Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Trofee pentru lideri ai business-ului clujean la The Voices of Business Awards Cluj

Echipa revistei Transilvania Business a premiat, pentru a doua oară consecutiv, performerii economiei clujene, la cea de-a doua ediție a Galei The Voices of Business Award. Parteneri Gold ne-au fost: DP WORLD & IRUM & MAVIPROD, parteneri silver: Alfa Software, CITR, CMC Grup, Consiglieri, Datacor, DAW Bența România, Direct Line Inox, Goldring, Teconnex, Transavia, Valserv, iar partener de mișcare – WorldClass. Evenimentul a fost transmis live de BCD Video & Live Streaming din Târgu Mureș pe pagina de Facebook a revistei și poate fi revizionat acolo. Atmosfera muzicală a fost asigurată de Bigg Dimma’ Band.

LIVE AICI

Ne-am (re)întâlnit la început de iunie cu elitele economice ale județului Cluj în elegantul hotel Radisson Blu, la cea de-a doua ediție a Galei The Voices of Business Awards Cluj.

“Suntem la Cluj, suntem un creuzet al minților românești, al magnaților români, al celor care contează în economia reală, suntem o zonă de interes maxim pentru lumea europeană, dar și pentru zona Extremului Orient. Suntem un oraș care tinde să devină legendă, sper înspre lucrurile bune, chiar dacă avem multe grele de rezolvat încă. Dvs. sunteți cei care dați trendul României mileniului trei și mă bucur că sunteți alături de noi”, a spus Aurelian Grama, fondatorul revistei Transilvania Business în mesajul de deschidere.

 

DP World pune Transilvania pe harta mondială a logisticii

Dubai Ports (DP) World este partener gold al Transilvania Business pentru Galele The Voices of Business Awards. Compania a anunțat, anul trecut, lansarea noului său proiect inovator în România: un terminal intermodal și un hub logistic în Decea, lângă orașul Aiud din județul Alba. La nivel global, DP World deține 190 de terminale, pe toate continentele și în toate țările, iar 100.000 de angajați sunt la dispoziția clienților. DP World activează în Europa în 20 de locații, în toate țările din Europa, unde deține nouă terminale de containere cu acces la mare, nouă terminale de containere in land, și două două terminale multipurpose. În România, DP World operează terminalul de containere din Portul Constanța începând cu 2004, asigurând conexiunea cu porturile de la trei mări, conexiuni feroviare și, de asemenea, rutiere. Totodată, prin dezvoltarea terminalului de la Dornești, DP World asigură preluarea celei mai mari părți a volumelor de mărfuri din Ucraina, iar prin terminalul din Aiud va conecta toată regiunea Transilvaniei cu portul Constanța.

Despre proiect a vorbit Răzvan Filimon, Logistics Sales Manager DP World. 

“Terminalul intermodal Aiud poate oferi o legătură directă cu Europa de Vest, cu alte trei mări – Marea Baltică, Marea Nordului și Marea Adriatică, și anume cu terminalele din Rotterdam, Antwerp și Copper, unde avem operațiuni în momentul de față. În terminalul Aiud vorbim despre 87.000m² de platformă unde se vor manipula containere. Avem o legătură directă cu linia de cale ferată electrificată. Mai mult decât atât, în faza doi o să ne dezvoltăm pe partea de logistică, pentru că tot terminalul face parte dintr-un parc logistic de 120.000m². În afară de faptul că poate opera containere, terminalul Aiud este un antrepozit vamal. Vă puteți baza pe noi ca parteneri pentru a putea să preluăm toate necesitățile dumnevoastră logistice, de importuri și exporturi”, a adăugat Răzvan Filimon.

 

Valserv – furnizor de pardoseli sănătoase

Un alt partener de încredere este compania de top Valserv, lider de piată în domeniul comercializării și distribuției pardoselilor din lemn stratificat premium la nivel național. Compania este prezentă în Sibiu, Cluj și Timișoara, iar în curând alte două locații noi în Oradea și Bistrița vor intra în circuitul Valserv. De asemenea, din luna iunie, Valserv este prezentă și în Iași în colaborare cu producătorul de uși și mobilier din lemn masiv Ama Impex.

Valentin Peia, fondator al Valserv a punctat următoarele: “De la comercializarea pardoselilor din clasicul lemn stratificat, ajungem în ziua de astăzi să inovăm împreună cu producătorul german ter Hürne și să oferim pardoseli din lemn hibrid, pardoseli din lemn stratificat, finisat cu uleiuri naturale din nucă și in, pardoseli organice și pardoseli din biominerale. Toate aceste pardoseli au o emblemă foarte importantă, mai ales pentru statul german și în Europa, Eco Institut și Blue Angel. De altfel, instituțiile publice din Germania și Europa nu permit să se monteze parchet sau mobilă fără să aibă aceste embleme. Ele arată că sunt 100% naturale, din produse ecologice și nu dăunează mediului”.

