Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Vinul românesc este un brand de țară. Marinela Ardelean a lansat volumul Țara și Vinul

Supranumită „ambasadoarea vinurilor românești”, expertul în vinuri și băuturi spirtoase Marinela Ardelean și-a lansat în 24 noiembrie 2023, în cadrul Târgului de Carte Gaudeamus volumul Tara si vinul. Relațiile dintre brandul de țară și brandul vinurilor românești. O abordare heterodoxă. Cartea are la bază lucrarea de doctorat a Marinelei Ardelean și se ocupă de conexiunile dintre brandul de țară și brandul vinurilor românești, o abordare heterodoxă și a apărut la editura Tritonic, în colecția Comunicare media.

Vinul este privit din ce în ce mai mult în întreaga lume ca unul dintre elementele care definesc calitatea vieții. Pentru români, vinul este chiar mai mult decât atât, este un element de identitate națională. Este ceea ce demonstrează autoarea acestei cărți, analizând relația dintre brandul de țară, capitalul brandului de țară și imaginea brandului de țară, pe de-o parte, și promovarea vinului românesc, pe de altă parte. Marinela Ardelean, cu grație și rigoare, și-a dobândit nu numai statutul de ambasador al vinului românesc, ci și pe acela de formator autorizat pentru educarea consumatorilor și pentru dezvoltarea culturii vinului în România. Această carte împlinește eforturile pe care autoarea le-a dedicat cu perseverență și eficiență remarcabilă acestor scopuri nobile, pentru care merită aprecierea tuturor iubitorilor de vin.

Marinela Ardelean

Teza de doctorat pe care autoarea a susținut-o la școala doctorală a Facultății de Economie și de Administrare a Afacerilor, din cadrul Universității de Vest din Timișoara este oglinda firească a preocupărilor profesionale ale Marinelei Ardelean. Avem în față o primă cercetare profundă, sistematică, întemeiată pe o bogată bibliografie despre piața vinului și consumul de vin, brandul de țară în corelație cu brandul vinurilor, cu referire la Chile, Franța și România și rezultatele analizelor efectuate.

Accentul e pus brandul de țară, pe valoarea brandului de țară și pe imaginea brandului de țară, pe care autoarea îl  vede reprezentat de vin, contrazicând afirmațiile celor mai puțin cunoscători ai domeniului, care din snobism și din lipsa unor informații sistematice și comparative a vinurilor mondiale, desconsideră calitatea vinurilor românești.

Marinela Ardelean, fondatoarea  Wines of Romania este autoarea altor cărți reprezentative, dedicate vinurilor: 50 de vinuri românești întâlnesc 50 de preparate italiene (2014), Cartea vinurilor românești, vol. I (2016), Cartea vinurilor românești, vol. II (2017), Cartea vinurilor românești, Vol. III (2018) și Ghid Ro-Wine (2019).

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Rectorul UMFST, Prof. Dr. Leonard Azamfirei, Pledoarie pentru o ”universitate antreprenorială”

Articolul următor
Obiectivul principal al Agro Intergeneration, realizat de Banca Transilvania (BT) și Universitatea de Științe Agricole (USAMV) Cluj, este motivarea tinerei generații pentru continuarea activităților în cadrul fermelor de familie și realizarea cu succes a transferului intergenerațional.

Banca Transilvania învață tinerii fermieri să preia afacerile de familie

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share