Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

DS Smith își consolidează strategia de sustenabilitate „Now & Next”

Compania crește angajamentele privind sustenabilitatea ca răspuns la provocările unei lumi în continuă schimbare.

DS Smith, furnizor de top de soluții de ambalare sustenabile, a anunțat obiective și mai ambițioase, ca parte a strategiei sale „Now & Next” pentru a accelera tranziția către o economie circulară, cu emisii reduse de carbon.

În parteneriat cu clienții săi, începând cu anul 2020, DS Smith a înlocuit 762 de milioane de materiale plastice problematice cu alternative bazate pe fibre și a dezvoltat peste 30.000 de proiecte pe zona de circularitate cu ajutorul Parametrilor de Design Circular, un instrument inovator și o premieră în industrie, care permite clienților să măsoare circularitatea ambalajelor lor.

În același timp, în linie cu obiectivele sale de decarbonizare, DS Smith a redus în acest an emisiile de CO2 cu 10% (15% față de 2019) și a realizat o reducere de 4% a consumului de apă în fabricile de hârtie din zonele expuse riscului de stres hidric. De la lansarea strategiei „Now & Next”, compania a atins 9 din cele 26 de obiective propuse, iar altele 3 sunt în curs de îndeplinire înainte de termen.

 

Prin consolidarea acestor realizări și pentru a face față provocărilor unei lumi în continuă schimbare, compania și-a crescut ambițiile privind sustenabilitatea, stabilind un set de obiective specifice, pentru accelerarea progresului.

 

Noile angajamente „Now & Next”, dezvoltate în colaborare cu experți independenți, vor acorda prioritate circularității, vor accelera drumul către Net Zero și vor îndrepta atenția companiei către oameni, comunități și natură.

 

„Am înregistrat progrese bune cu strategia noastră de sustenabilitate – Now & Next – dar contextul în care suntem ne obligă să facem mai mult. De aceea, luăm măsuri astăzi pentru a ne asigura că angajamentele noastre țin pasul cu o lume aflată în continuă schimbare, accelerând tranziția către o economie circulară, cu emisii de carbon reduse”, a declarat Miles Roberts, Directorul General al Grupului.

 

Obiectivele strategiei de sustenabilitate „Now & Next” 

 

Circularitate

  • Până în 2025, să testeze până la 5 proiecte pilot de reutilizare și să continue să producă ambalaje 100% reciclabile și reutilizabile.

 

Carbon

  • Până în 2030, reducerea emisiilor de GES din scopurile 1, 2 și 3 cu 46% față de 2019/2020;
  • Până în 2027, să încurajeze 100% dintre furnizorii strategici (care reprezintă 76% din emisiile de bunuri și servicii achiziționate) să își stabilească propriile obiective bazate pe date științifice;
  • Până în 2050, atingerea Net Zero pentru emisiile de gaze cu efect de seră.

 

Oameni și Comunități

  • Până în 2030, să implice 10 milioane de oameni (creștere de la 10 milioane) în Economia Circulară și în stiluri de viață bazate pe circularitate;
  • Până în 2025, ateliere de leadership incluziv finalizate de toate echipele de conducere din toate locațiile;
  • Până în 2030, să îmbunătățească diversitatea de gen pentru a ajunge la 40% femei în poziții de conducere din topul companiei;
  • Atingerea Viziunii Zero – ținta – Zero accidente, în unitățile de producție

Natură

  • Până în 2025, să măsoare și să îmbunătățească biodiversitatea în propriile păduri și să evalueze dependențele față de natură;
  • Stabilirea unor obiective de regenerare a naturii printr-o abordare bazată pe știință;
  • Până în 2030, reducerea cu 10% a intensității extragerii de apă în fabricile de hârtie expuse riscului de stres hidric, în comparație cu 2019.
Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Săptămâna modei la Sibiu: începe Feeric Fashion Week

Articolul următor
Consorțiul Integrat pentru Învățământ Dual (CIID), cu Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară (USAMV) lider de proiect și 22 de parteneri, a primit finanțarea prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).

Campus de învățământ dual lângă Vivo. Are finanțare europeană de 21 milioane €

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Ne dorim să fim punctul de contact pentru toți cei care vor să facă transformarea digitală – care este un drum lung și dificil, dar și să găsim cele mai bune servicii pentru a facilita acest proces”, a rezumat coordonatorul The European Digital Innovation Hub in Transilvania (TEDIHT), Bianca Muntean, manager al Transilvania IT Cluster (TITC).
Citeste mai mult

“Bursa digitală” a Clujului

Mai multe entități și furnizori IT&C și-au pus în gând să ridice nivelul de digitalizare a IMM-urilor din…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share