Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Sens giratoriu suplimentar la Centura Beiuș

Consiliul Județean Bihor a aprobat în ședința extraordinară de îndată de miercuri, 6 septembrie, actualizarea indicatorilor tehnico-economici pentru proiectul Centurii Beiuș – Etapa II, spre localitatea Delani.

Concret, față de soluția tehnică inițială prevăzută în studiul de fezabilitate, va fi amenajat un sens giratoriu suplimentar, la intersecția cu Parcul Industrial Beiuș, pentru a asigura accesul facil în zonă.

„Suntem în situația în care putem emite ordinul de începere a lucrărilor, și de săptămâna viitoare constructorul va intra pe aceste lucrări. În cursul anului viitor, pentru că nu avem poduri sau pasaje pe acest tronson care leagă DN76 de drumul județean Beiuș – Remetea- Roșia, cei doi kilometri vor fi realizați în același timp cu Centura Beiuș – Etapa 1”, a explicat Ilie Bolojan, președintele Consilliului Județean Bihor.

 

Structură

Etapa II a Centurii Beiuș va avea o lungime de 2 kilometri, înspre localitatea Delani, și două benzi, câte una pe sens. Drumul va face legătura între Centura Beiuș – Etapa I și DJ 764 Beiuș – Roșia – Aleșd și va asigura accesul către viitorul Parc Industrial Beiuș. Odată cu aprobarea noilor indicatori, valoarea lucrărilor ajunge la 15.589.851,59 lei, fără TVA.

Reamintim că lucrările la Centura Beiuș – Etapa I au început în luna februarie 2023. Lungimea traseului este de 7,33 de kilometri. Șoseaua va avea două benzi de circulație, câte una pe sens, iar profilul transversal cuprinde următoarele caracteristici: lățimea părții carosabile – 7 metri + supralărgiri, lățimea benzii de încadrare – 2 x 0,75 metri, lățimea acostamentului – 2 x 1,70 metri. Valoarea contractului este de 269.464.711,29 lei, fără TVA.

Centura Beiuș Etapa I + Etapa II va avea în total o lungime de 9,33 de kilometri. Constructorii sunt: Etapa I: Drum Asfalt (Lider), Ilgaz Insaat Ticaret Anonim Sirketi, Obras Publicas y Regadios, OPR Asfalt și Etapa II: Drum Asfalt (Leader) și Ile Viorel Construct.

Finanțarea este asigurată din fonduri europene, prin Programul Operațional de Infrastructură Mare 2014 – 2020, prin parteneriatul cu Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

 

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Podului Intelectualilor din Oradea va putea fi utilizat de luni, 11 septembrie, de pietoni

Articolul următor

Hype Festival în Cetatea Oradea

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share