Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Orășelul din satul Bonțida. 15.000 oameni în campingul Electric Castle

Bagaje doar cu strictul necesar, aplicația specifică instalată pe telefon, bilete rezolvate online sunt ultimii pași pe care îi parcurg cei ce se pregătesc pentru Electric Castle (EC). 
Zona de campare de la Bonțida a fost concepută pentru găzduirea a 15.000 de participanți | Foto: Electric Castle

Organizatorii festivalului din comuna clujeană Bonțida au furnizat numere de telefon, informații și detalii practice pentru “o experiență fără griji”.

Bagaje doar cu strictul necesar, aplicația specifică instalată pe telefon, bilete rezolvate online sunt ultimii pași pe care îi parcurg cei ce se pregătesc pentru Electric Castle (EC). Festivalul își va deschide porțile în 18 iulie, la ora 14:00, cu un avans de două ore pentru cei 15.000 de participanți cazați în EC Village. Participanții sunt încurajați să parcurgă ghidul Electric Castle.

Acolo pot găsi cele mai bune ore pentru a porni spre festival, pentru a evita aglomerația, informații despre obiectele ce sunt permise în aria evenimentului și măsurile gândite pentru siguranța publicului.

“Două numere de telefon ar trebui să existe în agenda fiecărui participant. Safety Line este linia dedicată tuturor celor ce sesizează o situație ce poate crea disconfort, fizic sau mental, un simplu apel la numărul 0731.333.100 fiind suficient pentru a primi suport din partea echipei festivalului.

Pe lângă acest număr de telefon dedicat, rămâne în vigoare codul Angel Shot care, transmis la orice bar, asigură ajutor imediat pentru persoana ce se simte în nesiguranță. Pentru sesizări legate de transport există un chat dedicat pe Whatsapp, la numărul +40 749 863 286.

Cu 300 de artiști în line-up, provocarea principală a fiecărei ediții este de a nu rata cele mai așteptate concerte. Pentru asta și multe alte informații utile (harta festivalului, punctele de prim ajutor, comercianți, activități) există aplicația Electric Castle”, a explicat Renate Rozenberg, PR manager al festivalului.

Toate biletele de tren, autobuz, parcare pot fi cumpărate online pentru a scuti participanții de timpi de așteptare la ghișee. Electric Castle este un “festival cashless”, plățile fiind făcute cu brățara de festival.

Procedura de alimentare a contului asociat brățării se realizează online, dar există și opțiunea la unul din cele 25 birouri de top-up din festival. Toate fondurile rămase în cont vor fi rambursate în incinta festivalului sau online, după încheierea evenimentului, printr-o procedură anunțată de organizatori.

Aceasta permite organizarea programului pe ore, notificând începerea show-urilor selectate. Tot din aplicație, participanții pot afla când încep cele mai interesante activități de la festival și își vor găsi mult mai ușor mașina în parcare datorită opțiunii Find My Car.

Stație de autobuz dedicată la Iulius Mall

La complexul comercial din cartierul Gheorgheni, din Cluj-Napoca, va fi amenajată o stație de autobuz pentru plecarea și sosirea mijloacelor de transport în comun pentru festival. Biletele fizice vor putea fi achiziționate după programul 10:00 – 22:00 din atriumul principal al Iulius Mall Cluj, iar după 22:00, din Curtea de Onoare (intrarea exterioară principală), zona Pizza Hut și Zara.

Brățara de festival conferă reduceri de până la 50% la piese vestimentare, încălțăminte, accesorii și produse de înfrumusețare din cadrul Iulius Mall, parteneri principali fiind UMan, Il Passo, Buzz și SportVision, a precizat conducerea complexului.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Consorțiul Integrat pentru Învățământ Dual (CIID), cu Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară (USAMV) lider de proiect și 22 de parteneri, a primit finanțarea prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).

Campus de învățământ dual lângă Vivo. Are finanțare europeană de 21 milioane €

Articolul următor

Întâlnire pentru promovarea turismului în Timișoara prin „Parteneri de ospitalitate”

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share