Totodată, reprezentantul Valserv ne-a prezentat, pe scurt, un studiu al Organizației Mondiale a Sănătății, care  spune că ne petrecem 90% din timpul nostru în interior, unde aerul este de la cinci până la opt ori mai poluat decât cel din exterior și asta se datorează umidității din încăperi care antrenează solvenții și alți compuși utilizați pentru fabricarea mobilierului și a pardoselilor.

“Avem aceste produse cu care ne mândrim și încercăm să le introducem cât mai mult în școli, instituții publice, mai ales că sunt foarte, foarte bune pentru copii care stau în sălile de clasă de la 5 la 6-7 ore, poate chiar chiar mai mult”, consideră directorul general al Valserv.

 

CMC Grup sau cum să manageriați riscurile

Partener de dată recentă al galelor este CMC GRUP. Din 1999 este într-un proces continuu de evoluție, de adaptare, de învătare, ducând activitatea inițială/ principală – brokerajul de asigurări – la un nivel superior. Dezvoltarea paletei de servicii de la brokerajul de asigurări la management de risc și, respectiv, la management de criză începută în 2014, după numeroase discuții practice și stagii internaționale de pregătire, completează perspectiva noastră de a fi/ deveni pentru orice client sau viitor client: partener de încredere în gestionarea riscurilor.

“Din interacțiunile cu mediul de business din România tind să cred că e mai mult risking management decât risk management, pentru că utilajele nu prea fac nimic decât dacă sunt în priză, controlate, gestionate sau mai puțin controlate de anumite persoane. Oamenii de afaceri sunt extrem de ocupați. Însă în momentul în care o zi frumoasă de lucru se transformă într-un eveniment nefericit, pe agenda de lucru apar patru noi și mari probleme: persoane vătămate, pagube materiale, poluare și afacerea întreruptă. Agenda pentru următoarele luni s-ar putea să fie rescrisă”, a spus Marius Maier, Manager General & Owner.

Acesta a oferit mai multe exemple practice, care au arătat că planurile de management al riscului nu sunt niște mofturi.

“Managementul de risc ar trebui să ajute o companie să devină flexibilă, robustă și să poată fructifica oportunitățile, pentru că oportunități apar an de an. Managementul de risc ar trebui să fie un proces care să fie inclus în procesul de management, nu să fie un alt dosar care apare pe lângă cele pe care deja le aveți. Nivelul de risc s-ar putea să nu-l puteți reduce, dar s-ar putea să luați anumite măsuri care să reducă nivelul de vulnerabilitate”, a subliniat acesta.

CMC Grup a fost laureat, totodată, cu trofeul The Voices of Business.

 

Alfa Software crede în piața românească

Parteneră încă de anul trecut al galelor, ALFA SOFTWARE este o companie de IT cu capital privat românesc, cu o vechime de 25 de ani pe piață. Compania are sediul central în Cluj-Napoca, punct de lucru în Zalău și acoperire națională prin parteneri. Compania este furnizor de soluții ERP simple și practice, aplicații intuitive, ușor de folosit, modulare și customizabile, care cresc randamentul business-ului prin digitalizare.

“Suntem o firmă cu centrul de operațiuni la Cluj, lucrăm pentru piața românească, pentru care producem aplicații de management de business, de management al producției, de optimizare a logisticii, de optimizare a vânzărilor, salarizare ș.a.m.d. Am pornit ca o aplicație financiar-contabilă acum 30 de ani, după care, pe măsură ce companiile s-au dezvoltat și au început să apară departamente gen logistică, producție ș.a.m.d. ne-am diversificat și am încercat să acoperim și nevoile respective. Mergem pe ideea în care să replicăm din standardul testat, dar suntem deschiși și la a dezvolta pentru clienții noștri circuite dedicate de optimizare a fluxurilor de producție sau de logistică”, ne-a spus Claudiu Mîndru, director de vânzări al companiei.

Compania a furnizat soluții pentru firme din domenii precum producție, construcții, servicii, transporturi. Sunt genul de industrii în care pariul cel mai mare este obținerea datelor, colectarea datelor din șantier, din hala de producție, de la șoferii care sunt plecați în țară sau afară în timp real. Odată colectate datele, am dezvoltat în ultimii trei-patru ani soluții pe zona de business intelligence. Vorbim, de fapt, de niște dashboard-uri în care definim indicatori a căror evoluție o monitorizăm în timp. Este o soluție gândită ca suport de management, suport în decizie, reflectarea evoluției companiei etc.”, a completat acesta.

