Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

easybox – prima opțiune pentru livrare și retur

Rezultatele unui studiu comandat de Sameday în aprilie 2023, pe un eșantion de 800 de consumatori online din mediul urban, dezvăluie o schimbare semnificativă a preferințelor în ceea ce privește metodele de livrare.

Preferințele de livrare ale românilor

Cercetarea comandată de compania de curierat Sameday arată că 84% dintre consumatorii online din mediul urban realizează cumpărături online cel puțin o dată pe lună, iar 20% dintre aceștia aleg opțiunile de comerț electronic o dată pe săptămână sau chiar mai des.

În același timp, retailul tradițional este vizitat de 88% dintre respondenți cel puțin o dată pe săptămână. Datele studiului demonstrează oportunitatea de dezvoltare a comerțului electronic și nevoia unei atenții sporite acordate de magazinele online tacticilor de retenție a clienților.

Diversitatea opțiunilor de livrare oferite de partenerul de curierat, calitatea livrării și experiența pe care acesta o creează clientului final sunt criterii avute în vedere de magazinele online partenere”, Elena Stoica, Chief Marketing and Customer Experience Officer.

Clienții magazinelor online au așteptări ridicate de la companiile care le livrează coletele. Potrivit studiului Sameday, peste 80% dintre consumatorii din mediul urban, își doresc respectarea promisiunii de livrare de către compania de curierat și oferirea de informații privind ziua și ora livrării. De asemenea, pentru a răspunde nevoii clienților, curierii trebuie să acorde atenție manipulării coletelor. 84% dintre cumpărătorii online sunt de părere că integritatea coletului este importantă, iar în cazul oricăror probleme este necesară soluționarea rapidă a sesizărilor.

86% dintre consumatori utilizează soluția easybox pentru livrarea și returul produselor comandate online

easybox, soluția de livrare out-of-home cu care Sameday revoluționa piața de curierat în 2018, a crescut constant în preferințele consumatorilor de e-commerce. Conform cercetării comandate de compania de curierat, preferința pentru easybox este de 48%, față de 28% pentru livrarea la ușă, cea din urmă opțiune înregistrând o scădere de 11% puncte procentuale față de anul trecut. Astfel, este pentru prima dată când, în mediul urban, easybox depășește opțiunea pentru livrarea la adresă, atât în termeni de utilizare, cât și ca preferabilitate.

Pentru magazinele online care oferă livrarea în easybox, evoluția pozitivă a serviciului se traduce în promisiune de valoare pentru cumpărătorii online. 68% dintre respondenții cercetării afirmă că opțiunea de livrare în easybox le influențează decizia de cumpărare. Altfel spus, 68% prioritizează magazinele online care oferă livrare în easybox.

Sute de comercianți au activat beneficiul pentru clienții lor, de aceea datorită succesului înregistrat, am decis să prelungim campania de gratuitate a serviciului. Odată implementat, returul în easybox aduce beneficii aproape imediate care au impact în satisfacția clienților. Așa că, ne dorim să-l oferim gratuit cât mai multor business-uri online”.– Lucian Baltaru, CEO, Sameday Group.

În prezent, în România, este un easybox la 5000 de persoane, cu o medie în orașe de 3 minute de mers pe jos între două lockere.

În luna martie a acestui an Sameday a lansat serviciul de retur la easybox, funcționalitate care poate fi integrată în platforma de e-commerce a oricărui client magazin online.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

eMag își mută birourile în Globalworth Square

Articolul următor
Consiliul Județean (CJ) Cluj a inițiat procedura de consultare publică în vederea aprobării viitoarei strategii de dezvoltare teritorială pentru perioada 2023-2030, parte integrantă a Planului de Amenajare a Teritoriului Județului (PATJ).

Clujul se vrea cea mai atractivă destinație pentru talente din Europa de Est

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică România (DEER) Cluj, cel mai mare distribuitor național de profil, a organizat proiectul educativ “Școala Altfel cu Micul Energetician”, proiect care face parte din campania sa educativă.
Citeste mai mult

DEER predă energetica viitoarelor generații

3.000 de elevi din ciclul primar de învățământ învață despre energie în cadrul proiectului educativ. Distribuție Energie Electrică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share