Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Dacia Asphalt a finalizat Traseul Transilvania Nord prin Gilău și Mărișel

Reabilitarea și modernizarea Drumului Județean DJ 107P (DN 1) – Gilău – Mărișel – Drumul Național 1R, de 44 km, din Traseul Regional Transilvania de Nord, sunt terminate.
Șoseaua de munte recent modernizată conectează stațiunea Mărișel de drumul național | Foto: CJ Cluj

Garanția lucrărilor din contractul de 25 de milioane de euro a fost stabilită de forul județean la cinci ani.

Reabilitarea și modernizarea Drumului Județean DJ 107P (DN 1) – Gilău – Mărișel – Drumul Național 1R, de 44 km, din Traseul Regional Transilvania de Nord, sunt terminate. Proiectul cu finanțare UE prevede modernizarea și reabilitarea traseului județean 4 format din sectoare ale DJ 107P și DJ 107N.



,,Am finalizat lucrările de modernizare a unuia dintre cele mai importante drumuri județene pe care le avem în administrare. Importanța este determinată atât de perspectiva strategică, cât și din punct de vedere turistic, implicit economico-social. Am impus îndeplinirea tuturor standardelor de calitate și siguranță, dar și o garanție a lucrărilor de cinci ani”, a spus Alin Tișe, președintele CJ Cluj.

Lucrările de reabilitare și modernizare a drumului județean DJ 107P (DN 1) – Gilău – Mărișel – DN 1R, în lungime de 44,26 kilometri, derulate de Consiliul Județean Cluj în cadrul proiectului cu finanțare europeană „Modernizarea și reabilitarea Traseului județean 4 format din sectoare de drum ale drumurilor județene DJ 107P și DJ 107N, parte a Traseului Regional Transilvania de Nord” au fost finalizate.

La Someșul Rece apare un pod nou

Operațiunile finalizate au constat în lucrări de modernizare a platformei drumului, 352 de accese la proprietăți, 79 de podețe, 5,8 km de rigole de acostament, 9,5 km de șanțuri și rigole, 617 m de rigole carosabile, precum și montarea de parapete metalici pe o lungime de 15 km.

Au fost realizate lucrări de marcaje și semnalizare rutiere. Lucrările de reabilitare au vizat 14 poduri. Cel de la km 4+310, din localitatea Someșul Rece, face obiectul unui alt contract: demolare și construire a unui pod nou. Stadiul fizic al lucrărilor deja realizate la noul pod consemnează 85%.

Până la finalizarea lucrărilor, traficul rutier se desfășoară pe un pod provizoriu. Lucrările au fost executate de asocierea Dacia Asphalt Bistrița – DP Cons – Dacia Faber  – Oyl Company Holding. Acestea au o valoare de 108 milioane lei, fără taxa pe valoarea adăugată, din care 45,4 milioane bani proveniți din fonduri europene.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

DAW Bența România a cucerit titlul de "Campion în Business 2023"

Articolul următor

Spitalul de Oncologie Arad a fost inaugurat

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Citeste mai mult

Incursiune în istoria Inteligenței Artificiale

„Aducem 𝐈𝐧𝐭𝐞𝐥𝐢𝐠𝐞𝐧𝐭̗𝐚 𝐀𝐫𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥𝐚̆ mai aproape, în Regiunea Vest” a fost sloganul impus de ADR Vest, aceștia reușind ca…
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share