În ultimii doi ani, compania a început să dezvolte și soluții pe zona de agribusiness.

Compania s-a numărat printre premianții serii, de asemenea.

 

Parteneri de eveniment

Grupul britanic TECONNEX a achiziționat în august 2022 o platformă industrială în localitatea Tureni, județul Cluj, cu o suprafață de 7.500 m2. Teconnex produce coliere pentru industria auto, în special pentru camioane, având deja aproape 300 de angajați la Tureni. A fost alături de noi directorul general al companiei, Alin Botezatu.

Totodată, TECONNEX se numără printre premianții evenimentului din Cluj-Napoca.

Partea de costuri cred că pe toți ne afectează. Drept dovadă și Teconnex ca grup privește lucrul acesta cu o mare seriozitate, atât în România, cât și în celelalte fabrici. Avem în derulare deja un proiect pe partea de a salva consumul de energie electrică și o să vedeți în curând actualizări pe această temă. O spun cu bucurie, pentru că vom avea alături de noi un partener bun de business, tot din zonă și ne bucurăm să facem asta împreună. Tot legat de partea energetică, grupul se concentrează și pe un produs nou, baterii pentru părți de agrement, pentru diverse business-uri. Vorbim de un produs făcut în UK, probabil și în România, pe care îl poți servisa aproape, nu trebuie să ajungi în China și să nu primești niciun răspuns pentru asta”, a răspuns Alin Botezatu legat de provocările legate de tranziția energetică.

Alături de la Valserv care a fost reprezentată la Cluj de fondatorul Valentin Peia și o parte din echipa sa, s-a aflat directorul general al Ama Impex din Iași, Codrin Lupașcu. Cele două companii sunt partenere din luna iunie.

“Producem uși de interior, mobilier, scări, uși de exterior, ferestre, toate din lemn masiv stratificat. Suntem mândri că suntem printre puținii producători din țară care folosim lemn 100%. Suntem cred în top trei firme din punct de vedere al calității și ca raport preț-calitate din țară. Producem în jur de 250 de uși pe lună, toate la comandă, astfel încât visul clientului să devină realitate. Orice proiect cu care vine clientul la noi, noi găsim soluțiile tehnice astfel încât să îi oferim ceea ce își dorește”, a spus Codrin Lupașcu.

Cu o experiență de peste 15 de ani în domeniu, Mariana Boiciuc conduce filiala din Cluj a CITR, liderul pieței de restructurare și insolvență din România. În cadrul CITR, Mariana gestionează proiecte majore precum cele din grupurile Oncos, Chimica și Societatea de Construcții Napoca SA, ceea ce îi oferă o perspectivă largă asupra businessurilor în distress din mai multe domenii cu impact major în economie.

“De la mijlocul anului trecut avem o modificare legislativă care presupune adoptarea la nivel național a unei directive privind a doua șansă. Este o denumire foarte generică și foarte sugestivă care se adresează companiilor care traversează o zonă de dificultate și, practic, această legislație vine cu câteva elemente de noutate, în sensul în care pune la dispoziția companiilor mecanisme de restructurare, mecanisme care pot fi adoptate și implementate în vederea depășirii stării de dificultate. Discutăm practic de concordatul preventiv și de acordul de restructurare”, a punctat Mariana Boiciuc.

CITR a fost, de altfel, una dintre companiile laureate ale serii de gală.

DIRECT LINE INOX este unul dintre principalii importatori de semifabricate şi produse industriale din oţel inoxidabil din România, cu peste 28 de ani de experiență pe piața din România. Produsele comercializate de companie sunt destinate tuturor industriilor şi domeniilor importante: industria alimentară, industria chimică şi farmaceutică, a construcţiilor de maşini şi utilaje, instalaţii tehnologice sau confecţii metalice.

“Doresc să menționez trei părți foarte importante din companie: una, departamentul comercial unde comercializăm materii prime. O să menționez patru produse care sunt cele mai importante: table, țevi, fitting-uri și bare. În România, noi avem cel mai mare stoc de fiting-uri oțeluri inoxidabile. Pe partea de aprovizionare, ținem legătura cu cei mai mari furnizori din țară și din lume și departamentul de producție unde facem prelucrări mecanice, debitări cu laser, cu plasmă. Ne ocupăm doar de oțeluri inoxidabile, nu cu alte materiale”, a arătat Bisze David, directorul de marketing al companiei.

Direct Line Inox s-a aflat, totodată, pe lista premianților galei.

