimbare ale clienților și ale pieței.

Agenda evenimentului

Agenda conferinței include două sesiuni, din care prima abordează strategii pentru dezvoltare, iar cea de-a doua, workshop-uri practice și interactive, după cum urmează:

09:00 – 11:00 – Strategie pentru dezvoltare:

Cuvânt de bun venit – Octavian Dan, Preşedinte, Asociația Firmelor Bihorene;

Soluții de finanțare pentru IMM-uri – Elena Gherasim, Director Regional IMM Crișana, Raiffeisen Bank România;

Ce tehnologii și soluții digitale pot utiliza și cum? Cum îmi protejez activitatea de riscurile cibernetice? – Gabriel Trăistaru, Digital Director, Telekom Romania Mobile;

Care sunt oportunitățile, soluțiile și provocările procesului de dezvoltare durabilă a companiei? Evită pierderile cu ajutorul datelor – Melinda Morariu, CEO and Co-Founder, BRIDGE-to-INFORMATION;

Ce fonduri nerambursabile europene, guvernamentale și din PNRR putem accesa pentru dezvoltare, digitalizare și sustenabilitate? – Cosmina-Elena Abrudan, Senior Consultant, REI Finance Advisors;

11:00 – 11:30 – Networking & Coffee Break;

11:30 – 13:00 – How To…? – Workshop-uri aplicate și sesiuni interactive:

Finanțarea proiectelor prin fonduri europene – Elena Gherasim, Director Regional IMM Crișana, Raiffeisen Bank România;

6 tipuri de clienți dificili și cum îi abordam corect – Elena Badea, Marketing & Sales Expert, Managing Director, Valoria Business Solutions;

Top 5 „greșeli” GDPR. Ce învățăm din ele. – Tudor Galoș, Senior Consultant, Tudor Galoș Consulting;

Leader in Progress. De la Manager Eficient la Lider Inspirațional. – Irina Vijoli, Founding Partner, Digiquery;

Care sunt resursele pe care le pot folosi pentru a vinde mai mult și pe mai multe piețe? Cum trebuie să procedez pentru a genera noi oportunități? – Dumitru Ion, CEO, Doingbusiness.ro & Kompass România.

Evenimentul este susținut de importanți Parteneri: Raiffeisen Bank România, Telekom Romania Mobile, Asociația Firmelor Bihorene, Bridge-to-Information, Valoria Business Solutions, DigiQuery, Tudor Galoș Consulting, Dent Estet, Mobexpert, Hikvision, REI Finance, Zmura, Kompass Romania și Camera de Comerț și Industrie Bihor.

Radu Soviani, cunoscut analist și jurnalist economic, va modera discuțiile despre soluțiile de finanțare, evoluție și transformarea digitală sustenabilă, creșterea și extinderea ariei vânzărilor, minimizarea riscurilor, leadership dar și aspecte specifice mediului de afaceri local și regional.

„Business Evolution este seria de conferințe care se adresează atât conducerii cât și managerilor din companii. Astfel, aducem de fiecare dată un mix de subiecte cu valoare strategică și operațională, deoarece vrem să ne asigurăm că participanții vor pleca cu informații valoroase și cu soluții practice. Dorința noastră ca organizatori este să facilităm transferul de know-how, pentru a ajuta echipele de management și antreprenorii să gestioneze cu succes provocările generate de mediul de afaceri în continuă schimbare”, a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro și Kompass România, organizatorul evenimentului.

Participarea la Business Evolution este o oportunitate pentru toți membrii din conducerea companiilor, precum și pentru managerii departamentelor de dezvoltare, IT, vânzări, marketing care vor putea face schimb de idei pentru împărtăși cele mai bune practici și a asculta specialiștii și experții invitați ca vorbitori.

De asemenea, conferința le va oferi participanților oportunitatea de a relaționa cu alți lideri de business și de a obține informații despre cele mai recente tendințe și evoluții din diverse industrii.

Parteneri media ai evenimentului sunt: Transilvania Business, Agerpress, Jurnalul de Afaceri, Spotmedia.ro, SpatiulConstruit.ro, Săptămâna Financiară, Financial Market, Revista Cariere, Revista de Actualitate Financiară.

La conferință se pot înscrie până la 3 participanți din cadrul unei firme. Participarea nu implică nicio taxă. Înregistrările se pot face online la: www.businessevolution.ro.

Road show-ul de conferințe „Business Evolution”, aflat la a 15-a ediție anuală, va continua la Brașov pe 14 iunie 2023.

 

 

 

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Efectivul salariaților din județul Cluj, în martie 2023, a fost de 278.662, în creștere cu 1.254 de persoane comparativ cu februarie 2023 și cu 4.685 persoane mai multe față de martie 2022, potrivit Direcției Județene de Statistică (DJS).

Salariul mediu brut la Cluj a urcat cu 235 de euro într-un an

Articolul următor

La Arad s-a deschis Demo Metal Vest

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share