Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Transferoviar a introdus automotoare Alstom spre Otopeni

Ramele diesel model Alstom Coradia Lint, aflate acum în proprietatea TFC, au aparținut operatorului Abellio Rail, fiind folosite pe mai multe linii regionale neelectrificate din sudul Germaniei.
Automotoarele Coradia Lint au fiecare 130 de locuri și pot să circule cu o viteză maximă de 120 km/h | Foto: Adrian Zofei

Operatorul clujean Transferoviar Călători (TFC) a introdus cele dintâi automotoare Alstom Coradia spre Aeroportul Internațional Henri Coandă (AIHC) Otopeni.

Ramele diesel model Alstom Coradia Lint, aflate acum în proprietatea TFC, au aparținut operatorului Abellio Rail, fiind folosite pe mai multe linii regionale neelectrificate din sudul Germaniei, conform Club Feroviar. Automotoarele au fiecare 130 de locuri pe scaun într-o configurație cu podea parțial coborâtă.



Ele sunt echipate cu două motoare diesel de 315 kW, putând să circule cu o viteză maximă de 120 km/h. Ramele seria VT11 fabricate în 2007 și modernizate în 2014 (reînmatriculate ca VT12) sunt echipate cu instalație de aer condiționat, prize de 230 V și sistem de informare a pasagerilor. Abellio a intrat în restructurare, proces în care și-a vândut o parte a materialului rulant.

“Confortul este puțin peste cel al automotoarelor Siemens Desiro (Săgeata Albastră) operate de CFR Călători. În plus, sunt dotate cu prize pentru încărcarea telefonelor sau a altor device-uri, ceea ce la Desiro nu există. Mai mult, sunt dotate cu sistem de internet Wi-Fi (la CFR Călători există doar la trenurile InterCity). Nu funcționează la o viteză foarte bună, dar îți faci treaba cu ea.

Sunt mai silențioase în spațiul destinat pasagerilor, sunt mai bine antifonate. Un minus este instalația de climatizare, care funcționează doar în jumătate din automotor, așa cum se întâmplă din când în când și în ramele Desiro ale SNTFC CFR Călători”, a relatat Adrian Zofei, colaborator al Club Feroviar.

Pe ruta dintre Gara de Nord și AIHC operau inițial trei companii, CFR Călători, TFC și Regio Călători, însă între timp ultima s-a retras.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Dezvoltarea turismului până în 2035, în dezbateri publice: „Românii cheltuiesc mai mult ca turişti în străinătate decât cheltuiesc turiştii străini în România”

Articolul următor

Romanian Economic Monitor, un proiect FSEGA ce analizează influenţa investiţiilor străine în judeţe

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Citeste mai mult

Angajări în domeniul feroviar

Târgul de Carieră Feroviară în România revine în luna iunie cu cea de-a X-a ediție și aduce în…
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share