“Am avut un trend ascendent, dar nu am încercat niciodată să creștem mai mult decât ne-am fi permis. Chiar au fost ani în care am temperat oarecum creșterea pe care puteam să o atingem, având în vedere că capitalizarea companiei nu permitea o dezvoltare așa de masivă și am preferat să avem un trend mai mult constant de creștere”, a subliniat Bisze Jozsef, fondatorul și directorul general al companiei, după înmânarea trofeului.

Transilvania Construcții S.A. Dezvoltă, deține și administrează proprietăți industriale de peste 20 ani, sub rețeaua TRC Parks. În prezent, compania are în portofoliu peste 250.000 de mp de spații industriale și logistice, în care își desfășoară activitatea peste 300 de clienți din diferite sectoare de piață și care ajută la producerea și livrarea de bunuri și servicii necesare vieții contemporane.

Andrei Timofte, CEO Transilvania Construcții, ne-a spus legat de atuurile proiectelor, respectiv formatele oferite clienților următoarele:Cred că unul dintre cele mai importante atuuri este locația. Încercăm să avem locații cât mai bune pentru chiriașii noștri Incity, până la urmă cât mai aproape de clienții lor finali. Anul trecut am reușit să ne extindem cu cinci noi parcuri industriale Incity, două în Cluj, două în Oradea și unu în Arad și oferim mai multe tipuri de spații, în special spații cu module sub 1.500 m, deci pentru clienți medii și mici”.

CONSIGLIERI, simbol al rafinamentului masculin atemporal, reprezintă un brand de îmbrăcăminte bazat pe conceptul 𝑪𝒖𝒔𝒕𝒐𝒎 𝑴𝒂𝒅𝒆. Acesta oferă piese vestimentare unice, concepute special pentru fiecare client și personalizate până la cel mai mic detaliu.

Consiglieri a fost, de asemenea, unul dintre premianții noștri, Vlad Hebe, Managing Partner, primind trofeul The Voices of Business.

Consiglieri a oferit șase premii valoroase constând în obiecte de îmbrăcăminte Custom Made unor participanți la gală, stabiliți în urma extragerii organizate la finalul premierii.

Alături de noi la eveniment s-a aflat și Andreea Negru, fondatoarea Asociației pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului Autohton, asociație parteneră a revistei Transilvania Business.

“Rolul și scopul nostru, al asociației, este de a promova modele de succes, de a ajuta tinerii antreprenori să se dezvolte, de a veni cu soluții la problemele pe care mediul de afaceri le întâmpină și de a deveni o platformă de discuție între dvs. ca reprezentanți ai mediului de business, mediul academic, ONG-uri și reprezentanții guvernamentali. Pentru că ne place sau nu, mediul de afaceri trebuie să fie în permanență corelat cu ceea ce se întâmplă în politicile publice și trebuie să fim parte a acestor politici publice, deși de multe ori poate nu suntem consultați așa cum ar trebui”, a punctat Andreea Negru.

 

Cei mai buni dintre cei buni

Premierea companiilor ne-a adus lideri din industriile clujene pe podiumul virtual.

De dată recentă, producătorul de electrocasnice DE’LONGHI din Italia a cumpărat o uzină în Satu Mare şi va dezvolta aici o nouă fabrică unde vor fi realizate espressoare de cafea. Compania mai are două unităţi de producţie pe plan local, la Jucu în Cluj şi la Salonta în Bihor.

“Mă bucur că De’Longhi are o voce care contează pentru dvs. în comunitatea economică din Cluj. Vă doresc să aveți fiecare în domeniul dvs. rezultate frumoase și cu sau fără Waze să țineți bine direcția, contează”, a spus Carmen Petcu, directorul general al companiei.

 

ENDAVA este o companie binecunoscută în regiunea noastră, care a menținut un ritm ridicat de creștere și care a câștigat recunoaștere la nivel național prin extinderea în centrele universitare ale României, devenind în ultimii ani unul dintre cei mai mari și cei mai cunoscuți angajatori din industria IT.

“E o onoare să fiu aici din partea Endava, să primim acest premiu. Noi suntem în Cluj și în România de 17 ani, iar în acest moment suntem mai mult de 5.000 de colegi și suntem prezenți în aproape toate orașele mari din Transilvania. Ca parteneri locali, suntem mândri să dezvoltăm un produs local și anume BT Pay în parteneriat cu Banca Transilvania, banca dragă noastră, a clujenilor”, a fost mesajul lui Ovidiu Spinean, reprezentantul Endava.

 

NTT DATA ROMANIA este furnizor și integrator de soluții/sisteme IT complexe, cu o echipă de peste 2.000 de specialiști în România și Serbia, condusă din 2022 de Maria Metz. Începând din 2021, compania care este membră din concernul japonez NTT DATA este integrată în NTT DATA EMEAL – Europa, Orientul Mijlociu, Africa și America Latină.

„Din adâncul sufletului meu, dedic acest trofeu primit la Gala The Voices of Business echipei mele incredibile! Simbolizează munca inteligentă, dăruirea fără limite și contribuțiile remarcabile ale fiecărui membru al echipei mele cu adevărat remarcabile. Este o dovadă a strălucirii colective și a spiritului de colaborare care ne definesc”, a fost mesajul Mariei Metz, CEO NTT DATA Romania, după acordarea trofeului.

 

Fabrica BOSCH din Jucu, judeţul Cluj, a înregistrat o creștere semnificativă în 2022, producând cu 12% mai multe unități de control electronice pentru airbag-uri, sisteme multi-cameră și pentru asistență la condus față de anul precedent. Bosch produce la Cluj componente de ultimă generație încă din anul 2013.

“2023 este un an special pentru noi, pentru că împlinim 10 ani de activitate, practic 10 ani de la prima producție de serie în fabrica noastră și în toată această perioadă ne-am orientat foarte mult pe ceea ce înseamnă extinderea portofoliului de produse și de clienți internaționali, investind intens și continuu în ceea ce privește activitățile operaționale, sistemele integrate și sustenabile la nivel de fabrică și, bineînțeles, am pus foarte mult suflet în toți acești ani în ceea ce înseamnă implicarea în educație, educație preuniversitară și universitară”, a subliniat Monica Constantinescu – Vice President, Plant Manager, Robert Bosch Automotive Electronics.

 

Centrul de inginerie Bosch din Cluj – Robert Bosch SRL contribuie la dezvoltarea de produse și servicii excelente în domeniul conducerii automatizate și al mobilității conectate și electrice. În prezent, peste 1.500 de angajați sunt implicați în proiecte tehnologice de ultimă generație în trei locații: în Cluj-Napoca, în cadrul fabricii din Jucu și la sediul central din București al companiei.

“Ultimii doi ani au fost foarte intenși. Ne-am dublat activitățile în toate direcțiile, nu numai în ceea ce privește resursele, dar și în ceea ce privește responsabilitatea și proiectele. Suntem activi în toate domeniile soluțiilor de mobilitate ale Bosch și contribuim cu IP-ul propriu, proprietatea intelectuală, dezvoltate aici, în România, în afara Clujului. Este un lucru minunat pe care l-am stabilit aici, o contribuție pentru rețeaua internațională de dezvoltare a Bosch, contribuind de la Cluj la succesul global”, a punctat Tobias Matter, Head of Bosch Engineering Center Cluj.

 

VOS LOGISTIK CARGO este un furnizor european de transport FTL. Cu un sistem eficient, bine organizat și în continuă îmbunătățire rețea compania reușește să ofere servicii avantajoase. Scopul său este de a fi recunoscuți ca o companie orientată spre soluții, furnizor de servicii de încredere și pe termen lung.

Cristian Mura, manager vânzări, ne-a răspuns la curiozitatea noastră legată de infrastructura rutieră că ne adaptăm prin multe soluții, atât feroviare, cât și rutiere”.

 

TH TRUCKS este un business construit de peste 25 de ani în jurul camionului. Compania oferă servicii integrate clienţilor săi transportatorii, prin cele cinci divizii de business: vânzări vehicule noi, vânzări vehicule rulate, service camioane, vânzări piese camioane și vânzări anvelope camioane și producție anvelope reșapate Bandag.

“Elementul cheie a fost echipa și tot timpul, business-ul nostru s-a centrat în jurul oamenilor și în jurul echipelor pe care le-am avut, bineînțeles, cu focus principal pe clienții pe care îi avem în continuare, ca parteneri solizi, și cu care încercăm să dezvoltăm proiecte noi în perioada următoare”, ne-a răspuns Sandu Stoica, CEO.

 

ANTREPRIZA DE CONSTRUCȚII ȘI LUCRĂRI SA Cluj, subsidiară a puternicului concern austriac STRABAG din 2007, a celebrat anul trecut 25 de ani de activitate în domeniul construcțiilor, având o carte de vizită impresionantă prin proiectele finalizate. Drumul Apusenilor, Centura de Ocolire Săcuieni, DN15 și reabilitarea aeroportului din Baia Mare sunt doar câteva dintre acestea.

Dan Lucian Mihancea, directorul general al companiei vede că Drumul Apusenilor va contribui la turismul clujean și transilvănean: „În mod cert, sigur și fără reparații în următoarea perioadă”.

 

COMPANIA DE APĂ SOMEȘ, operator regional care operează în județele Cluj, Sălaj și Mureș, însemnând 313 localități urbane și rurale din cele 3 județe și o populație deservită de aproximativ 870.000 de locuitori. În perioada 1997-2023 a implementat programe de investiții de aproximativ 700 milioane de euro. Trofeul a fost oferit directorului general Călin Neamțu.

 

AX PERPETUUM Impex produce și distribuie articole pentru amenajări interioare și exterioare, reușind în 2022 să doboare o nouă bornă – 250 de milioane de lei cifra de afaceri. Grupul Perpetuum dezvoltă mai multe proiecte în domeniul real estate despre care am aflat detalii de la CEO, Dan Pitic. Tocmai ce am încheiat ultimul proiect pe strada Frunzișului, un proiect de 17 etaje. Am început execuția la următorul proiect, care este în Soporului – 365 de apartamente, 7.000m² de spațiu comercial și în pofida temerilor, avem încredere într-o evoluție rezonabilă a pieței imobiliare”, ne-a spus acesta.

 

Înființată acum 55 de ani în Baden – Germania, compania ECKERLE AUTOMOTIVE este specializată în dezvoltarea, fabricarea și instalarea de suporturi pentru perii de carbon pentru piese auto, de aparate electrocasnice și dispozitive de mici dimensiuni. La Cluj este prezentă din anul 2023. Compania a fost reprezentată la eveniment de Ionela Răcătau – director HR și Darius Briciu – director operațiuni.

 

SYKES ENTERPRISES EASTERN EUROPE s-a rebranduit în Foundever începând cu 1 martie, 2023. Foundever este unul dintre liderii globali în industria CX. La nivel local, compania Foundever este prezentă în România din anul 2010 și are în acest moment peste 1.800 de angajați care lucrează din toată țara. Cristian-Lazăr Palade, Director of Finance Eastern Europe, a ridicat trofeul.

 

De mai bine de 60 de ani, CESAROM îmbină tradiția cu inovația și creativitatea pentru a pune la dispoziție soluții inspiraționale pentru decorarea spațiului de locuit sau materiale pentru spații comerciale. Directorului general Petrișor Grindeanu i-a fost înmânat trofeul The Voices of Business.

 

ROTTAPRINT este cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România. Cu o experiență de peste 30 de ani, compania deține două centre logistice în România, în Brașov și Ilfov, și două în Ungaria și Germania, în care lucrează peste 280 de angajați. Arnella Nechita Rotta, co-fondator a fost reprezentanta companiei la eveniment.

 

IULIUS MALL CLUJ este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 25 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava. Portofoliul său cuprinde peste 310.000 mp de retail închiriabili. Ștefan Roman, Shopping Center Manager, a primit trofeul evenimentului.

 

Povestea PANEMAR MORĂRIT ȘI PANIFICAȚIE a început în anul 1993 cu un cuptor de cărămidă în care se cocea pâinea de un kilogram. Lucrurile s-au copt încet, ca o pâine bine făcută. A fost ridicată moara, a fost clădită fabrica și început să plămădească sortimente noi de pâine, cozonaci și alte bunătăți. Trofeul pentru Panemar a fost înmânat Aureliei Suciu.

 

Pe parcursul celor peste 60 de ani de existență, activitatea firmei NORD CONFOREST SA s-a dezvoltat pornind de la execuția de construcții forestiere, până la execuția lucrărilor de construcții civile și industriale, execuția de lucrări de drumuri și poduri, atât în rețele naționale, cât și județene și comunale, lucrări hidrotehnice și lucrări de consolidare. Compania a fost reprezentată de Dorin Așchilean, directorul general.

 

Cu o istorie de peste 100 de ani de activităţi aeriene pe actuala locaţie, respectiv 90 de ani de aviație civilă și cu importante realizări în ultimul sfert de secol, AEROPORTUL INTERNAȚIONAL AVRAM IANCU CLUJ-NAPOCA este primul aeroport regional din România și unul dintre cele mai bine conectate aeroporturi regionale din sud-estul Europei, cu peste 50 de destinații directe și conexiuni cu destinaţii din întreaga lume, prin legăturile cu importante hub-uri aeriene globale. Sorin Costaș, director marketing a reprezentat aeoportul la eveniment.

 

În anul 2011 a luat ființă compania BS RECYCLING cu dorința de a oferi servicii complete în domeniul demolărilor și ecologizării. Activitățile desfășurate în cadrul companiei implică diverse procese, specialiști și diferite etape de lucru, iar BS Recycling dispune atât de resursele umane necesare pentru a oferi servicii eficiente, cât și de mașini și echipamente de ultimă generație. Managerul Ovidiu Cioci a reprezentat firma premiată.

 

ANTARES ROMANIA, înființată în urmă cu 25 de ani, este o compania specializată în producția de scaune. Când spui Antares, spui stil, eleganță și pasiune. Antares știe că scaunul își face bine treaba atunci când poate trece neobservat. Managerul Cristian Mantzoros a ridicat trofeul.

 

BT ASSET MANAGEMENT este prezență în topul celor mai mari administratori de fonduri din România, făcând parte din Grupul Banca Transilvania. Suntem activi din 2005, iar astăzi peste 100.000 de clienți lucrează cu noi. Oferim clienților posibilitatea să aleagă între 16 fonduri de investiții, cu grade de risc și randamente potențiale foarte diferite. BT Asset Management oferă clienților o gama largă de alternative de investiții. Călin Condor, Deputy CEO, a primit trofeul galei.

 

DAS ENGINEERING GRUP este prezentă de peste 20 de ani pe piața de construcții și instalații din Romania, dar mai ales în Transilvania, având acum o expertiză majoră. Compania a fost implicată în proiecte importante, precum: Stadionul Cluj Arena, Cazinoul și Parcul Central Simion Bărnuțiu, dar și în lucrări complexe de proiectare și execuție, în sectoarele public și privat.

Alexandra Stoica, directorul general, a ridicat distincția.

 

Încă din 2013 TENROM a dezvoltat un centru de recondiționare pentru mașini de curățenie Tennant în Cluj, unic în spațiul CEE, iar acum, poate ajuta și mai mult partenerii care trebuie să îndeplinească noile condiții de sustenabilitate. Attila Gorbai, Managing Partner Tenrom, consideră că este momentul ca și sectorul public să implementeze prin achiziții eficiente noi standarde pentru curățenie și în noile investiții sau curățenia stradală. Trofeul i-a fost înmânat lui Attila Gorbai, Managing Partner Tenrom.

 

Parte a grupului german STADA, subsidiara ei din România a demarat o investiţie de 48,3 mil euro într-o fabrică de medicamente care va fi construită în Parcul Industrial Arieş din Turda, judeţul Cluj. Fabrica STADA de la Turda va fi construită folosind tehnologie modernă, de ultimă generație, precum și o suită de facilități ce presupun un consum redus de energie. Georgiana Gheorghe, Head of Corporate Affairs, STADA Romania, și colegii săi Camelia Florea și Cristian Hotoi au fost împreună pe podiumul virtual pentru înmânarea trofeului.

 

Stables by Corporate Office Solutions (COS) Stables este un spatiu de serviced office/co-working din categoria permium, un brand COS, lansat in septemebrie 2020, ca o dezvoltare diferita/inovatoare pentru activitatea COS – care este de a realiza proiecte de design & build, acum si de a administra spatii de birouri complet echipate. Compania a fost reprezentată de Marius Mârza, director regional.

 

ADP a ajuns în anul 2022 lider de piață în domeniul evaluării și certificării sustenabilității clădirilor, dublându-și activitatea față de anul 2021. ADP a finalizat în 2022 certificarea BREEAM a 96 de clădiri, unele dintre acestea obținând rezultate record. Printre acestea se numără Hotelul Radisson Blu din Cluj-Napoca. Adrian Pop – General Manager a reprezentat ADP la gală.

 

MONITORUL DE CLUJ este cel mai important cotidian local din judetul Cluj, care apare in format tiparit si online din 1998. Ziarul are un iimpact impresionant și în mediul online. Paul Niculescu, director editorial, a fost cel căruia i-a fost oferit trofeul The Voices of Business.

 

EMS Group a fost înființată în 2010 din dorința fraților fondatori de a ajuta și de a contribui la prosperitatea oamenilor. Expertiza echipei începe cu oamenii care conduc compania, fiind ei înșiși practicieni în domeniu, profesioniști care au lucrat direct, cot la cot cu cei de la toate nivelurile de execuție. Claudiu Baciu, directorul general al companiei, a primit distincția.

 

EMUGE FRANKEN TOOLS ROMÂNIA este reprezentantul oficial și distribuitor unic în România a producătorului german EMUGE FRANKEN GmbH, companie orientată pe soluții complete în tehnologia de filetare, găurire, frezare și fixare, cu o experiență de 100 de ani în aceste domenii. Kismihali Ioan și Kismihaly Ildiko, cofondatorii business-ului, au împărțit trofeul pe podiumul virtual.

 

TELIOS CARE este prima companie de telemedicină din România care aduce prin membrii săi fondatori peste 25 de ani de experiență din Statele Unite ale Americii în servicii de îngrijire medicală la distanță. Serviciile sale medicale sunt disponibile pentru beneficiari din organizații mari și mici din domenii precum retail, IT, producție și transport. Philip Choban – Owner a ridicat trofeul Telios Care.

 

MECSOM SA DEJ a fost înființată în anul 1998, având ca obiect principal de activitate: Fabricarea de construcții metalice și părți componente ale structurilor metalice. Compania a fost autorizată de RAR să efectueze dezmembrări auto, contribuind astfel și la binecunoscutul “program rabla”. Cornel Itu, administratorul Mecsom SA Dej, a reprezentat compania la gala de premiere.

 

Startup-ul SYNAPTIQ lucrează la dezvoltarea platformei Mediq, care reduce timpul de analiză a imaginilor medicale în cadrul procedurilor de tratare prin radioterapie a cancerului. Compania Synaptiq a fost fondată de Dragoș Dușe, Mihai Căta, Mohsin Raza, Roxana Săbău și Diana Andrițchi.

“În primul rând, platforma noastră funcționează mult mai rapid datorită faptului că folosim algoritmii de inteligență artificială care s-au dovedit ca fiind superiori algoritmilor clasici folosiți până acum în medicină pentru analiza imaginilor de tip CT și sau RMN care sunt necesare pentru pentru tratamentul de radioterapie”, a punctat premiantul Dragoș Dușe, CEO Synaptiq.

 

LUNA SOLAI este un brand premium de uleiuri presate la rece ce îmbină gust și sănătate într-o formă modernă dar bazată pe tradiția și experiență în presarea la rece a familiei Tulai. TAF Presoil SRL este producător al acestora și al uleiurilor “De La Luna” din 2012. Ana Felicia Tulai, Owner, Luna Solai, a primit trofeul.

 

GN MUREȘ AGRAR activează în agricultura ecologică, este o companie înființată în 2008, în Luna, care se ocupă de cultivarea cerealelor (exclusiv orez), plantelor leguminoase și a plantelor producătoare de semințe oleaginoase.

“Avem 1.000 de hectare în județele Cluj și Alba și suntem în expansiune. Anul trecut am achiziționat o fermă de vaci cu încă 300 de hectare de teren, cu care am intrat în agricultura eco, păstrând tradiția GN Agrar Mureș. De asemenea, la Sibiu avem o fermă și avem posibilitatea de creștere mult mai rapidă”, ne-a povestit acesta Cosmin Gealepu, reprezentantul companiei.

Acum aproape un deceniu, Florin Bugnar a avut o idee: să creeze niște întâlniri relaxate în care să îi aducă pe businessmeni, diplomați și politicieni laolaltă cu medici, avocați sau chiar artiști. Treptat, aceste evenimente de socializare sub brandul X PARTY&NETWORKING au devenit atât de căutate încât oameni de afaceri și ambasadori din București sau chiar din străinătate nu ezită să se urce în avioanele de Cluj pentru a nu le rata. Trofeul i-a fost înmânat directorului general Florin Bugnar.

 

Proiectul T@BOOK a fost lansat, la complexul ABC Incubator, din Cluj-Napoca, de către fondatorii Ștefan Vâju, Florentin Bota și Levente Szakacs. Platforma își propune să genereze o comunitate digitală, unde pasionații de citit pot să împărtășească experiențe trăite prin lectură. Ștefan Vâju a fost alături de noi la gala de premiere.

 

THE WOMAN este un eveniment anual organizat la Cluj Napoca, devenind cea mai importantă conferință dedicată leadershipului feminin, prilej de reunire a femeilor implicate în business. The Woman a crescut organic din 2012 până acum, de la un număr de 200 de femei la peste 700 – manageri, antreprenori, freelanceri, creativi, artiști și sportivi deopotrivă.

“Îmi doresc ca prin The Woman să construim business-uri sau comunități sănătoase, ținând cont de ce se întâmplă în online și de cât de ușor se pot face banii devenind vedete așa peste noapte. Eu îmi doresc prin The Woman să punem lumina pe niște femei care muncesc zi de zi și care își dau tot interesul să construiască aceste business-uri și proiecte sănătoase”, a subliniat Crina Doda Ciocian, CEO The Woman, după înmânarea trofeului.

Trofee The Voices of Business au mai fost acordate Traust și Clubului Oamenilor de Afaceri de Limbă Germană din Transilvania de Nord (DWNT).

Ligia VORO

Articol publicat în ediția tipărită cu nr. 120 a revistei Transilvania Business (16 august – 14 septembrie 2023)

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

COVER STORY. Frații Bogdan și Cristian Bilegan despre povestea DATACOR. Empowering workspaces

Articolul următor

Inteligența Artificială în marketing. Cum îl schimbă și cine vor fi câștigătorii?

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share